7 REGULI DE AUR PENTRU O VIAȚĂ SĂNĂTOASĂ (DUPĂ TRANSFORMARE)

31.01.2018

De ce suntem prinși adesea într-un cerc vicios de dietă după dietă? Deși pierdem în greutate cu succes, kilogramele în plus vin înapoi.

Adevărul este că oricine poate să piardă în greutate dacă vrea. Dar este mult mai greu să menții noua greutate!

Atâta timp cât urmăm un program, totul merge conform planului. Problemele încep când ajungem la final. Ne simțim singuri și abandonați și nu știm cum să mergem înainte. Deci, ce se întâmplă atunci?

Zi după zi, motivația scade, trecem cu vederea antrenamentele și revenim la vechile obiceiuri alimentare.

Dar nu trebuie să fie așa!

Ești mai mult decât capabil să rămâi la planul stabilit, nu ai nevoie de dădacă. Cu toate acestea, ai nevoie este un plan pentru a-ți continua stilul de viață nou și sănătos.

7 REGULI DE AUR PENTRU O VIAȚĂ SĂNĂTOASĂ 

  • Urmează programul stabilit pentru dietă și antrenamente. Rutina te va ajuta să-ți impui obiceiuri noi, sănătoase. De fapt știm că viața este alcătuită dintr-o sumă de obiceiuri.
  • Întrerupe monotonia. Asigură-te că îți variezi meniul - există mii de rețete sănătoase online. Acum că știi regulile de bază despre o alimentație sănătoasă, veți știi și cum să alegi alimentele potrivite sau să reglezi rețetele (adică să folosești mai puțină grăsime, mai puțină carne, mai multe legume, alimente neprocesate ...).
  • Păstrează un jurnal de alimente. Conform numeroaselor studii, va fi mai puțin probabil să cedezi ispitelor dacă trebuie să pui pe listă acel biscuit sau bucată de prăjitură în jurnalul tău. Păstrarea unui jurnal de mâncare te va ajuta, de asemenea, să realizezi care sunt punctele tale slabe, astfel încât să poți lucra la ele. Este o metodă pe care o folosesc nutriționiștii cu clienții - pentru că funcționează!
  • Descărcă o aplicație pentru a număra pașii. sau care înregistrează antrenamentele. Dacă ții cont de câte antrenamente faci, vei face și mai multe. Număratul paților te va încuraja să parchezi puțin mai departe, să urci mai multe trepte sau să mergei la o plimbare suplimentară - fiecare pas contează.
  • Treptat, mărește intensitatea antrenamentului și schimbă-l, așa cum am făcut împreună în timpul provocării, astfel încât să nu stagnezi. Stagnezi atunci când corpul se adaptează la antrenament și nu mai progresează. Adesea, tot atunci se oprește și slăbirea. Mulți oameni sunt descurajați de acest lucru și atunci revin la vechiul lor stil de viață, gândindu-se că acesta este cel mai simplu lucru pe care îl pot face. Când simțiți că antrenamentele devin din ce în ce mai ușoare, este timpul pentru o schimbare sau o creștere a intensității.
  • Câtărește-te (sau măsoară-te) cel puțin o dată pe lună. Deși cântarul nu este cel mai bun indicator al nivelului de sănătate al corpului, o cântărire regulată îți va permite să urmărești mai bine progresul și să fii vigilent. Cercetările arată că persoanele care se cântăresc în mod regulat sunt mai susceptibile de a-și menține greutatea la un nivel sănătos.
  • Stabilește mereu obiective noi, ține minte "de ce" și schimbă-ți modelele de gândire negativă cu ajutorul afirmațiilor pozitive. Acțiunile noastre vin întotdeauna din gândurile noastre - fie conștiente, fie subconștiente.