De ce micul dejun nu ne îngrașă?

16.02.2016

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei și sub nicio formă nu trebuie sărită. De asemenea trebuie acordată multă atenție alimentelor care sunt consumate cât și orei la care micul dejun se consumă.

Scopul micului dejun este de a ne oferii energie pentru prima parte a zilei. Micul dejun urmează după o perioadă de repaus, după somn, iar organismul are nevoie de alimentele potrivite pentru a reface echilibrul de nutrienți și pentru a funcționa normal. 

La ce oră se consumă micul dejun?

Nutriționiștii declară la unison că micul dejun se consumă până la ora 08:00, cel târziu ora 08:30, deoarece atunci este perioada când organismul își resetează metabolismul.

Micul dejun nu îngrașă!

Deoarece în cursul dimineții arderile sunt mai intense, micul dejun nu îngrașă.

Ce trebuie să conțină micul dejun?

Micul dejun trebuie să furnizeze energie, de aceea trebuie să conțină carbohidrați atât din categoria fructelor cât și a cerealelor integrale, chiar și produse de patiserie sunt acceptate.

Este necesa un aport suficient de proteine, se recomandă:  lapte, ouă, sâmburi. Nu trebuie să lipsească și o cantitate mică de grăsimi, spre exemplu 20-30 grame de unt.

Nu uita să bei apă la micul dejun, 250 ml de apă sunt mai mult decât necesari. Se poate bea ceai în locul apei, dar să nu fie înduclit.

Sensilab îți recomandă dupa micul dejun o capsulă de 

I SLIM WITH Green Coffee

  • un produs cunoscut și modern pentru pierdere în greutate
  • antioxidant puternic,
  • produce termogeneză (crește rata metabolică pe timp de repaus),
  • crește diureza,
  • inhibă apetitul