30 Days Green Cleanse: sfaturi pentru a patra săptămână

12.11.2014

Mai puțin de 10 zile până la sfârșitul programului de 30 de zile, iar corpul tău este din ce în ce mai alcalin. Este cunoscut faptul că stresul tulbură echilibrul acido- bazic, astfel este foarte importantă starea de spirit și relaxarea completă la sfârșitul unei săptămâni încărcate.

”Pune creierul pe off”

Pentru un confort optim este important să te relaxezi și să lași deoparte stresul cotidian. Relaxare nu înseamnă ”nu fac nimic” și doar lenevesc. Utilizarea corectă a diferitelor tehnici de relaxare, mintea noastră este capabilă să oprească starea generală de rău și să consolideze rezistența organismului la stres. Când vrei cu adevărat să te relaxezi, te poți folosi de una dintre următoarele tehnici de relaxare:

Vizualizarea

În tehnicile de vizualizare, ne vom concentra pe o imagine a unui loc liniștit, relaxant. Aceasta este de obicei o pajiște verde cu păsări ciripind, litoralul cu nisip fin și sursurul mării, o cascadă în mijlocul pădurii. În timp ce încerci să vizualizezi, folosindu-te de toate simțurile: miros, vedere, auz, atingere. În cazul în care vizualizezi spre exemplu plaja cu nisip și murmurul mării, imaginează-ți cum simți nisipul pe tălpi, mirosul apei sărate, vuietul mării și senzația pielii încălzite de soare. Acest tip de relaxare are loc într-un spațiu liniștit, cu ochii închiși, lăsându-ne purtați de gânduri.

Relaxarea mușchilor

Întinde-te pe spate, pe o suprafață moale și închide ochii. Concentrează-te pe un grup de mușchi, iar cu ajutorul gândurilor rămâi într-o relaxare completă. Este cel mai bine să începi de la picioare, continuând în sus pe tot corpul. După terminarea exercițiului te vei simți complet relaxat, cu un sentiment de lejeritate. Acest exercițiu este foarte util atunco când ești în pat sau ai probleme cu somnul.

Meditația

Meditația este una dintre tehnicile tradiționale, care relaxează corpul și mintea, având un efect pozitiv asupra dispoziției noastre. Practica de bază a meditației se realizează în timp ce stai așezat pe un scaun sau în șezut pe covor în liniște și aer curat. Punctul de concentrare este asupra respirației care trebuie să fie profundă. Efectuează 20 de minute de meditație pe zi, relaxează-ți minte și alungă-ți gândurile.

În plus față de aceste tehnici, poți face față stresului prin practicarea activităților sportive regulate, yoga, masaj sau ascultând muzică.

Meniul tău săptămânal

Dieta de zi cu zi este foarte importantă. Pentru o mai bună planificare a meselor zilnice, am pregătit un meniu săptămânal. 

Ziua

Mic Dejun

Prânz

Gustare

cina

22.

Smoothie cu ananas, ghimbir și portocală

Salată grecească cu brânză de capră

Budincă de chia cu fructe proaspete

Omletă cu legume

23.

Smoothie cu banană semințe de in și chefir

Păstrăv la grătar cu piure de conopidă

Un pumn cu semințe de dovleac

Salată de rucola cu roșii și oțet balsamic

24.

Smoothie cu fructe de pădure și spirulină

Slată de spanac cu căpșuni și semințe de pin

½ avocado și suc de lămâie

Dovlecel la cuptor cu parmezan

25.

Smoothie cu măr, kiwi și portocală

Cartofi fierți cu salată verde

Portocală

Supă de spanac cu cartofi

26.

Smoothie cu caise, măr și spirulină

Salată de varză cu morcov și semințe de muștar

Budincă de chia cu afine

Ardei de mai multe culori și brânză de vaci

27.

Smoothie cu portocală și morcov

Salată de sfeclă roșie cu morcov și măr

Ardei proaspăt

supă cremă de morcovi cu piper cayenne

28.

Smoothie cu măr, țelină și spanac

Morcov, roșii, ardei și humus

Pară

Omletă cu spanac, ceapă și usturoi

Poți prepara meniul nostru sau îl poți adapta pe nevoile tale, important este să urmezi regula 80:20.

Aveți întrebări?

Dacă pe parcursul programului de 30-zile aveți orice fel de întrebare, ne puteți contacta oricând la info@sensilab.ro.