Dieta care întinerește 10 ani

19.09.2014

Timpul nu iartă pe nimeni, însă putem să încetinim efectele lăsate de trecerea lui pe chipul și trupul nostru printr-o alimentație sănătoasă.  Respectarea unor reguli de alimentație esențiale, a câtorva trucuri despre ce și cât trebuie să mănânci și dieta potrivită, te pot face să arați cu câțiva ani mai tânără și să fii în formă în fiecare zi. 

Un exemplu foarte bun este dieta Perricone  benefică pentru sănătate deoarece protejează cordul, scade riscul apariției cancerului, întărește sistemul imunitar și reface țesuturile pielii, astfel încât, per total, nu doar că devii mai sănătoasă si mai suplă, dar și mai frumoasă și tânără.

Principiile dietei Perricone.

Pentru a slabi fără sa fie afectat organismul și a întineri fizic cu cel puțin 10 ani, doctorul Perricone recomandă următorul principiu dietetic:
Ar trebui să luăm aproximativ 5 mese pe zi, mic dejun, prânz, cină și două gustări. Proteinele trebuie consumate înaintea carbohidraților, iar somonul nu trebuie să lipsească de la cel puțin o masă.

Sunt recomandate suplimentele nutritive (vitamine și minerale).

Urmează apoi programul de îngrijire a pielii și tenului, care face parte din complexitatea acestei diete. Se recomandă spălarea corpului cu geluri hidratante și apoi aplicarea de creme și loțiuni pentru piele, ten și buze, cu efect hidratant și de refacere a elasticității pielii.

Este recomandat un program de exerciții de minimum 20-30 de minute zilnic.

Alimente permise in dieta Perricone:

  • somon, ton, crustacee;
  • carnea de curcan, ouăle, iaurtul;
  • legumele cu frunze verzi, broccoli, ciupercile, roșiile;                                           
  • fructe de pădure, cireșe, mere, pere, pepene galben, avocado;
  • măsline, orz, fulgi de ovăz, nuci, ceai verde;
  • avocado
  • oregano, cimbru, piper, busuioc;
  • lichide in cantități mari – sucuri de fructe, apă plată.

Alimente interzise în dieta Perricone:

  • Alcoolul și cafeaua
  • Pâinea albă, făina de grău, cerealele, orez
  • Carnea de rață
  • Unele fructe: struguri, mango portocale, stafide
  • Legume: morcovi, cartofi, dovleac
  • Orez
  • Sare și zahăr 

Tu ești tentă să ții o astfel de dietă?