17 mâncăruri care garantat îți vor spori plăcerea!

09.02.2017

Dacă vrei să oferi un imbold vieții sexuale te informez că este de fapt mult mai simplu decât te-ai fi gândit- mâncarea!

Unele alimente sunt dovedite științific că au proprietatea de a stimula, dar din fericire nu doar pe el! Alimentele potrivite consumate de ambii parteneri pot contribui la creșterea libidoului, a încrederii în sine și nu în ultimul rând a plăcerii.

Vinul roșu

Femeile care consumă un pahar din elixirul roșu au dorința sexuală și funcțiile sexuale mult mai ridicate decât cele care nu beau. De ce? Coaja strugurilor roșii este bogată în flavonoide care cresc circulația sanguină inclusiv în zonele cheie.

Ceaiul verde

Ceaiul verde nu este bun doar pentru a accelera topirea grăsimilor, dar el de asemenea contribuie la creșterea dorinței sexuale prin promovarea circulației sanguine, care conduce la o erecție mai puternică și la transportul mai rapid al semnalului hormonal din creier spre organele genitale feminine.

Ciocolata neagră

Ciocolata neagră cu cel puțin 70% cacao are un conținut ridicat de polifenoli și conțint scăzut de zahăr (care cauzează scăderea doinței sexuale). Consumată, cacaoa crește nivelul de serotonina, hormon care contribuie la reducerea nivelului de stres și creșterea stării de bine.

Merele

Un studiu efectuat de către cercetătorii italieni pe 700 de femei a scos în evidență faptul că doamnele care consumă mere regulat se bucură mai intens de plăcerea sexuală decât cele care nu consumă.

Scoici

Mitul că scoicile sunt un afrodiziac chiar este adevărat. Acest lucru se datorează faptului că scoicile sunt bogate în zinc, iar zincul stimulează dorința sexuală. Studiile au demonstrat că bărbații care consumă timp de 6 luni suplimente cu zinc își dublează nivelul de testosteron.

Spanacul

Pe lângă faptul că este un aliment cu număr redus de calorii, acesta crește circulația vasculară și este bogat în magneziu.

Carnea de vită

Oboseala și stresul sunt printre motivele majore care cauzează scăderea libidoului. Uneori, cauza oboselii este lipsa fierului. Carnea de vită este bogată în fier, iar cosumată va reduce stările de oboseală.

Rădăcina de ghimbir

Ghimbirul crește nivelul de testosteron și viabilitatea spermei.

Ouăle

Gălbenușul oălelor este foarte bogat în colesterol bun care susține formarea testosteronului în organism.

Peștele gras

Peștele gras, precum tonul sau somonul sălbatic, este bogat în acizi grași esențiali omega-3. Nu doar inima ta va beneficia de acești nutrienți ci creierul prin creșterea nivelului de dopamină, hormon responsabil cu starea de bine.

Țelina

Țelina conține androsteron, un fermon masculin, care crește comportamentul de flirtare la femei.

Căpșunile

Căpșunile, pe lângă conținutul bogat de antioxidanți și vitamin C, scad nivelul de cortizol din organsim, hormon responsabil cu stresul, iar astfel, reducându-se stresul plăcerea sexuală va deveni mai intensă.

Cafeaua

Conform cercetătorilor de la Universitatea din Texas, cafeaua este unul dintre cele mai mari afridiziace. Cafeaua crește fluxul sanguin în penis, oferind astfel o erecție mai puternică.

Afinele

Studiul comun  efectuat de cercetătorii de la Universitatea East Anglia și de la Harvard a demonstrat că consumul de alimente bogate în flavonoide, precum sunt afinele, este asociat cu reducerea riscului de apariție a disfuncțiilor erectile.