Salvează abdomenul de sărbători

Află mai multe

Cum să fii slabă indiferent de vârstă

05.04.2016

Realitatea este că odată cu înaintarea în vârstă o serie de factori contribuie la greutatea noastră, iar menținerea unei greutăți normale devine o luptă pe care uneori o pierdem.

Dar să știi că ai mai mult control decât credeai!

Sursă: www.health.co

La 20 de ani...

La 20 de ani tentația mâncărurilor de tip fast-food este foarte mare, de asemenea consumul de băuturi alcoolice sau non-alcoolice dulci. Aceste obiceiuri însă îți afectează silueta, chiar daca metabolismul tău este foarte rapid.

Se recomandă moderație, consum de fructe și legume și nu uita de apă.

La 30 de ani...

La 30 de ani în viața fiecărei femei apare un factor în plus: stresul. Acesta este datorat fie sarcinilor de serviciu complexe, fie familiei. Plus că după vârsta de 30 de ani între 3-8% din masa musculară se pierde.

Nu mânca pentru doi oameni când ești însărcinată! Aproape jumătate din femeile însărcinate acumulează multe kilograme în plus în timpul sarcinii.  Numărul de calorii trebuie să crească numai din al doilea trimestru de sarcină, și nu cu mai mult de 340 calorii pe zi. În al treilea trimestru de sarcina numărul de calorii trebuie să crească cu 450 calorii pe zi.

Nu consuma cafea dulce! Cafeua este un bun antioxidant, iar o cafea pe zi este sănătoasă pentru o persoană care nu suferă de anumite patologii, dar trebuie să fie fără zahăr sau alți îndulcitori.

Mănâncă acasă! Gătitul acasa este benefic pentru siluetă deoarece ai controlul asupra ingredientelor, cantităților și modului de gătire.

La 40 de ani...

La 40 de ani încep să apară fluctuațiile hormonale, și ca urmare pot apărea diverse dereglări hormonale care favorizează acumularea în greutate.

Încearcă să mănânci ”curat”! Ce înseamnă acest lucru? Multe legume și fructe și proteine de calitate.

Începe să faci plimbări zilnce! După fiecare masă încearcă să ieși la plimbărie măcar 15 minute.

Redu carbohidrații din alimentație! Pâinea, pastele făinoase, produsele de patiserie, dulciurile ...toate acestea ar terbui să reprezinte un procent extrem de mic în dieta ta.

La 50 de ani...

La 50 de ani nivelul de estrogen este scăzut de asemenea progesteronul se produce în cantități mici. Aceste schimbări hormonale determină acumularea grăsimii în special în zona abdominală.

Taie din numărul de calorii consumate! Da, încearcă să nu consumi ”bombe calorice”, acestea nu vor face altceva decât vor accelera procesul de acumulare a grăsimilor.

Nu mânca seara! Studiile au demonstrat că viteza de ardere a caloriilor seara este redusă cu 50%  față de celelalte momente ale zilei.

Un aport mai ridicat de vitamina D! Vitamina D ajută la absorbția calciului și previne reducerea masei musculare. Este indicat a fi consumat un aport mai ridicat de vitamina D dintr-un supliment alimentar natural.

Sensilab îți recomandă SlimCut DIETSTAR un produs potrivit pentru toate vârstele, indiferent de numărul de kilograme și stilul de vitață. SlimCut DIETSTAR accelerează metabolismul zaharurilor, promovezază o digestie mai bună și previne formarea depozitelor de grăsime.