Acest ingredient banal te ajută să ai talie de viespe!

Hormonii care te îngrașă!

Află aici

Acest ingredient banal te ajută să ai talie de viespe!

28.07.2015

În orice cură de slăbire, a scăpa de grăsimea de pe burtă, este cel mai greu de realizat, însă nu imposibil dacă urmezi câteva trucuri în fiecare zi. Astfel, cercetările au arătat că acest ingredient banal, te ajută să scapi mai repede de grăsimea de pe burtă. 

Grăsimea de pe burtă este una din cele mai periculoase, iar acumularea ei crește riscul de boli de inimă, diabet de tip 2 și obezitate.

Ingredientul secret: migdalele.

Consumul unui pumn de migdale pe zi, aproximativ 50 de grame, reduce drastic şansele unei morţi premature, îmbunătăţeşte funcţiile inimii, scade colesterolul şi ne ajută să scăpăm de grăsimea în exces.

Migdalele conțin un amestec de minerale ideal. Bogate în calciu, potasiu, magneziu și mangan, migdalele sunt un tonic pentru oase și articulații. La toate acestea se mai adaugă și cupru, fier și zinc în cantități importante. Acestea sunt și o excelenta sursa de vitamina E, unul dintre cei mai eficienți antioxidanți, dar și acid folic.

Pentru că sunt bogate în proteine, migdalele pot reprezenta un aliment important în dieta: 100 de grame de migdale conțin 12% din necesarul zilnic de proteine. Aceste substanțe nutritive contribuie la refacerea mușchilor și la arderea depozitelor adipoase.

Studiile arată că 42 de grame de migdale pe zi reduc apetitul, iar cei care au ținut dieta timp de șase săptămâni în care au inclus și migdale au slăbit 18% din greutatea inițială și 14% din grăsimea din talie.

Cum acționează migdalele

  • construiesc mușchii
  • reduc poftele
  • luptă contra obezității
  • îmbunătățesc funcțiile inimii
  • previn apariția ridurilor
  • reduc nivelul de zahăr din sânge
  • scad colesterolul
  • previn constipația
  • Adaugă bucăți de migdale tăiate în iaurtul tău de dimineață
  • Îmbogățește gustul legumelor sotate cu cateva migdale
  • Pentru un desert minunat consumă amestecă felii de mere cu migdale
  • Gătește o minunantă salată de pui cu migdale, orez și boabe de mazăre

Cum să le introduci în alimentație

Pentru mese, ține cont să consumi alimente cu un aport caloric scăzut, în special legume, lactate degresate, cereale integrale și fructe.

Atenționări

Migdalele fac parte din categoria alergenilor!

Evită produsele care conțin cantități mari de zahăr sau sare și consumă-le în stare naturală, nu prăjite sau coapte!

Migdalele nu se vor combina cu alimente dulci (zahăr, miere, sucuri dulci, pâine albă), deoarece acest lucru ar duce la activarea mecanismelor de stocare a grăsimilor în corp.

Dieta cu migdale

Dieta cu migdale nu este greu de urmat. Zilnic, trebuie să consumi 34,5 grame de migdale, cantitate considerată de nutriționisti ca fiind suficientă pentru arderea grăsimilor și pierderea în greutate. Migdalele se consumă în două porții egale, la cele două gustări din timpul zilei.

Exemplu de meniu

Mic dejun: un iaurt la care se adaugă fructe de pădure proaspete sau congelate și cereale integrale

Gustare: jumătate din cantitatea recomandată de migdale + un măr

Prânz: pește cu orez brun și salată

Gustare: cealaltă jumătate din cantitatea recomandată de migdale + o pară

Cină: o salată de legume proaspete cu brânză de vaci

Arde grăsimea și mai repede

În sfârșit o experiență care dă rezultate! Cel mai puternic arzător de grăsime sub formă de băutură

Băutura SlimCut Fat Burner

Depozitele de grăsime JOS, masă musculară și energie SUS

  • 7 ingrediente active într-un singur produs

  • extrem de ușor de utilizat

  • cafea delicioasă care poate înlocui cafeaua obișnuită de dimineață sau din timpul zilei

  • crește nivelul de energie

  • dizolvă în mod eficient grăsimea

Arde grăsimea acum!