Cum slăbești când nu gătești?

Hormonii care te îngrașă!

Află aici

Cum slăbești când nu gătești?

02.12.2014

Cea mai comună și cea mai eficientă strategie de pierdere în greutate este de a mânca mai puțin și de a face mai multe exerciții fizice. Din păcate pentru cei care nu pot găti, nu au timp sau nu le place să gătească sfaturile pentru prepararea unor mese sănătoase nu sunt realiste.

Așadar, dacă singurul aparat pe care îl folosești în bucătărie este cuptorul cu microunde, atunci trebuie să știi că există alegeri inteligente pe care le poți face și care te vor ajuta la pierderea în greutate. 

Pune mai multe fructe în coș

Cea mai simplă și puțin costisitoare schimbare pe care o poți face în dieta ta și cu cel mai mare efect este de a îți construi meniul în jurul fructelor și legumelor. Fructele pot fi consumate crude, oriunde și oricând și nu consumi foarte mult timp la partea de împachetare. Când ai fructele la vedere în bucătăria ta, îți este mult mai ușor și la îndemână să le și mănânci. Alege-le pe cele de la țărani, sunt mai ieftine și mai gustoase.

Alege carbohidrații potriviți

Nu, nu trebuie să renunți la toți carbohidrații pentru a pierde în greutate, dar îi poți alege pe cei mai buni. Concentrează-te pe carbohidrații din cerealele integrale. Din fericire, chiar dacă iei masa la restaurant acum poți alege orezul brun în loc de cel alb, pastele integrale în loc de cele din făină albă. La micul dejun alege o porție sănătoasă de cereale integrale, tot ce trebuie să faci este să le pui într-un bol peste care poți adăuga chefir, iaurt sau fructe.

Nu îți poți controla pofta de carbohidrați?

Alege SlimGo Carb Blocker! Îți dă posibilitatea să consumi alimente bogate în carbohidrați fără să-ți faci griji asupra siluetei


Gustărește diferit

Este ora 3 după-amiaza, zi de lucru, te aflii la muncă......și ai poftă să ronțăi ceva? Înainte de a te băga cu capul în automatul cu snacks-uri sau în primul chioșc care îți iese în cale, dă-ți seama mai întâi dacă ceea ce ai nevoie de fapt este o pauză sau o gustare! Chiar dacă ai nevoie de o gustare, ai foarte multe opțiuni sănătoase: combinație de oleaginoase (nuci, alune, caju, migdale) sunt foarte sănătoase și îți țin de foame. Poți de asemenea să alegi fructe sau legume crude sau semințe de tot felul.

Cere jumătate de porție

Servind masa în oraș, poate fi o scuză foarte bună pentru a mânca tot din farfurie. Poți preveni ispita din farfurie dacă îl rogi pe ospătar să îți aducă jumătate de porție iar cealaltă să o pună la pachet. Știm din studii ca dacă avem mâncare în fața noastră, cel mai probabil o vom mânca pe toată.

Fără compromisuri

Să faci alegeri sănătoase pe toate planurile te pot ajuta în lupta ta cu kilogramele. De exemplu: este mult mai probabil să alegi alimente nesănătoase în special junk food atunci când ești epuizat, mahmur sau stresat. Unele dintre aceste ispite sunt biologice dar altele sunt psihologice. Învață să-ți controlezi foamea pe fond emoțional.

Ai probleme cu foamea pe fond emoțional?

Garcinia Slim, îți potolește foamea și te ajută să slăbești!

Adaugă garnitura sănătoasă

Dacă nu gătești, cel mai probabil mănânci în oraș sau comanzi acasă/ servici. Dar o dietă bogată în zahăr (chiar daca nu comanzi desert, zahărul se află în orice), sosuri și grăsimi nu te vor ajuta la pierderea în greutate. Personalizează-ți meniul incluzând și alimente sănătoase. În loc de cartofi alege legume la grătar, în loc de salată cu dressing alege să adaugi tu ulei de măsline și oțet balsamic, în plus sigur poți alege o supă de legume în loc de vestita ciorbă de văcuță cu multă smântână și pâine.

Fă mici schimbări

Atât de mici încât nici nu vei ști cum tai din calorii. Alege pizza cu blat subțire din făină integrală. Adaugă sosul preparat de tine la salată și nu cel cumpărat de la supermarket. Nu mai adăuga maioneză și ketchup în sandwich și alege pâinea integrală. Alege să îți prepari sandwich cu legume și brânză  în loc de mezeluri procesate. Ai multe opțiuni, alege sănătos! Poți elimina sute de calorii fără prea mult efort.