Salvează abdomenul de sărbători

Află mai multe

Ce carențe de vitamine ai?

26.04.2016

Cercetătorii  Universității din Illinois au descoperi că mulți adulți nu au aport suficient din vitaminele A, C și D, iar acest lucru afectează în mod negativ sănătatea, starea de bine cât și silueta. 

Vitamina D

Se discută mult despre efectele carenței de vitamina D, dat fiind faptul că circa 70% din populație suferă de această carență. Vitamina razelor de soare- numită așa deoarece soarele ajută la sinteza vitaminei D- este esențială pentru sănătatea oaselor și dinților și se pare că reduce riscul apariției unor forme de cancer. 

Ce alimentte ne ajută să mărim aportul de vitamina D în organism?

Ouăle, uleiul de pește, laptele, cerealele integrale, iaurtul.

Datorită prelucrării industriale a hranei aceasta își pierde multe dintre vitaminele și mineralele conținute. Așadar, chiar dacă avem o alimentație completă și sănătoasă se întâmplă să apară carențe de vitamine. De aceea Sensilab recomandă suplimentul alimentar 100% natural ALL IN A DAY Calcium +Vitamin D, acesta se absoarbe în totalitate, este recunoscut de organism și nu irită stomacul.

Vitamina B12

Esențială pentru producerea celulelor roșii, celulelor nervoase și regenerării ADN-ului, B12 joacă de asemenea un rol important în producția de energie. Plantele nu sintetizează vitamina B12, așadar dacă ești într-o dietă vegetariană este foarte important să consumi suplimente alimenatare 100% naturale. Sensilab recomandă  ALL IN A DAY B Complex, acesta se absoarbe în totalitate, este recunoscut de organism și nu irită stomacul.

Ce alimente ne ajută să mărim aportul de vitamina B12  în organism?

Carnea de vită, de pui, fructele de mare, lactatele și ouăle.

Vitamina A

De multe ori prezența vitaminei A în organsim este subapreciată, însă nu trebuie omisă doarece aceasta este esențială pentru funcționarea corectă a sistemului imunitar, refacerea țesuturilor și repararea oaselor.

Ce alimente ne ajută să mărim aportul de vitamina A  în organism?

Carnea de vită, cartofii dulci, morcovii, ficat, gălbenuș de ou, unt, smântână.

Vitamina C

Până la 15% din adulți nu au un aport suficient de vitamina C, iar numărul este în creștere datorită consumului de hrană procesată. Vitamina C este un puternic antixoidant și este esențială pentru sănătatea pielii, articulațiilor și vaselor de sânge. Într-un studiu publicat în revista  ”Nutrition & Metabolism”, cercetătorii Universității din Arizona demonstrează  că există o strânsă legătură între vitamina C, grăsimea corporală și dimensiunea taliei. Așadar, un aport normal de vitamina C ajută și la reducerea grăsimii corporale.

Ce alimente ne ajută să mărim aportul de vitamina C în organism?

Ardeii roșii, citricele, broccoli, varza de bruxelles, căpșunile.

Datorită prelucrării industriale a hranei, aceasta își pierde multe din vitaminele și mineralele conținute. Așadar, chiar dacă avem o alimentație completă și sănătoasă se întâmplă să apară carențe de vitamine. De aceea Sensilab recomandă suplimentul alimentar 100% natural ALL IN A DAY Vitamin C, acesta se absoarbe în totalitate, este recunoscut de organism și nu irită stomacul.