Dieta în funcție de zodie

04.08.2014

De la dieta în funcţie de grupă sanguină la dieta în funcţie de tipul personalităţii, apar acum multe programe ce susţin regimurile de pierdere în greutate. Zodiacul este la urma urmei  cel mai vechi sistem de clasificare din lume

Semnul zodiacal te poate ajuta să îți dai seama cum să îți alegi dieta potrivită și cum să te hrănești sănătos. Dacă te decizi să urmezi un regim alimentar corelat cu semnul zodiacal, o primă condiție, pentru a avea rezultatele scondate, este ca acest regim să debuteze atunci când Luna este în descreștere (în forma literei C).

BERBEC

Încăpățânat și pasionat, este teribil la a începe o dietă, dar mai ales la susţinerea uneia.  Acesta trebuie să îi acorde o importanţă  deosebită produselor  lactate, cerealelor integrale. Trebuie redus consumul de carne şi în cazul în care se consumă  carnea trebuie consumată fiartă sau înnăbuşită, proteine la fiecare masă, carbohidraţi foarte puţini, zahăr deloc.

TAUR

Taurul este cea mai sedentară zodie şi acumulează cele mai multe kilograme. Taurul va consuma carne de pui, legume şi fructe, fasole fiartă. Un taur are nevoie de exerciţii fizice regulate şi o vigilenţă dietetică.

GEMENI

Nativii din această zodie ard caloriile foarte repede. Se recomandă ceaiul verde şi ceaiul de măceşe. Se vor evita alcoolul şi cafeaua, de asemenea şi băuturile carbogazoase. Introdu în dieta ta zilnică peştele, fructele de mare, precum şi multe legume.

RAC

Racii mănâncă pe sistem nervos, aceştia mănâncă înainte de culcare. Se vor mânca produse fierte, coapte iar prăjelile se vor evita. Se vor consuma fructe precum:cocos, struguri, lămâie, pepene verde, condimente: salvie, hrean, muştar, cimbru şi vanilie.

LEU

Leii vor consuma cereale, nuci, orez, fructe de mare şi gălbenuş de ou. Carnea de vită este importantă în dieta, carnea de miel, de asemenea şi iaurtul natural. Cel mai bun regim pentru tine este cel compus din exerciții fizice practicate la sală, sub îndrumarea unui antrenor și însoțit de un regim alimentar echilibrat. 

FECIOARĂ

Fecioarele vor face plimbări în aer liber. Micul dejun va fi foarte consistent. Acesta va consta în fulgi de ovăz cu lapte, fructe şi iaurt. Ca să se potrivească spiritului tău organizat şi dornic de perfecţiune, alege o dietă vegetariană şi un program de fitness bine controlat de tine, detaliat, focusat pe părţile corpului care au nevoie de tonifiere

BALANȚĂ

Balanțele iubesc tentaţiile culinare şi sunt aproape incapabili să aleagă sau să urmeze o dietă până la capăt din pricina faptului că le este greu să ia decizii. Cât despre tipul de dietă care ți se potriveşte, alege ceva moderat, care să nu-ţi impună sacrificii mari şi optează pentru dans sau gimnastică.  Trebuie să pui accent pe alimente din categoria produselor lactate, cereale integrale, pește slab și diverse fructe de mare. Evită bauturile carbogazoase, alcoolul, mâncărurile foarte condimentate și carnea. grasă. 

SCORPION

Nu vă interesează dieta sau exerciţiile fizice, partea bună este că nici un semn zodiacal nu are o voinţă mai profundă decât scorpionul.

Se va reduce cantitatea de dulce şi băuturile răcoritoare îndulcite. Se vor consuma: piept de pui la grill, salată de legume, iaurt natural, o chiflă de tarate.

SĂGETĂTOR

Aveţi tendinţa să puneţi greutate cu uşurinţă, în special pe şolduri şi coapse. Reduceţi grăsimile care provin din carne, slănină, unt. Se vor consuma mai multe legume proaspete şi veţi face mişcare în timpul liber. În alimentaţia dumneavoastră veţi mai adăuga fasole fiartă, fulgi de ovăz cu lapte, iaurt natural, castraveţi.

CAPRICORN

Se vor consuma: portocale, lămâi, smochine, varza, spanac, cartofi, nuci, fulgi de ovăz şi orez sălbatic, peste, salate de legume, brânzeturi slabe.

Evitaţi ciocolată şi zahărul rafinat, în schimb alegeţi ca deşert: mierea, piersicile.

Nu aveţi interdicţie la băuturile alcoolice şi asta pentru că rar dezvoltaţi dependenta de alcool, totuşi nu exageraţi cu tăriile, trebuie luată în calcul şi sănătatea.

VĂRSĂTOR

Zodia vărsător trebuie să facă mişcare (mers, jogging, ciclism, înot), să se hidrateze corespunzător (apă, ceai verde), să nu sară peste micul dejun şi să îşi organizeze mai bine programul în aşa fel încât să aibă timp şi de odihnă.

Se vor consuma: piept de pui, salată verde, peşte la grill, cartofi fierţi sau copţi, salate de legume. 

PEȘTI

Dacă eşti Peşte, primul pas constă în reglarea poftei cu care îţi savurezi fiecare masă, apoi alegerea unor exerciţii care îţi dau impresia că fuzionezi cu Universul: yoga, alpinism, alergare. Alimentele potrivite pentru a scapa de kilogramele in plus sunt cele care au un inalt continut de substante nutritive, cum ar fi: algele marine, ovazul, cerelalele integrale, fasolea, curmalele, prunele, merele si strugurii. Fereste-te de de ispitele alimentare din categoria dulciurilor sau a aluaturilor dospite.