Dieta care accelerează metabolismul

Află aici

5 metode să iei în greutate

22.05.2014

Poate te surprinde, însă foarte multe femei slabe își doresc să fie mai ”împlinite”!  În ziua de astăzi nu mai sunt atât de la modă siluetele filiforme a la Kate Moss  ci trupurile cu forme bine definite.  Află și tu din rândurile de mai jos 5 modalități prin care poți să iei în greutate într-un mod natural și cât se poate de estetic.

Consumă alimente dense în calorii dar sănătoase. Trebuie să pui la cale un plan special de alimentare pentru îngrășare. Acesta nu înseamnă că trebuie să mănânci de trei ori pe zi la fast food.  Cel mai sănătos mod se obține prin asocierea efortului fizic cu alimentația hipercalorică. Îmbogățește-ți supele sau ciorbele cu smântână, iar pe post de gustări poți alege mezeluri sau brânzeturi în loc de salată de crudități.  Dimineața o poți începe cu un mic dejun consistent - omletă cu cașcaval și costiță,  fără să faci economie la pâine. De asemenea sfatul nutriționiștilor este să nu renunți la desert chiar și dacă te simți sătulă.

Folosește suplimente nutritive. Este mult mai greu să iei în greutate decât să slăbești de aceea pe lângă alimentația potrivită poți folosi creatină, o substanță care ajută la dezvoltarea masei musculare.  De asemenea îți poți face și shake-uri vitaminizante pe care le poți consuma între mese sau după antrenamente.

Mănâncă cinci mese pe zi sau mai mult. O regulă a îngrășatului sănătos este să mănânci des, adică de 5-6 ori pe zi. Nu sări peste mesele principale iar la gustări consumă fructe, shake-uri proteice și oleaginoase.  

Mergi la sală pentru a-ți consolida masa musculară. Discută cu instructorul despre intenția ta de a te îngrășa și fă exercițiile fizice pe care ți le recomandă. Cel mai probabil te va îndruma spre exercițiile cu greutăți. Nu uita că trebuie să te hidratezi bine atât în timpul cât și după efectuarea exercițiilor. Sesiunile de fitness trebuie sa fie scurte și concentrate și nu uita să faci pauze de odihnă între seturile de exerciții. Folosește greutăți care "te provoacă", însă nu trebuie sa fie mai grele decât poți suporta.

Mănâncă după ora 19 sau mai târziu. Alimentația târzie contribuie și ea la acumularea kilogramelor.  Seara, arderile se fac mai lent decât în timpul zilei pentru că digestia noastră nu mai este foarte activă.  În acest fel caloriile ingerate se vor transforma în kilogramele pe care le dorești.