Cum să slăbești sănătos în doar 10 zile

Hormonii care te îngrașă!

Află aici

Cum să slăbești sănătos în doar 10 zile

24.08.2015

Dietele care presupun consum redus de carbohidrați cu siguranță nu sunt noi, de mai bine de două secole acestea sunt menționate, însă tot mai multe studii efectuate recent sublinează avantajele acestor diete.

Ce sunt dietele cu consum redus de carbohidrați?

Sunt foarte simple, reduci consumul de carbohidrați și crești consumul de proteine și grăsimi.

De asemenea în timpul unei astfel de diete trebuie să restricționezi consumul de zahăr, fructe, unele legume, amidon.

Pâinea, zahărul, orezul și pastele sunt de obicei pe lista cu alimentele restricționate și de evitat, în timp ce carnea, ouăle, peștele, brânza și alte proteine sunt pe lista cu alimente nerestricționate.

Beneficiile dietelor cu consum redus de carbohidrați

Peste 20 de teste clinice efectuate în ultimii 11 ani au scos în evidență beneficiile dietelor cu aport scăzut de carbohidrați:

Echilibrează nivelul insulinei

Nivelul insulinei este un subiect intens discutat când vine vorba de obezitate și diabet. Insulina este responsabilă în organism de 3 funcții:

  • Permite absorbția și utilizarea glucozei pentru energie
  • Îndepărtează excesul de glucoză din sânge
  • Permite depozitarea glucozei ca și grăsime dacă celulele nu o folosesc ca și sursă de energie

Deci, când mănănci prea mult zahăr, pancreasul nu poate produce suficientă insulină pentru a metaboliza glucoza, și astfel crește nivelul zahărului în sânge, ceea ce duce la diabet

Când celulele nu mai răspund la acțiunea insulinei datorită excesului de zaharuri, apar bolile cardiovasculare și obezitatea.

Ajută la pierderea grăsimilor și pierderea în greutate

Studiile efectuate în vederea observării procesului de scădere în greutate în cazul dietelor cu aport scăzut de carbohidrați au scos la iveală faptul că persoanele care au ținut această dietă au pierdut de 3 ori mai multă grăsime abdominală decât persoanele care au ținut o dietă bazată pe consum scăzut de grăsimi.

Intensifică metabolismul

Creșterea ratei metabolice permite organismului să utilizeze mai multă energie, ceea ce înseamnă că vei arde mai multă grăsime. De asemenea consumul crescut de proteine duce și el la o rată metabolică crescută. Deci numai vești bune!

Reduc riscul de apariție al bolilor cardiovasculare

Colesterolul și trigliceridele sunt doi dintre cei mai importanți indicatori ai sănătății cardiovasculare și sunt adeseori utilizați ca indicatori ai unei boli cardiovasculare în dezvoltare.

Creșterea nivelului de HDL ”colesterol bun„ ajută la scăderea riscului apariției bolilor cardiovasculare.

În studiile efectuate s-a observat că persoanele care au ținut dieta cu consum de carbohidrați redus nivelul HDL a crescut semnificativ.

Reduc pofta excesivă de mâncare și astfel aport de calorii

Persoanele care țin o astfel de dietă, datorită aportului crescut de proteine, sunt mai puțin înfometate decăt cele care țin o dietă bazată pe consum scăzut de grăsimi, și ca urmare consumă mai puține calorii.

O dietă bazată pe un consum redus de carbohidrați combinată cu suplimentul alimentar 10 DAYS Fast Slim, creat de Sensilab special pentru tine, îți oferă cele mai bune rezultate în doar 10 zile.

10 DAYS Fast Slim - Pachet complet pentru slăbire în numai 10 zile!

10 INGREDIENTE pentru rezultate rapide: 10 DAYS Fast Slim

Drainer + Glucose Balance + Metabolism Support

Noul Smartpack de la Sensilab conține:

  • 3 produse atent selecționate pentru a te ajuta să obții rezultate maxime în procesul de slăbire
  • Manual de instrucțiuni pentru o dietă eficientă timp de 10 zile fără prea multe sacrificii

 Benefiile dietei bazate pe consum scăzut de carbohirdați sunt evidente! Tu de ce mai aștepți?