Carbohidrații buni și carbohidrații răi

Hormonii care te îngrașă!

Află aici

Carbohidrații buni și carbohidrații răi

07.03.2014

Specialiștii au împărțit carbohidrații în buni și răi. Chiar dacă există adevărate controverse asupra lor referitoare la efectul pe care îl au asupra sănătății și asupra persoanelor care vor să slăbească, se pare ca avem totuși nevoie de ei pentru a avea energie. Pe de altă parte unii dintre ei pot fi adevărate ”bombe calorice” de care ar fi bine să te ferești.

Carbohidrații buni pe care te boți baza.

Aceștia au un aport considerabil de minerale, proteine și fibre pe care te poți baza atât pentru o alimentație sănătoasă cât și in cadrul curelor de slăbire.

Cerealele integrale, pâinea integrală, fructele, legumele, orezul brun, turtele de ovăz, orzul , fasolea, lintea și cartofii sunt toate exemple de alimente cu conținut ridicat de carbohidrați complecși (buni).

Majoritatea nutriționiștilor consideră ca aproximativ 60% din totalul zilnic de calorii ar trebui să provină din carbohidrații complecși. Astfel după cum bine știi și tu, o dietă bogată în plante și carbohidrați buni reduce riscul de apariție a cancerului la colon, sâni, dar previne și dezvoltarea diabetului zaharat.

Carbohidrații răi pe care trebuie să-i eviți.

Cele mai bogate alimente în carbohidrați „răi”, pe care trebuie să-i  excluzi din alimentație sau să le consumi foarte rar sunt: cerealele rafinate, pâinea albă, gogoșile, biscuiții, prăjiturile, băuturile dulci acidulate, chipsurile, pastele făinoase, siropurile din dulceață

De asemenea este recomandat să consumi  cu moderație  orez alb, griș, glucoză , miere, zahăr, stafide, dulceață de fructe sau pizza.

Persoanele care consumă frecvent astfel de alimente au un risc crescut de apariție a diabetului de tip II, a obezității, a cancerului și chiar a afecțiunilor cardiace. Alte efecte secundare cauzate de un consum bogat de carbohidrați sunt afectarea danturii și a gingiei, creșterea presiunii sangvine și slăbirea vederii.

Nu elimina complet carbohidrații din alimentație!

Cercetătorii au ajuns la concluzia că regimurile alimentare sărace în carbohidrați pun în mare pericol arterele , mărind riscul de atac cerebral și stop cardiac. Dietele echilibrate presupun și consumul de carbohidrați, acestea fiind considerate cele mai sănătoase.

În concluzie alege o dietă echilibrată pentru a-ți întări sănătatea, incluzând carbohidrați buni pentru un plus de energie benefică. Și nu uita, între 50 și 60 la sută din caloriile zilnice trebuie să provină din carbohidraţi!

Urmezi tot felul de diete, însă rezultatele nu sunt pe măsura așteptărilor?

Curele de slabire drastice, urmate de perioade în care îti faci toate poftele sunt considerate a fi cel mai mare dusman al siluetei tale. Gândește-te că poți priva organismul de nutrienți esențiali pentru funcționarea lui în timpul curelor de slăbire extreme, după care îl bombardezi cu absolut toate tentațiile culinare la care reziști eroic cât timp ești la dieta. 

Fast Slim te ajută să slăbești sănptos fără efect yo-yo!

Beneficiile produsului

  • 100% natural.
  • Stimulează ”hormonul slăbirii”- adiponectina, cu ajutorul căruia se accelerează arderile de grăsime      
  • Încurajează eliminarea lichidelor din organism
  • Suprimă pofta de mâncare 
  • Accelerează metabolismul și stimulează digestia
  • Contribuie la reglarea greutății
  • Îți oferă nutrienți necesari pe timpul curei de slăbire
  • Previne umflarea picioarelor, mâinilor și a feței
  • Efectele sunt vizibile în două săptămâni.


Preț: 147 RON

Preț REDUS: 98 RON

Comandă aici >>