30 DAYS Candida Solution: sfaturi pentru zilele 21-30

26.05.2015

Ai ajuns în ultima parte a dietei anti-candida. Deja începi să te simți mai bine iar simptomele devin mai puțin supărătoare, ai mai multă energie. Nu renunța, continuă până la capăt.

Achiziționarea alimentelor

Dacă dorești să cumperi alimente sănătoase și naturale ai nevoie de ceva cunoștințe și mai presus de toate, de răbdare. Dar odată ce vei stăpâni această abilitate, te vei bucura de cumpărături deoarece vei ști că faci alegeri inteligente. 

Citește întotdeauna eticheta!

Foarte multe produse alimentare par sănătoase la prima vedere, dar la o analiză a etichetei se poate observa zahărul adăugat sau alți aditivi. Îți recomandăm să citește întotdeauna etichetele produselor și să evaluezi critic dacă alimentul este sănătos sau nu. 

5 trucuri simple pentru a mânca sănătos: 

  • cu cât un produs are mai multe ingrediente cu atât este mai nesănătos pentru tine. Așadar alege întotdeauna produsul care conține cât mai puține ingrediente, de ex: cerealele de ovăz au un singur ingredient, pe când cerealele pentru mic dejun sau muesli pot avea 10 sau mai multe ingrediente
  • dacă un produs conține ingrediente pe care un copil de clasa a patra nu le-ar putea citi/pronunța, atunci cel mai bine ar fi să îl pui înapoi pe raft (în general acestea sunt chimicale de care te poți lipsi cu ușurință)
  • dacă zahărul este menționat în primele 5 ingrediente, nu cumpăra produsul (valabil și pentru prăjiturelele tale preferate)
  • nu crede NICIODATĂ ce este scris pe fața produsului (fără grăsimi, dietetic, fără aditivi etc), verifică întotdeuna ingredientele de pe spate.
  • atunci când mergi la magazin, alege produse care nu ”foșnesc” (fructe și legume neambalate în plastic) 

Meniul pentru zilele 21-30

Pentru planificarea meselor zilnice, am pregătit un exemplu de meniu săptămânal. Poți adapta cantitatea în funcție de necesitate.

 Ziua

Mic dejun

Prânz

Gustare*

Cină

21.

Terci cu scorțișoară

Salată verde cu roșii cherry

Biscuiți crocanți cu fasole bătută

Supă de gulie

22.

Smoothie cu afine și iaurt

Supă de gulie

Un pumn cu caju

Omletă cu legume

23.

Biscuiți crocanți cu avocado

Salată verde cu morcov și năut

Chefir cu afine proaspete

Varză de bruxelles la cuptor cu morcovi

24.

Smoothie cu fructe de pădure și semințe de in

Salată verde cu linte

Biscuiți crocanți cu hummus

Supă cremă de brocolli

25.

Chefir cu căpșuni

Salată de brocolli

Avocado cu sare, piper și lămâie

Omletă cu ardei și roșii

26.

Smoothie cu avocado, spanac și lămâie

Salată verde cu fasole boabe și ardei

Cremă de nuci caju cu afine

Pește la grătar cu salată verde

27.

Tofu cu legume

Omletă cu ciuperci și usturoi

3 nuci braziliene

Tocăniță de linte cu legume

28.

Smoothie cu afine și spanac

Tocăniță de linte cu legume

Morcovi proaspeți

Chiftele de fasole și salată verde cu ton

29.

Humus

Varză cu morcovi și semințe de muștar

Iaurt cu probiotice

Supă de varză

30.

Smoothie cu chefir și căpșuni

Supă de varză

Un pumn cu nuci

Risotto cu curcan

*Gustarea poate fi servită și dimineața.

Ai întrebări suplimentare?

Dacă în timpul programului 30 DAYS Candida Soltuion ai orice nelămurire sau întrebare ne poți scrie la  info@sensilab.ro