Salvează abdomenul de sărbători

Află mai multe

30 Days Green Cleanse: sfaturi pentru a treia săptămână

12.11.2014

Ești deja în mijlocul programului, ceea ce înseamnă că zilele de nemulțumire se află pe terminate iar corpul tău este pe zi ce trece mai alcalin. În acest articol îți vom dezvălui cum poți alcaliniza organismul cu sucuri proaspete și smoothie-uri.

Începe ziua cu suc de lămâie

Limonada, o băutură cunoscută de toți, este extrem de utilă pentru alcalinizarea organismului. Cu speranța că organismul nostru își va recăpăta echilibrul acido-bazic, putem continua cu această băutură chiar și după terminarea programului de 30 de zile. Într-un pahar cu apă caldă, stoarce sucul de la o jumătate de lămâie, bea dimineața pe stomacul gol.

În loc de cafea încearcă ceai de ghimbir

Ghimbirul aduce foarte multe beneficii organismului nostru: alcalinizează organismul, reduce inflamația, stimulează sistemul imunitar, ajută la slăbire. Taie bucăti mici de ghimbir pe care le pui într-o oală, se toarnă apă peste și se pune la fiert. Lasă la fiert pentru jumătate de oră, la foc mic. Se poate bea cald în loc de cafea sau se poate pune la rece după care se adaugă mentă proaspătă.

Apă răcoritoare cu aromă de fructe

Ești printre persoanele care nu pot să bea numai apă chioară în fiecare zi?

Poți prepara o apă aromatizată pe care o poți pune într-o sticlă.

  • Ananas proaspăt și o crenguță de mentă proaspătă
  • Un pumn de zmeură și un lime
  • ½ portocală
  • Sau un pumn de afine proaspete și câteva frunze de salvie

Se zdrobesc ușor și se toarnă apă filtrată.

Meniul tău săptămânal

Dieta de zi cu zi este foarte importantă. Pentru o mai bună planificare a meselor zilnice, am pregătit un meniu săptămânal.

Ziua

Mic Dejun

Prânz

Gustare

cina

15.

Smoothie cu ananas, ghimbir și spanac

Piept de pui la grătar cu cartofi, morcovi și broccoli

3 smochine

Supă clară de legume cu hrișcă

16.

Smoothie cu afine, banană și spanac

Salată verde cu fasole boabe și porumb

Morcov

Paste din dovlecel cu pesto de busuioc, usturoi și semințe de pin

17.

Smoothie cu fructe de pădure și semințe chia

Ton la grătar cu avocado și roșii cherry

Un pumn cu migdale

Supă de morcovi

18.

Smoothie cu căpșuni, caise și chlorella

Cartofi fierți cu salată verde

Măr

Tofu și legume pe grătar

19.

Smoothie cu banană, boabe de cacao pură și lapte de cocos

Salată verde cu pui la grătar

Ardei

Supă de mazăre cu semințe de dovleac și ulei de măsline

20.

Smoothie cu ceai verde, caise și spirulină

Salată de avocado cu roșii

Banană

Frigărui de pui cu legume la grătar

21.

Smoothie cu avocado, portocală și țelină

Salată cu quinoa, avocado, roșii, suc de lămâie și ulei de măsline presat la rece

Un pumn cu alune

Ou poșat cu ceapă verde, ardei roșu și pătrunjel

Poți prepara meniul nostru sau îl poți adapta pe nevoile tale, important este să urmezi regula 80:20.

Aveți întrebări?

Dacă pe parcursul programului de 30-zile aveți orice fel de întrebare, ne puteți contacta oricând la info@sensilab.ro.