Dieta care accelerează metabolismul

Află aici

4 lucruri pe care toată lumea le înțelege greșit despre pierderea în greutate. Cum le poți îndrepta?

28.10.2014

Foarte mulți dintre cititorii noștri doresc să piardă în greutate. Greutate care atârnă de ani de zile sau a venit o dată cu nașterea unui copil și nu a mai plecat niciodată. De multe ori acești cititori se simt ca și cum ei ar face absolut totul pentru a slăbi dar pur și simplu nu reușesc. Fie că este vorba de 5 kg sau 30 kg. Indiferent de ceea ce fac, sunt blocați.

Ultima poveste pe care am auzit-o de mai multe ori: ”Sora mea mai mică nu mănâncă nimic în afară de paste, înghețată și friptură, este slabă băț și nu trebuie să-și facă griji cu privire la greutate”. Pe de altă parte autoarea poveștii nu se poate despărți de banda de alergat deoarece trebuie să ardă cele 400 de calorii pe zi. Dar totuși, greutatea ei merge în sus.

Ca mulți alți oameni, are cunoștințe despre cum ar trebui să țină o dietă, dar crede în foarte multe mituri despre slăbit, exact de aceea nu poate să întoarcă acul cântarului în favoarea ei.

În rândurile de mai jos îți explicăm cele 4 mituri frecvente despre pierderea în greutate și cum le poți depăși

Mitul 1. Pierderea în greutate ține de calorii

”Câte calorii intră = atâtea calorii trebuie să iasă”. Nu este întru totul adevărat. Nu toate caloriile sunt egale. Dacă mănânci 500 de calorii de varză de bruxelles nu este același lucru cu 500 de calorii de suc.

În timp ce energia care poate fi măsurată în laborator despărțind legăturile chimice depozitate în cele 500 de calorii din varza de bruxelles ar putea fi la fel cu cele 500 de calorii din suc, ceea ce se întâmplă în organismul tău atunci când digeri și asimilezi aceste calorii este o poveste total diferită.

Pentru a mânca 500 de calorii de varză de bruxelles, trebuie să mănânci aproximativ 7 boluri. Aceste legume verzi vin la pachet cu proteine, carbohidrați complecși, fibre, vitamina C, vitamina A și alți fitonutienți. Ei se metabolizează lent iar caloriile conținute nu sunt absorbite în întregime.

Pe de altă parte cele 500 de calorii din suc, provin în întregime din zahăr. Aceste calorii sunt ușor de absorbit, iar atunci când sunt consumate, duc la un val de inflamație hormonală care duce la diabet, obezitate, trigliceride ridicate și dependență de zahăr.

Pentru oricine dorește să piardă în greutate, uită de număratul caloriilor. Este vorba despre calitate nu cantitate.

Mitul 2. Pentru a pierde în greutate trebuie să te înfometezi

Ok, dacă nu mănânci aproape nimic, vei pierde în greutate. Dar majoritatea oamenilor nu pot face față, în plus efectul yo-yo te va lovi atât de repede încât această metodă este complet inutilă. INUTILĂ. În cele din urmă organismul tău va fi atât de obosit deoarece se va baza în mare parte pe hormonii suprarenali, cum ar fi cortizolul pentru energie, astfel încât vei consuma toate rezervele de energie pentru a compensa lipsa alimentelor.

Persoanele care sunt slabe mănâncă mâncare adevărată în cantități reale. Alimente nutritive, cum ar fi fructele și legumele, grăsimi pe bază din plante, proteine slabe, evită zahărul și alimentele procesate.

Mitul 3. Grăsimea te îngrasă

Total greșit! Grăsimea nu te îngrașă. Zahărul te îngrașă.

Grăsimea are un gust excelent cu un motiv. Grăsimile mono și poli nesaturate sunt critice pentru funcționarea organismului tău. Aceste grăsimi sunt piatra de temelie ale creierului tău și a tuturor membranelor celulare, iar anumite tipuri de grăsimi cum ar fi acizii grași Omega 3 previn inflamațiile.

De fapt, mâncarea procesată plină de zahăr și cerealele rafinate care sunt absorbite și stocate rapid duc la stocarea de grăsime care are ca rezultat îngrășarea.

Mitul 4. Pentru a pierde în greutate trebuie să te ții sirguincios de plan

Câte persoane care doresc să slăbească sunt pur și simplu epuizați din cauza dietelor stricte? Stresul și ura de sine care vine o data cu ea este prea mult de suportat. Paradoxal, atunci când nu mai ești la dietă, dar începi să te hrănești sănătos ca parte a stilului tău de viață, ai activitate fizică regulată mai degrabă decât să te epuizezi cu diete interminabile, atunci încep să se vadă rezultatele. Sună a tertip, dar ăsta este adevărul pe care trebuie să-l accepți!

Bun, dacă cele de mai sus sunt mituri, atunci care este adevărul despre pierderea în greutate?

1. Mănâncă alimente reale, neprelucrate, nerafinate care nu provoacă inflamații

Este simplu: Include cât mai multe legume și fructe, cantități moderate de cereal integrale, cantități semnificative de grăsimi sănătoase, ouă și pe cât posibil carne slabă fără hormoni și antibiotice.

2. Evită zahărul și carbohidrații rafinați

Zahărul și carbohidrații rafinați sunt cei care duc la inflamații, creșterea în greutate, diabet și demență. Dacă vrei să slăbești, să ai mai multă energie, să încetinești procesul de îmbătrânire, scoate-le din alimentația ta pe cât mai mult posibil.

3. Detoxifiază-ți organismul regulat

Cele mai importante lucruri pentru care avem nevoie de detoxifiere regulate sunt alcoolul, mâncarea procesată sau de la restaurant și nu numai. Toxinele îți intră în corp prin aerul respirat, cosmetice, stres etc. Îți recomandăm o cură de detox de 10 zile de 4 ori pe an pentru a reseta sistemul și pentru a te ajuta să îți menții trupul armonios

4. Găsește bucurie și entuziasm în tot ceea ce faci

Atunci când acțiunile, gândurile noastre provin din teamă, seriozitate și frică, toate acestea se reflectă în energia noastră. Cu cât gândești mai pozitiv, ești bucurus de fiecare clipă a vieții atunci acțiunile tale au o energie pozitivă care radiază.

Atunci când te gândești la corpul mult visat, gândește-te cum te vei simți atunci când îl vei avea. Iar atunci când vei simți acest sentiment de bucurie, împlinire, satisfacție, mergi mai departe începând cu acest sentiment. O POȚI FACE!