Abonamente Sensilab 

Știm că a comanda produse în fiecare lună poate fi un efort. Să plasezi o nouă comandă de fiecare dată, să găsești cardul de credit, să completezi detaliile de livrare și de plată pentru a suta oară... Cu toții am obosit să o facem. 

Dorim ca experiența ta de cumpărături cu noi să fie ușoară și agreabilă - de aceea introducem acum comenzile prin abonament! Prin abonarea la comenzile recurente vei face cumpărăturile mai avantajoase, ceea ce îți va permite să uiți complet de procesul de achiziție și să te concentrezi pe obținerea unui stil de viață sănătos, așa cum ți-ai dorit întotdeauna. 

Ce sunt comenzile prin abonament?

Comenzile pe bază de abonament sunt comenzi periodice care sunt plasate, facturate și expediate automat la adresa ta la intervale de timp regulate. După plasarea unei comenzi în baza unui abonament, tot ce îți rămâne de făcut este să stai liniștit, să te relaxezi și să aștepți ca produsele comandate să fie livrate la ușa ta.  

Când vine momentul să comanzi din nou articolele selectate de tine, sistemul nostru va crea automat o comandă pentru tine, te va înștiința despre plasarea comenzii și îți va expedia produsele. Vom sincroniza perfect comenzile recurente, astfel încât să nu rămâi niciodată fără stoc sau cu un număr excesiv de produse.  

De ce ar dori cineva acest lucru?

Două motive: reduceri și confort. Să fii abonat Sensilab este mai ieftin decât să cumperi produse din ofertele noastre obișnuite - prețul de abonament al produsului este întotdeauna mai mic decât prețul său standard, deci este un adevărat câștig. De asemenea, abonarea la produsele Sensilab îți poate face viața mult mai ușoară - nici măcar nu trebuie să revii pe site pentru a achiziționa produsele noastre.

În funcție de produsul la care te abonezi, te poți bucura de câteva beneficii:

  • Reducere suplimentară de 20% la toate produsele cu o valoare mai mare de 75 RON la fiecare comandă recurentă.
  • Reducere suplimentară de 10% la toate produsele cu o valoare mai mică de 75 RON la fiecare comandă recurentă.
  • Livrare gratuită pentru toate comenzile recurente.
  • Cadou gratuit la fiecare comandă recurentă.

Mă pot abona la orice produs doresc?

Majoritatea produselor Sensilab pot fi achiziționate prin abonament și, astfel, pot fi livrate periodic. Opțiunea de abonare este foarte ușor de recunoscut. Trebuie doar să accesezi pagina oricărui produs și să verifici opțiunea de comandă a acestuia - produsele disponibile pe bază de abonament au o reducere specială, valabilă doar dacă te abonezi la acestea.

Este posibil ca abonamentele să nu fie disponibile în timpul unor campanii promoționale speciale, cum ar fi Black Friday sau pentru produse care nu sunt destinate a fi vândute în mod regulat.

Am comandat un pachet special pentru 3 luni - când voi primi următoarea comandă automată?

Nu îți face griji! Toate abonamentele noastre sunt personalizate pentru fiecare produs. Verificăm ce ai comandat, când se termină proviziile și ne asigurăm că depozitul nostru îți trimite următorul pachet la timp.

Sunt abonat la mai multe produse diferite cu pachete de capacități diferite - cum le voi primi?

Dacă ești abonat la mai multe produse cu diverse mărimi / cantități și intervale de expediere, vei primi fiecare produs în parte atunci când se termină stocul tău.

Nu vreau să mă abonez permanent - ce trebuie să fac dacă decid să anulez abonamentul?

Este ușor! Abonamentele noastre nu sunt create pentru a te convinge să comanzi lucruri pe care nu le dorești sau de care nu ai nevoie. Vrem doar să îți facem cumpărăturile mai avantajoase. Poți anula abonamentul în orice moment. De aceea, și anularea unui abonament este la fel de simplă - trebuie să procedezi în felul următor:  

  1. Accesează secțiunea Centrului de administrare a abonamentelor din contul tău de magazin și anulează abonamentul. 
  2. Apasă pe linkul de anulare din notificarea pe care o primești cu câteva zile înainte de expedierea comenzii cu abonament. 
  3. Contactează serviciul nostru de relații cu clienții prin e-mail (info@sensilab.ro) sau discută cu reprezentanții noștri prin intermediul chat-ului, iar ei vor anula abonamentul pentru tine. 

Cum pot accesa centrul de administrare a abonamentelor mele?

1. Înregistrează-te în contul tău din magazinul Sensilab (sau creează unul dacă nu ai), accesează "Abonamentele mele" și selectează abonamentul pe care dorești să îl gestionezi.

2. Pe pagina de gestionare a abonamentelor individuale, poți:

  1. să modifici cantitatea de produse pe care le primești prin abonament,
  2. să întrerupi și să reactivezi abonamentul,
  3. să anulezi abonamentul,
  4. să modifici frecvența abonamentului tău, dacă dorești să primești produsul mai des sau mai rar,
  5. să treci peste următoarea comandă recurentă (toate comenzile următoare vor fi trimise, doar una va fi sărită),
  6. să îți modifici adresa de livrare,
  7. să îți modifici adresa de facturare.

Voi fi plecat pentru o lună - îmi pot întrerupe abonamentul? 

Da! Trebuie doar să accesezi contul tău de utilizator al magazinului și să optezi fie pentru a întrerupe temporar abonamentul, fie pentru a sări peste următoarea comandă de abonament - poți oricând să îl stabilești din nou la o frecvență lunară.

De asemenea, în contul tău vei putea vedea data exactă a următoarei expedieri planificate pentru fiecare dintre abonamentele tale.

Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă în momentul livrării?

Nu îți face griji, coletul tău nu va sosi neanunțat! Te vom anunța cu câteva zile înainte ca produsele tale să fie ambalate și expediate, oferindu-ți toate informațiile despre viitoarea ta livrare, inclusiv produsele comandate, costul comenzii, reducerile și cadourile pe care le vei primi ca parte a abonamentului tău.

În funcție de țară și de modalitatea de livrare selectată, este posibil să mai primești din partea curierului informații suplimentare despre comandă.

Pot plăti doar cu cardul de credit?

Nu. În acest sens, comenzile pe bază de abonament nu sunt diferite de cele obișnuite - acceptăm toate metodele de plată.

Comanda mea va fi întotdeauna livrată la timp?

Rezervăm produse pentru clienții noștri abonați și facem tot posibilul să livrăm fiecare comandă cu abonament. Uneori, din motive independente de voința noastră, cum ar fi întârzieri în livrarea ingredientelor sau întârzieri de ordin tehnic în unitățile noastre de producție, este posibil să rămânem, totuși, cu stocuri epuizate.

În cazul în care se întâmplă acest lucru, vei fi contactat de către serviciul nostru de suport pentru clienți și ți se va oferi o opțiune:

  1. fie să primești un produs înlocuitor adecvat care are ingrediente și efecte similare cu cel la care ești abonat, fie
  2. să aștepți ca produsul să revină în stoc și să îți fie livrat imediat ce se întâmplă acest lucru.

Am un cupon de reducere; cum influențează acesta comanda mea pe bază de abonament? 

Dacă aplici un cupon special de reducere la abonamentul tău, acesta se va aplica doar la prima comandă pe care o faci - nu se va aplica la comenzile recurente care urmează. Cupoanele pot fi aplicate doar o singură dată la o comandă.