10 obiceiuri care nu te lasă să slăbești

07.10.2015

Nu-i așa că este frustrant să încerci toate dietele și să nu vezi nicio diferență? Pierderea în greutate este o provocare, mai ales atunci când ai o viață agitată.

S-ar putea să nu reușești să slăbești pentru că nu respecți următoarele:

  • Stai jos prea mult

Statul jos la birou pentru perioade lungi de timp este periculos. Cercetătorii susțin că statul jos pentru perioade lungi încetinește metabolismul pentru că nu îți folosești mușchii mari. Chiar dacă ai o muncă de birou, încearcă să îți flexezi mușchii constant și din când în când fă plimbări scurte.

  • Dormi prea puțin

Somnul inflențează direct hormonii care declanșează starea de foame. Dacă dormi prea puțin, vei mânca mai mult.

  • Consumi prea multe calorii

Nu completa minusul de calorii din alimentația zilnică cu alimente care nu te ajută: dulciuri sau carbohidrați. Alege în schimb iaurt, fructe și legume proaspete.

  • Mănânci prea puțin

Săritul meselor nu face altceva decât să aducă organismului o lipsă de nutrienți, iar atunci când în sfârșit mânânci ceva, organismul își va păstra mai mult decât are nevoie.

Planifică-ți mesele astfel încât să ai 3 mese principale și două gustări în fiecare zi. Mînâncă alimente cât mai pușin procesate, bazează-te pe proteine și redu carbohidrații.

  • Esți prea stresat

Stresul apare indiferent de cine ești. Ceea ce ne diferă pe unii de alții este modul cum abordăm stresul și cum anume îi facem față. Stresul afectează secreția de hormoni care ne dau senzația de foame.

  • Bei multe calorii

Evită sucurile înduclite, încearcă să bei doar apă, ceaiuri sau sucuri naturale (făcute în casă).

  • Consumi înduclitori artificiali

Dacă pe un produs este scris 0 calorii, nu înseamnă că acest produs este sănătos și ne ajută să slăbim. Din contră, îndulcitorii artificiali induc senzația de foame.

  • Mănânci porții mari

Dacă mănânci prea multă mâncare, vei avea un exces de calorii. În schimb, consumând prea puțină mîncare, încetinești metabolismul. Dacă vrei să reduci porția de mâncare, o ideea bună ar putea fi să folosești farfuriile mai mici.

  • Faci aceleași exerciții fizice

Când faci sport să nu faci tot timpul aceleați exerciții, pentru că mușchii au tendința de a se adapta la unele exerciții fizice și nu mai ard la fel de multă energie.

Ajută-ți organismul cu un supliment alimentar natural

Garcinia Ultra 1000

  • Elimină grăsimea viscerală
  • Inhibă pofta de mâncare
  • Reduce absorbția zahărului la nivelul tractului digestiv