Semenele dezechilibrelor hormonale

Află aici

30 Days Green Cleanse: sfaturi pentru a doua săptămână

12.11.2014

Te aflii deja în a doua săptămână iar corpul tău elimină reziduurile digestive și își restabilește echilibrul acido-bazic. Una din modalitățile prin care organismul elimină excesul de acizi este de asemenea prin plămâni. În dorința de a rămâne sănătos este important să ai o nutriție echilibrată dar și să faci exerciții fizice regulate în aer liber. În plus, se recomandă să se efectueze exerciții de respirație care afectează bunăstarea întregului organism.

Fă-ți timp pentru exercițiile de respirație

Cu exercițiile de respirație vei putea să

  • Te calmezi în situațiile de stres
  • Să obții mai multă energie
  • Să îți eliberezi minte în timpul zilelor agitate
  • Să consolidezi întregul sistem respirator

În cazul în care aceste exerciții sunt efectuate cu regularitate în fiecare zi, se va observa în scurt timp îmbunătățirea stării de bine

Cum se efectuează exercițiile de respirație?

Exercițiile trebuie făcute de mai multe ori pe zi cum ar fi dimineața, la prânz și seara. La început încearcă să le faci timp de un minut iar pe parcurs extinde la 15 minute. Îți recomandăm să efectuezi aceste exerciții în aer liber sau într-o zonă bine ventilată.

Pentru a face acest lucru în mod corespunzător este important să inspiri pe nas profund. Pe măsură ce expiri, împinge burta afară, iar în timp ce inspiri trage-o spre interior. Astfel, în plus față de ”aerisirea” organismului, se crează un masaj la nivelul tractului gastro-intestinal pentru a preveni balonarea și constipația.

Meniul tău săptămânal

Dieta de zi cu zi este foarte importantă. Pentru o mai bună planificare a meselor zilnice, am pregătit un meniu săptămânal.

Ziua

Mic Dejun

Prânz

Gustare

cina

8.

Smoothie cu ananas, ghimbir și spanac

Salată verde semințe (in, cânepă, semințe de floarea soarelui)

3 prune

Tocană de linte cu legume

9.

Smoothie cu afine, avocado, lămâie și salată verde

Păstrăv la grătar cu spanac

Un pumn cu semințe de dovleac

Salată de valeriană cu sos de oțet balsamic

10.

Smoothie cu fructe de pădure , baby spinach și chlorella

Spanac cu portocale și nuci

½ avocado cu suc de lămâie

Dovlecel copt în cuptor cu parmezan

11.

Smoothie cu mere, kiwi mentă și ghimbir

Salată de varză cu morvoci și semințe de muștar

Morcov

Supă de morcov cu quinoa

12.

Smoothie cu caise, chia și spirulină

Salată verde cu pui la grătar

Portocală

Ardei de diferite culori (roșu, verde, galben) cu brânză de vaci și mirodenii

13.

Smoothie cu ceai verde, căpșuni și chlorella

Salată de avocado cu roșii și suc de lămâie

Budincă de chia cu afine

Legume la gătar cu sos de pătrunjel și usturoi

14.

Smoothie cu măr, țelină, baby spinach și busuioc

Morcov proaspăt, roșii, ardei și pastă de humus

Pară

Broccoli fiert la abur și sos din semințe de floarea soarelui

Poți prepara meniul nostru sau îl poți adapta pe nevoile tale, important este să urmezi regula 80:20.

Aveți întrebări?

Dacă pe parcursul programului de 30-zile aveți orice fel de întrebare, ne puteți contacta oricând la info@sensilab.ro.