Dieta care accelerează metabolismul

Află aici

Depresia de luni

28.07.2014

Orice început de săptămână după un weekend relaxant, devine o corvoadă pentru majoritatea dintre noi. Inerția weekend-ului care doar ce a trecut își face simțită prezența iar tu te simți lipsit de pasiune și motivație, copleșit de anxietate și lipsit de vlagă? Atunci s-ar putea să suferi de ”Depresia de luni”.

Chiar dacă pentru cei mai mulți dintre noi, luni este ziua cea mai puțin productivă din săptămână – Carla Wood, business coach și fondator al AllStrategy spune că nu așa trebuie să fie.  Ea recomandă punerea la cale a unor strategii prin intermediul cărora poți elimina cu succes depresia începutului de săptămână.  Iată câteva dintre ele în rândurile de mai jos.

Începe luni încă de duminică noaptea.

Unul dintre motivele pentru care zilele de luni sunt dificile este pentru că ne schimbăm uneori aproape complet stilul de viață sâmbătă și duminică. De aceea este necesar să ne pregătim mental că vine luni, și asta ar trebui să facem încă de duminică în timpul zilei pentru o tranziție mai ușoară către o nouă săptămână.

Începe ziua cu ceva ce îți dă energie.

Aleargă, trezește-te devreme și mergi la sală. A te simți deprimat dimineață nu este egal cu faptul ca îți urăști job-ul sau colegii, ci doar ca ești încă sub inerția weekend-ului.

Dormi suficient și trezește-te devreme.

Culcă-te mai devreme duminică seară și asigură-te că dormi suficient ca să te trezești odihnit. Dacă dormi doar câteva ore, e puțin probabil să fii încântat că trebuie să lucrezi, indiferent de locul de muncă, atunci când îți sună alarma luni de dimineață.

Păstrează-și programul de luni cât mai aerisit.

Știind că lunea este de obicei o zi încărcată la birou, o strategie eficientă este să îți păstrezi programul de luni cât mai gol posibil. Atunci când plănuiești întâlnirile pentru săptămâna viitoare, încearcă să le programezi pentru marți și miercuri. Acest lucru te va ajuta să vii mai ușor lunea la job după weekend.

Reconectează-te cu colegii. Ia în considerare primele cinci minute de la birou să vorbești relaxat cu colegii, să faci o glumă, să conversezi, nu să te adâncești din prima în muncă.

Tu cum începi de regulă săptămâna?

Soluția Sensilab: Ashwagandha

Ashwagandha este una dintre cele mai importante plante medicinale indiene şi se foloseşte în acest scop de mii de ani. La ora actuală, ea devine din ce în ce mai populară în rândurile tinerilor activi, care au nevoie de un focus mental excepţional şi de atingerea unei senzaţii de linişte - fără a-şi încetini procesele mentale şi fiziologice, ca şi de multă energie.

  • elimină stările de confuzie şi măreşte în mod deosebit puterea de concentrare
  • previne oboseala cronică
  • are efect energizant, fără a provoca senzaţia de stres
  • linişteşte, fără a provoca încetinirea proceselor mentale şi fiziologice
  • regenerează şi elimină senzaţia de epuizare
  • regenerează sistemul limfatic, circulator şi nervos
  • are efect antiinflamator şi antibacterian
  • protejează împotriva infecţiilor
  • măreşte potenţa sexuală