Dieta care accelerează metabolismul

Află aici

5 Modalități de reducere a grăsimii abdominale

19.01.2016

Reducerea grăsimii abdominale nu mai este demult o problemă doar de estetică, oamenii conștientizând tot mai mult faptul că menținerea acesteia crește riscul de apariție a multor boli cronice.

Ce te ajută să reduci grăsimea abdominală?

Uleiul de cocos

Studii recente au arătat că dacă consumi 2 lingurițe de ulei de cocos pe zi timp de 12 săptămâni circumferința taliei se reduce  și crește nivelul de colesterol bun HDL.

Ceaiul verde

Consumul de ceai verde este sănătos și benefic în reducerea greutății la persoanele moderat obeze. Studiile clinice au arătat că circumferința taliei se poate reduce cu peste 5 cm.

Vitamina D

Cercetătorii au arătat că expunerea pielii la razele UV duce la scăderea grăsimii viscerale (abdominale) și creșterea grăsimii subcutanate, aceasta din urma neprezentând un risc pentru sănătate.

Exercițiile fizice

Exercițiile fizice moderate aduc numeroase beneficii pentru sănătate și în plus te pot ajuta să obții corpul dorit. Prin efectuarea de exerciții fizice creștem rata metabolică și astfel consumăm mai multă energie, energie provenită prin arderea țesutului gras.

Suplimente alimentare naturale

Suplimentul alimenatar natural, alături de unele măsuri de dietă și mișcare fizică moderată te ajută să pierzi în greutate și să reduci grăsimea abdominală pe termen lung și fără efecte adverse.

Sensilab recomandă

30 Days Liver Detox + SlimCut 

Program de 30-zile pentru curățarea și regenerarea ficatului zi și noapte și capsule pentru pierdere în greutate.

  • Singurul pachet pentru curățarea ficatului atât în timpul zilei cât și în timpul nopții
  • Combinație de extracte naturale atent selecționate, cu rolul de a curăța și regenera fiactul 
  • Îmbunătățește starea de spirit și crește nivelul de energie în timpul slăbirii
  • Întinerește și stimulează metabolismul
  • Te ajută să topești grăsimile 24/7