Salvează abdomenul de sărbători

Află mai multe

6 Mituri despre dieta cu aport scăzut de carbohidrați

05.08.2015

Credeai că știi totul despre diete?

Unele mituri despre diete sunt atât de frecvent întâlnite, încât adesea suntem covinse că știm totul despre dietă, ce avem voie să mâncăm și ce nu.

Dieta cu aport scăzut de carbohidrați este un subiect ”fierbinte”, unii consideră că este singura modalitate optimă de hrănire, în timp ce alții consideră ca este dăunătoare. Ce este adevărat și ce nu este?

Analizăm 6 mituri despre dieta cu aport scăzut de carbohidrați

1. Astfel de dietă este dificil de ținut

Credința comună despre astfel de diete este că este aproape imposibil de ținut pentru că restricționeză o categorie importantă de alimente, iar când dieta este abandonată kilogramele se pun la loc. Această credință este parțial reală, însă trebuie reținut că nu toate dietele cu conținut scăzut de carbohidrați limitează și aportul zlinic de calorii.

Acest lucru înseamnă ca poți mânca și în același timp să slăbești.

2. Kilogramele pierdute sunt în mare parte reprezentate de pierderile de apă

Corpul uman stochează carbohidrații în mușchi și ficat sub formă de glicogen, iar între mese consumă aceste depozite. Glicogenul favorizează stocarea apei, deci printr-un consum scăzut de carbohidrați organismul va stoca cantități mai mici de apă. Studiile au arătat că un consum redus de carbohidrați și un consum mai ridicat de apă ajută la reducerea grăsimilor din corp, în special din zona ficatului și a abdomenului, iar apa eliminată constant din organism ajută și la eliminarea toxinelor.

3. Dăunează inimii

Se consideră că dietele bazate pe un consum scăzut de carbohidrați conțin de multe ori un nivel ridicat de grăsimi, și prin urmare produc boli vasculare. În realitate, este complet diferit, din contră, consumul scăzut de carbohidrați reduce semnificativ riscul de apariție a bolilor vasculare, reduce trigliceridele din sânge și colesterolul, tensiunea scade.

4. Dieta funcționeză deoarce se reduce numărul de calorii ingerate

Multe persoane consideră că de fapt cauza pierderii în greutate este reducerea numărului de calorii și nu alte motive. Această afirmație este parțial adevărată. Persoanele care fac diete cu consum redus de carbohidrați pot în realitate să consume mai multe calorii și uimitor este că pot scădea în greutate de două, trei ori mai mult decăt persoanele care țin diete în care își limitează numărul de calorii ingerate. O dietă bazată pe consum redus de carbohidrați nu numai că vă ajută să scădeți în greutate, dar vă ajută să preveniți boli precum diabetul zaharat.

5. Se limitează aportul de nutrienți din anumite plante

Întotdeauna pe farfuria dintr-o dieta cu consum redus de carbohidrați va fi loc pentru fructe și legume, chiar și pentru o bucată mică de cartof!

6. Distruge rezistența fizică

Majoritatea atleților consumă cantități mari de carbohidrați, și de aici apare mitul că dacă nu consumăm carbohidrați nu avem rezistență fizică. Este adevărat ca un consum mic de carbohidrați poate afecta pe termen scurt performanța fizică, dar organismul are nevoie să se obișnuiască și va revenii la forma inițială într-un timp foarte scurt.

În ciuda faptului că în timpul dietei veți limita aportul de carbohidrați în timpul dietei, nu înseamnă că îi veți elimina complet din meniu. În schimb, cel mai bine este să includeți acei carbohidrați care se metabolizează mai lent, astfel nu vor fi stocați în depozite de grăsime.

Prin creșterea aportului de proteine și limitarea consumului de carbohidrați, forțăm metabolismul organismului să înceapă să descompună depozitele de grăsime ca sursă de energie

O dietă bazată pe un consum redus de carbohidrați combinată cu suplimentul alimentar 10 DAYS Fast Slim, creat de Sensilab special pentru tine, îți oferă cele mai bune rezultate în cel mai scurt timp.

10 DAYS Fast Slim - Pachet complet pentru slăbire în numai 10 zile!

Programul 10 DAYS Fast Slim este creat pentru toți cei care:

  • doresc să piardă cele câteva kilograme în plus
  • doresc să aibe rezultate palpabile într-o perioadă extrem de scurtă
  • doresc să-și  îmbunătățească corpul înaine de un eveniment important (nuntă, aniversare, etc.)
  • Încearcă să-și păstreze o greutate sănătoasă a corpului