Dieta tibetană, cum slăbești cu o alimentație lacto-vegetariană

Hormonii care te îngrașă!

Află aici

Dieta tibetană, cum slăbești cu o alimentație lacto-vegetariană

16.11.2015

A început postul, ai vrea să scoți pentru o perioadă carnea din alimentație, dar nu știi cum vei acoperi acest gol alimentar. Ce ai spune dacă ți-aș propune o dietă, care nu numai că te va ajuta să slăbești, dar te va ajuta și la îmbunătățirea bunăstării organismului tău.

Dieta tibetană are efect de întinerire și curățare a organismului. Aceasta se bazează pe o alimentație lacto- vegetariană, care permite consumul de produse lactate, legume, fructe, semințe, nuci, dar exclude consumul tuturor tipurilor de carne și ouă. Dieta trebuie urmată timp de o săptămână sau două, apoi treptat trebuie să revii la consumul de carne și ouă. A se evita în timpul dietei consumul de zahăr și sare.

Ziua 1

Mic dejun: o ceașcă lapte degresat, 1 felie de păine integrală

Prânz: o cană de fasole fiartă, un bol de salată de legume, 1 măr mare sau o portocală

Cina: 2 boluri de salată verde, asezonată cu ulei de măsline și suc de lămâie, un bol salată de fructe, o ceașcă de ceai din plante

Ziua 2

Mic dejun: o ceașcă ceai din plante, un măr mare

Prânz: salată de legume cu linte, 2 felii prăjite de pâine integrală

Cina: o bucată de dovelac copt cu miere, 3 roșii și o ceașcă de brânză slabă de vacă

Ziua 3

Mic dejun: o ceașcă de lapte, 2 felii de pâine integrală

Prânz: o cană de fasole fiartă, un cartof copt asezonat cu smântână și un bol cu salată de legume

Cina: o cană de suc de legume proaspăt, un măr, o cană fructe sucate și nuci

Ziua 4

Mic dejun: 2 felii de pâine integrală, o ceașcă de ceai din plante

Prânz: salată de legume cu linte, 2 felii prăjite de pâine integrală

Cina: o cană de fasole verde fiartă, o cană de salată de varză asezonată

Ziua 5

Mic dejun: o ceașcă de lapte, o felie de pâine integrală

Prânz: un bol de supă de legume, o ceașcă iaurt, 2 mere

Cina: paste cu legume, ulei de măsline și parmezan ras, o ceașcă ceai

Ziua 6

Mic dejun: o ceașcă suc natural de mere, o portocală

Prânz: un bol de orez fiert cu spanac și roșii, o cană de brânză slabă de vaci, o ceașcă de ceai și câțiva biscuiți integrali

Cina: 2 felii de pâine integrală cu brânză, o ceașcă de kiwi și o ceașcă de iaurt

Ziua 7

Mic dejun: o ceașcă lapte, o cană de fulgi de ovăz cu sâmburi de nucă

Prânz: un bol de hummus cu legume, 2 felii de pâine integrală, un bol de salată de fructe

Cina: legume la grătar cu brânză, 100 g nuci cu miere, o ceașcă de ceai cu miere

Sensilab recomandă DIETSTAR

  • Reduce greutatea
  • Topește grăsimile 24/7 prin efect termogenic
  • Mărește nivelul de energie