Salvează abdomenul de sărbători

Află mai multe

Dacă vrei să slăbești să nu te atingi niciodată de aceste mâncăruri!

11.04.2017

Știai că abdomenul frumos se face 70% în bucătărie? Orice expert în nutriție sau dietetician este de acord cu această afirmație.

Unele alimente pot ruina efectele unei zile cu alimentație sănătoasă din doar câteva înghițituri. Experții ne sfătuiesc să ne ținem departe de aceste alimente. 

Ce mâncăruri ne ruinează dieta și cum le evităm?

Băuturile carbogazoase și sucurile de pe raft

Conținutul ridicat de înduclitori și aspartam din aceste băuturi interferează cu funcțiile normale ale organismului. În plus acestea nu aduc aport de vitamine, minerale sau alți nutrienți, însă aduc un aport ridicat de calorii care se va transforma în depozite de grăsime, va crește riscul de apariție a diabetului de tip 2 și afectează sănătatea oaselor.

Ce se recomandă? Hidratează-ți organismul cu cea mai simplă băturuă: apa. De asemenea poți consuma și ceaiuri naturale, fără adaos de zahăr. În locul sucurilor naturale, făcute în casă de tine, consumă smoothie-uri. Care este diferența? Smoothie-ul conține și fibre pe lângă vitamine și minerale.

Mâncărurile prăjite

În această categorie nu intră doar cartofii prăjiți, ci și inelele de ceapă sau puiul prăjit din fast-food-uri.

Ce se recomandă? Încearcă să reduci porțiile când consumi aceste alimente, să le mănânci cât mai rar și de preferință gătite acasă.

Alimente declarate ca fiind ”fără grăsimi” sau ”fără zahăr”

Probabil și tu dacă vezi  eticheta ”fără grăsimi” sau ”fără zahăr” te gândești că trebuie să fie sănătos. Nimic mai greșit! Nu uita că absența grăsimilor sau a zahărului este completată cu compuși sintetici care nu sunt benefici organismului. În plus, unele tipuri de grăsimi sunt benefice organismului.

Ce se recomandă? Evită cât mai mult să cumperi sosuri de pe raft, de asemenea redu sau elimină consumul de grăsimi nesaturate (margarina spre exemplu).

Alcoolul

De ce îngrașă consumul de alcool? Deoarce pe fondul consumului de alcool crește apetitul, în special cel pentru gustări nesănătoase.

Ce se recomandă? Bucură-te din când în când de un pahar de vin de calitate în timpul mesei.

Carnurile procesate

În această categorie sunt incluse: mezelurile, pateurile, cârnații, etc. Pe lângă conservanți, coloranți și alți aditivi, acestea conțin și cantități ridicate de sare.

Ce se recomandă? Consumă salamuri, cârnați sau șuncă făcute în casă. De asemenea este recomandat a nu fi consumate zilinic.

Iaurturile cu fructe

Probabil nu te așteptai:  iaurt și fructe, ce poate fi rău? Iaurturile cu fructe de pe raft conțin cantități ridicate de zahăr, iar pe lângă acesta conțin coloranți artificiali și conservanți.

Ce se recomandă? Consumă iaurt cu fructe făcut în casă. Cum? Nu ai nevoie decât de iaurt, fructele dorite (proaspete sau congelate), un blender și opțional miere.

Completează-ți dieta cu un supliment alimentar nou și revoluționar SlimJOY capsule. Acesta te va ajuta să pierzi în greutate mult mai ușor fără să renunți la mesele gustose. Eficacitatea capsulelor SlimJOY este dovedită științific. Nu vei mai încerca altceva în mod garantat!