Ce să mănânci în post ca să nu te îngrași

Hormonii care te îngrașă!

Află aici

Ce să mănânci în post ca să nu te îngrași

23.01.2014

Perioada de post este o adevărată binecuvantare pentru corpul tau, pentru că este o ocazie excelentă să consumi  alimentele care iti detoxifică organismul si in plus te si ajuta sa slabesti. 

E cazul să îi dai o pauză corpului tău şi să încerci exerciţiul de a-l hrăni doar cu alimente sănătoase, măcar câteva săptămâni.Postul e benefic pentru organismul tau, intrucat poti renunta pentru o perioada la produsele din carne, la oua si lactate, in favoarea legumelor, fructelor, cerealelor si a altor alimente vegetariene.

Ca orice lucru bun, postul poate avea şi o latura negativa, mai ales daca nu reusesti sa faci diferenta intre alimentele vegetariene sanatoase si cele nesanatoase. Vestea buna este ca poti tine post si poti slabi sanatos daca tii cont de cateva sfaturi simple.

Ce e indicat să  mănânci atunci când ții post:

CIUPERCI

mushroom

Ciupercile sunt excelente în dietele de slăbire, căci nu conţin amidon iar 100 de grame contin doar 20 de calorii .

Ciupercile conțin apă, substanțe organice și săruri minerale. În plus, „carnea vegetală” are un rol important în întărirea sistemului imunitar, prevenind apariția tumorilor canceroase.

Linte, fasole, mazăre

beans

Leguminoasele pot reduce in mod semnificativ tensiunea arteriala, nivelul de glucoza din sange, precum si riscul bolilor cardiovasculare la pacientii cu diabet zaharat de tip 2

Cereale și pseudocereale: mei, hrișcă, ovăz, orez brun și basmati

Cerealele sunt o sursă importantă de fibre și îți oferă o stare de sațietate.

Oleaginoase: nuci, semințe, alune

nuts

Reprezinta cea mai buna sursa de proteina de origine vegetala sau de grasime sanatoasa. Iti ofera energie, conţin minerale şi vitaminele B şi E.

Pâine și paste integrale

Cerealele integrale sunt surse de carbohidraţi complecsi. Cerealele furnizează multe vitamine si minerale si au un continut scazut de grasimi. În plus te ajuta in prevenirea bolilor cronice.

Legume proaspete

beneficii pe culori

Chiar dacă nu e sezonul legumelor, poţi opta cu încredere pentru legume congelate. Au aceleaşi proprietăţi ca cele proaspete şi e recomandat să le consumi crude pentru că sunt o sursp de vitamine, minerale şi fibre.

Polen

Este utilizat ca supliment nutritional de mii de ani. Are rol de medicament, e revigorant şi face miracole pentru menţinerea tinereţii şi vitalităţii.

Lăptișor de matcă

bio_gelee_royale_odrasli-product_1

Este un puternic energizant natural, bogat în nutrienţi indispensabili organismului. Printre aceştia se numără acidul pantotenic (combate efectele stresului şi revigorează organismul), piridoxină (combate anemia), vitaminele A, C, D şi E, minerale (calciu, fier, cupru, fosfor, potasiu, siliciu, sulf), enzime şi 18 aminoacizi.

Mai multe desprea Bio Gelee Royale AICI

Măsline

19434747_xxl

Poti consuma atat masline crude cat si uleiul extravirgin. Beneficiile sunt multiple pentru sanatate si te va ajuta sa slabesti.  Conţin şi o cantitate considerabilă de vitamina E ce ajută la eliminarea apei din organism, reduce nivelul colesterolului şi este şi un puternic antioxidant.

Fructe proaspete

Assorted fruit

Contin aportul necesar organismului de vitamina C. Merele, perele, prunele, gutuile sunt mai putin bogate in vitamine, dar contin foarte multe fibre. Astfel, au rol esential in mentinerea unei digestii corespunzatoare, regland tranzitul intestinal, si protejand colonul. In plus, contribuie la reglarea nivelului colesterolului sangvin.