Salvează abdomenul de sărbători

Află mai multe

Câte proteine trebuie să mănânci ca să slăbești?

29.09.2017

Proteinele au capacitatea de a mări arderea caloriilor, scad senzația de foame, si mențin masa musculară. Sună prea frumos ca să fie adevărat? Câteodată așa e! Deci înainte de a începe să mănânci zilnic ouă cu pui la grătar, reține că poți de fapt să mănânci prea mult. Excesul de proteine din corp va ajunge să fie stocat ca grăsime. Știi când ai trecut peste limită?

Ai auzit probabil că ar trebui să consumi o cantitate stabilită, cum ar fi doza zilnică recomandată pentru bărbați sau pentru femei – Poți să uiți de ea!. Numărul perfect de grame este diferit pentru fiecare persoană, în funcție de greutatea lor.

Cunoaște-te pe tine

Doar pentru că ceva funcșionează pentru partenerul tău sau pentru cel mai bun prieten, nu înseamnă neapărat că va funcționa și pentru tine. Pentru a obține muschi si pentru a pierde in greutate, este recomandat să se consume 1,2 - 1,7 grame la fiecare kilogram de greutate corporala. Ceea ce înseamnă că o persoană care cântărește 70 kg are nevoie de aproximativ 84-119 grame, în timp ce o persoană care are 80 de kg are nevoie de 96 până la 136 de grame.

Asigură-te că mănânci destul! 

Cel mai bun mod de a beneficia de proteine este să le incorporezi în dieta ta în cursul unei zile, începând cu micul dejun. Poți obține 15 grame din iaurt grecesc sau 6 grame dintr-un ou. Dacă păstrezi alte alimente bogate în proteine, cum ar fi puiul la grătar și shake-urile pentru prânz și cină, dar încă îți lipsește ceva, poți să folosești gustările în avantajul tău.

Alege SlimJOY Vanilla Shake

  • Vanilla Shake conține de 2.7 ori mai multe proteine decât carnea de pui. Cu doar un plic din Vanilla Shake oferi corpului 18.5 g proteine.
  • Cu puține calorii îți vei potoli foamea după antrenament.
  • Datorită combinației de proteine din zer și din lapte ajută la regenerarea mușchilor după antrenament + contribuie la creșterea masei musculare