Salvează abdomenul de sărbători

Află mai multe

7 trucuri simple pentru a mânca mai multe fructe și legume în fiecare zi

14.05.2015

Cu toții am auzit câteva variante ale acestui sfat nutrițional de când eram mici. ”Un măr în fiecare zi pe masă ține doctorul departe de casă” sau ”mănâncă spanac să fii ca Popeye marinarul”. Este foarte clar faptul că o alimentație bogată în legume și fructe ajută la reducerea inflamațiilor iar consumul anumitor legume te pot ajuta în combaterea mai multor afecțiuni precum cele cardiovasculare, diabetul, accidentul vascular, obezitatea etc.

Dar ce înseamnă ”bogată” sau ”mult”? Cele mai recente studii în nutriție au ajuns la concluzia că trebuie să consumăm 13 porții de fructe și legume pe zi adică ( 2½  - 6½ căni pe zi) în funcție de aportul caloric al fiecărei persoane. Adică, dacă o persoană are nevoie de 2000 de calorii pe zi pentru a își menține greutatea și sănătatea, acest lucru se traduce în 9 porții sau 4½ căni pe zi, 2 de fructe și 2½ căni de legume. Bineînțeles această regulă nu se aplică pentru salate, deoarece 2 căni pe zi ar fi prea puțin.

Dar pentru mulți dintre noi, aceste cifre sunt cu adevărat provocatoare. Am pregătit însă niște ”scurtături” care te vor ajuta să mănânci mai multe fructe și legume. Sperăm că le vei adopta și te vei bucura te beneficiile nutriționale ale acestora:

Ține fructele afară, la vedere

În acest fel este mult mai probabil să le mănânci. Ține-le pe masa, ia-le cu tine la birou și ține-le lângă calculator.

Nici o masă fără legume

Încearcă să ai jumătate de farfurie cu legume la fiecare masă. Dacă nu ai timp să le prepari termic, fă-ți o salată simplă, sau taie un castravete, o roșie sau un morcov pe care îl poți ronțăi cu felul preferat de mâncare

Poți cumpăra salată deja ambalată și spălată

Nu ai timp să mergi la piață? Îți este lene să speli salata și să o pregătești? O poți lua chiar și pe cea de la pungă, e gata să fie pusă în farfurie. La muncă ia-ți un măr, o banană, orice îți este la îndemână și care se poate consuma extrem de ușor.

Explorează

Când te duci la cumpărături nu te feri de produsele noi. Încearcă legumele sau fructele pe care nu le cunoști, este posibil să ai o surpriză și să îți placă foarte mult. Ieși un pic din zona de confort, nu este chiar atât de greu!

Ia în considerare smoothie-ul verde

Știi cât de ușor e? Poți amesteca orice, chiar orice! Pune câțiva pumni de fructe de pădure congelate, o mână de spanac / salată/ pătrunjel / avocado și gata smoothie-ul de dimineață. Ai început deja ziua cu mai mult de o cană de fructe și legume.

Adaugă superalimentele în băuturi sau iaurt

Superalimentele aduc un aport nutritiv extraordinar, nu te feri să adaugi chlorella, spirulina, algele. turmericul, chia etc. în băuturile de dimineață. Pot fi amestecate chiar și cu iaurt dacă nu ai prea mult timp.

Ia în considerare capsule concentrate din fructe și legume

Dacă nu găsești nici cum o modalitate care să te ajute să introduci fructele și legumele în dieta ta, atunci poți apela la capsulele concentrate din legume și fructe.

Fiit-ns® amestectul patentat de ingrediente din SlimCut conține 21 de extracte naturale din fructe și legume dar nu numai! Are de asemenea antioxidanți și- cea mai importantă substanță – în acest caz: vitamina B3.

Amestecul de ingrediente brevetate din SlimCut anulează greșelile pe care le facem dar și atunci când vrem să pierdem kilogramele. Nu contează dacă nu ai activitate fizică, ai un aport insuficient de fibre și un deficit de vitamine și minerale.

MEGA ANTIOXIDANT – Cu o gamă extraordinară de antioxidanți, detoxifică organismul și crește impactul pierderii în greutate.

SPRIJIN PENTRU FICAT – Dacă organismul tău este încărcat de toxine, cu SlimCut îi faci treaba mai ușoară,  deoarece extractul de sparanghel acționează asupra celulelor ficatului, regenerându-le.

MAI MULTĂ ENERGIE – Ești deseori epuizată și obosită după pierderea în greutate? SlimCut previne acest lucru prin conținutul de cafeină naturală și ceai verde. Așa că vei observa o îmbunătățire vizibilă a nivelului de energie – pentru gimnastică, muncă sau distracție.

FIBRE– Aportul adecvat de fibre este necesar pentru o pierdere în greutate sănătoasă și de succes. În același timp, fibrele contribuie la buna funcționare a intestinului și la menținerea nivelului optim de colesterol . Cu SlimCut nu trebuie să te îngrijprezi sau să ții cont dacă mănânci fibre sau nu.

STIMULEAZĂ SISTEMUL DIGESTIV – Multitudinea de fructe și legume conține enzime care ajută la buna funcționare a sistemului digestiv. Alimentele sunt digerate mai repede, balonarea dispare și o dată cu ea și kilogramele..

SOMN  MAI BUN – Da, SlimCut este magic. Extractele brevetate au și un efect pozitiv asupra somnului. O mai bună calitate a somnului contribuie la o pierdere în greutate eficientă.

BOMBĂ DE VITAMINE ȘI MINERALE – Imaginează-ți doar cât de bine te-ai simți, dacă ai putea să mănânci în fiecare zi 41 de fructe și legume!