Ce mâncăm la birou?

07.05.2014

Pauza de masă a devenit în ultima vreme o parte a zilei de muncă pe care majoritatea oamenilor au început să o ocolească, din lipsa timpului.

Dacă înghiţim pe fugă, organismul nu va elibera hormonii care dau senzaţia de saţietate şi vom continua să mâncăm.

Lipsa micului dejun, este una din cele mai frecvente erori, se însoţeşte adeseori de lipsa prânzului şi înlocuirea acestuia cu gustări, cum sunt produsele de patiserie, produse sărate, biscuiţi.

Mai jos vă punem la dispoziţie câteva idei pentru un prânz sănătos la birou, indiferent că îl pregătiţi acasă sau luaţi gustările din oraş:

Salatele

Pe primul loc în topul alegerilor sănătoase pentru birou sunt salatele, pentru că sunt uşor de preparat. Puteţi opta pentru o salată grecească (feta, roşii, măsline, ardei gras, castraveţi, oregano)

O alegere nutritivă şi săţioasa o reprezintă şi salatele pe bază de leguminoase precum fasolea, păstăi. Sunt săţioase şi va  infuzează organismul cu vitamine şi fibre esenţiale pentru o digestie perfectă!

Fructe şi legume crude
Aveţi atât de multe opţiuni când vine vorba despre fructele şi legume în stare crudă. Alege-le pe cele care sunt pe gustul dumneavoastră şi variaţi-le în fiecare zi. 

Budincă de avocado şi cacao
Aveţi  nevoie de: 1 avocado moale, 1 linguriţă de miere de albine şi 2 linguriţe de cacao pudră. Se amestecă în robotul de bucătărie avocado până devine cremos, după care se amestecă cu mierea şi cacao. Se transportă uşor la serviciu într-o caserolă.

Orez cu legume

Orezul cu legume este o mâncare pe care o puteţi servi la birou şi care vă va ajuta să vă păstraţi silueta. Alegeţi orezul brun, care este bogat în fibre benefice pentru organism. Puneţi într-o tavă o cană de orez brun, adaugaţi legumele preferate (ceapă, ardei gras, morcovi, usturoi) tăiate cubuleţe. Vă veţi bucura de o mâncare rapidă, ideală pentru a o consuma la birou.

Sandwich din piept de pui la grătar

Ingrediente: 100 de grame de piept de pui tocat mărunt, jumătate de morcov ras, o lingură de sos pentru grătar (poţi să îl prepari singură sau poţi să iei gata preparat), o chiflă din faină de grâu integral, o frunză de salata tăiat fâşii. Se amesteca toate ingredientele într-un castron şi apoi se presara sosul peste ele. Se pun în chiflă şi se lasă la frigider.

Un măr cu unt de arahide
Untul de arahide este o combinaţie delicioasă de dulce şi sărat care vă poate scăpa de pofta de dulce şi sărat. Combinaţi o linguriţă de unt de arahide combinată cu un măr sau o banană mică.

Soluția Sensilab: Body Fit (Silueta Măr)

  • 100% natural.
  • Mărește termogeneza
  • Ajută la digerarea și asimilarea corectă a alimentelor consumate
  • Scade aciditatea din sistemul digestiv
  • Încurajează eliminarea lichidelor din organism
  • Suprimă pofta de mâncare 
  • Accelerează metabolismul și stimulează digestiei
  • Previne umflarea picioarelor, mâinilor și a feței
  • Crește secreția de seroronină
  • + DIETA PERSONALIZATĂ PENTRU SILUETA MĂR