Salvează abdomenul de sărbători

Află mai multe

6 obiceiuri de seară care te îngrașă

08.08.2018

Te-ai gândit vreodată că rutina te îngrașă? Da, s-ar putea ca niște mici obiceuri să îți cauzeze acumularea de kilograme în plus.

Citește mai jos și află cele mai comune obiceiuri care te expun la acumularea de kilograme în plus.

Nu dormi suficient

Prea puțin somn îți încetinește metabolismul și crește apetitul. Un somn sănătos ar trebui să dureze circa 8 ore.

Mănânci prea mult la cină

Seara digestia se încetinește, dacă vei mânca cine foarte abundente, mâncare nu se va digera și nu vei putea să te odihnești, în plus se vor secreta mai multe toxine. Evită mâncatul în fața televizorului deoarce vei mânca mai mult decât corpul tău are nevoie.

Te întinzi de îndată ce termini cina

După cină este recomandat să ai un minim de activitate fizică de intensitate redusă, de aceea este ideal să ai cina cu circa 3 ore înainte de a merge la culcare. Sedentarismul imediat după cină favorizează o digestie proastă și acumularea de grăsime.

Mănânci cartofi prăjiți seara

Aceștia conțin prea multe calorii, calorii care cu siguranță nu se vor arde până la ora somnului. Este recomandat ca masa de seară să conțină proteine și legume.

Mănânci picant la cină

Mâncărea picantă îngreunează somnul și digestia seara.

Înainte de somn consumă 1 plic dizolvat într-un pahar de apă rece din băutura NightBurn. NightBurn cu efect XXL te va ajuta să ai un somn mai adânc și să inhibi apetitul. De asemenea contribuie la regenerarea ficatului și va promova arderea grăsimilor în timpul nopții.