Dieta South Beach, o talie suplă în două săptămâni

30.05.2014

Știm cu toții cât de anevoioasă este uneori lupta cu kilogramele supărătoare, mai ales atunci când apar probleme cu nasturii și fermoarele, iar măsura de la haine începe cu ”minunatul” X.  Nu te îngrijora! Dieta South Beach concepută de medicul cardiolog Arthur Agatson îți propune un regim de slăbire propriu care să favorizeze pierderea surplusului de kilograme păstrând însă plăcerea de a mânca.

În ce constă dieta South Beach?

Ea pleacă de le premisa că în general majoritatea oamenilor sunt ahtiați după carbohidrați. Acest lucru determina creșterea rapidă a secreției de insulină (un hormon care intervine in metabolizarea glucidelor). Secreția crescuta de insulină va determina scăderea rapidă a nivelului glicemiei, lucru care va crește senzația de foame. Și ce alimente vor fi consumate? Bineînțeles că glucidele. Întrerupând acest cerc vicios, dieta South Beach va determina pacienții să consume alimente mai puține și de bună calitate.

Etapele dietei South Beach.

Dieta South Beach are trei faze

Faza 1 ( două săptămâni): În această etapă se consumă trei mese pe zi plus câteva gustări mici  între acestea.  Este strict interzisă consumarea carbohidraților de orice fel. Se pot combina însă următoarele alimente:

  • Carne slabă ( pui, curcan – fără pieliță, vițel, pește);
  • Ouă;
  • Legume și verdețuri din plin: castraveți, varza, broccoli, țelină, ciuperci, conopida, spanac, mazăre, fasole, dovlecei, măsline;
  • Brânză degresată sau tofu;
  • Condimente;

Nu sunt permise următoarele alimente:

  • Carne grasă, de pui, porc sau vită;
  • Mezeluri;
  • Pâine, orice fel de făinoase;
  • Orez, cartofi, morcovi;
  • Produse de patiserie;
  • Zahăr;
  • Alcool;
  • Paste ( nu în faza 1, ele pot fi introduse treptat începând cu faza 2 );
  • Fructe ( nu în faza 1, ele pot fi introduse treptat începând cu faza 2);

Faza 2 a dietei South Beach (2-3 luni): Regimul continuă, permițând reintroducerea în alimentație a anumitor produse interzise în prima fază – fructe, ciocolată neagră, pâine, paste făinoase, orez, cereale, cartofi. Pe parcursul acestei faze, scăderea în greutate continuă, în general, cu pierderea a 0,5–1 kg pe săptămână.

Faza 3 a dietei South Beach ( de menținere):  Aceasta poate dura tot restul vieții și reprezintă un mod de viață pe care ar trebui să și-l însușească fiecare dintre noi. Vei consuma mâncăruri normale, în porții normale, respectând câteva dintre regulile de baza ale dietei. 

Exemplu de meniu: 

Mic dejun

  • 250 ml suc de legume
  • Omleta simpla cu sparanghel si ciuperci
  • Cafea decofeinizată sau ceai decofeinizat cu lapte degresat și îndulcitor de zahăr 

Gustare de dimineață

  • 1 felie de brânza mozzarella cu conținut redus de grăsime 

Prânz

  • Piept de pui la grătar cu salată verde + 2 linguri de sos vinegreta cu oțet balsamic 

Gustare de după-masă

  • 1-2 roșii umplute cu ½ cana brânză de vaci dietetică 

Cina

  • Somon la grătar cu rozmarin + sparanghel fiert la abur

Soluția Sensilab: Malinie

Cetona de zmeură «raspberry ketone» este cea mai puternică formulă pentru a te ajuta să slăbești

  • Ajută la dizolvarea depozitelor de grăsime (în special de pe abdomen, coapse și fese)
  • Suprimă pofta de mâncare
  • Împiedică apariția de depozite noi de grăsime și accelerează metabolismul
  • Efectele sunt vizibile foarte repede.