Dieta care accelerează metabolismul

Află aici

Dieta Montignac: slăbești și te menții!

17.03.2014

Dieta Montignac este un regim alimentar care promite atingerea siluetei mult dorite în mai puțin de două luni. Ea promovează slăbirea nu prin abținere alimentară, ci prin consumul unor alimente care hrănesc sănătos și care, prin combinarea lor corectă, pot declanșa procesul de slăbire.

Faza I a dietei Montignac

Având în vedere că este o dietă disociată, unul dintre principiile ei te învață să consumi separat cele trei grupe de alimente: carbohidrații, grăsimile și proteinele . În această etapă se urmărește pierderea în greutate și restabilizarea funcționării pancreasului, conform principiului fundamental al dietei – alege alimentele care să conducă la un rezultat glicemic cât mai scăzut la sfârșitul mesei. Eliminați total cafeaua, alcoolul , pâinea, cartofii, pastele făinoase și zahărul.

Există mai multe clasificări ale indicilor glicemici. Montignac îi împarte în trei categorii:

  • IG scăzut, mai mic sau egal cu 35 (carnea de vită, de pui, brânza proaspătă, morcovii, laptele de soia, laptele degresat, humus, dovlecei, ardei, măsline, salată verde, broccoli, conopidă etc.);           
  • IG mediu, cuprins intre 35 si 50(kiwi, ananas, cereale integrale, paste integrale, prune uscate etc.);
  • IG ridicat, mai mare de 50 (făina de orez, cartofii prăjiți, bere, pizza, ketchup, făină albă, chipsuri, mămăligă, pop corn etc.);

Faza II a dietei Montignac

Această etapă este puțin mai permisivă decât prima întrucât poți reintroduce în alimentație și unele alimente cu indice glicemic mediu  sau chiar mare. De exemplu la un pește la grătar poți alege o garnitură de orez basmati (IG 50) sau chiar cartofi dulci. În plus se poate bea și vin sec 1-2 pahare.

Exemplu de meniu:

  • Micul dejun:
    - Fructe
    - Pâine integrală cu margarină fără grăsimi
    - Cafea decafeinizată
    - Lapte degresat
  • Prânz:
    - Avocado cu sos vinegrette
    - Friptura cu fasole păstăi
    - Brânza
    - Apa plată
  • Cina:
    - Salată sau supă de legume, fără glucide (crutoane sau tăiței)
    - Omleta cu ciuperci
    - Salata de verdețuri
    - Brânza fără grăsime sau iaurt degresat

Dezavantajele dietei Montignac

Deși există numeroase studii care confirmă principiile lui Montignac, mulți nutriționiști consideră că indicele glicemic nu este un instrument pe care te poți baza pentru că el diferă în funcție de timpul de gătire al alimentelor și de felul în care combinăm ingredientele la aceeași masă.

Dieta Montignac este prea bogata în lipide, existând posibilitatea de a afecta sistemul cardiovascular. Pe de altă parte, datorită aportului scăzut de glucide, dieta Montignac poate provoca stări de oboseală.

Pe tine te tentează să ții dieta Montignac sau ai încercat – o deja?

Soluția Sensilab

DVD ”Sport cu Florentina” plus Malinie 30 cps CADOU

Beneficiile produsului     

  • 100% natural
  • Stimulează ”hormonul slăbirii”- adiponectina, cu ajutorul căruia se accelerează arderile de grăsime
  • În combinație cu portocală amară din producție ecologică este un produs eficient pentru pierderea în greutate și transformarea corpului
  • Ajută la dizolvarea depozitelor de grăsime (în special de pe abdomen, coapse și fese)     
  • Împiedică apariția de depozite noi de grăsime, suprimă pofta de mâncare, accelerează metabolismul
  • Depozitele de grăsime pot dispărea chiar și fără activitate fizică dar în combinație cu un stil de viață sănătos rezultatele sunt vizibile mai repede
  • Efectele sunt vizibile foarte repede.

 

Preț: 68 RON

Preț REDUS: 39 RON

Comandă aici >>