Dieta care accelerează metabolismul

Află aici

Dieta trișorului, slăbești încălcând regulile!

31.07.2015

Cu toții știm cât de greu este să ții o dietă mai ales atunci când ești o persoană pofticioasă. Tentațiile sunt la tot pasul. Totuși se pare că există și alternative la care poți apela atunci când vrei să ții o dietă și să te înfrupți din când în când din alimente interzise.

Răspunsul vine de la doctorul Paul Rivas, creatorul „dietei trișorului” în care se pare că nu contează dacă se trișează ci mai degrabă cât de des se face acest lucru.

Ce înseamnă dieta trișorului.

Dr. Paul Rivas este de părere că dacă ești activ din punct de vedere fizic mănânci alimente sănătoase în majoritatea timpului și “trișezi” doar in weekenduri, atunci vei pierde în greutate permanent. Dieta le permite celor care o urmează să aibă parte de o felie de tort pe care să o mănânce după bunul lor plac - dar doar într-un interval de 36 de ore în care nu este sancționată “trișarea”, de la 9 dimineața (sâmbătă) și până la 9 seara (duminică). În restul timpului, de Luni până Vineri cei care țin această dietă trebuie să mănânce sănătos și să aibă cât mai multe activități fizice.

Ce să mănânci în timpul acestei diete?

În cadrul dietei trișorului, este recomandat  să mănânci o dietă în stil mediteranean, care include o mulțime de fructe, legume, cereale integrale, carne slabă, lactate cu un conținut scăzut de grăsimi (în special iaurt), alune și grăsimi nesaturate. Trebuie să consumi trei mese pe zi plus două gustări, utilizând metoda farfuriei (umple jumătate din farfurie cu fructe sau legume, un sfert cu carne slabă, iar ultimul sfert cu cereale integrale). Gustările pot consta în: fructe, nuci, iaurt degresat sau budinca, batoane proteice, alimente congelate cu un conținut scăzut de calorii și multe altele. În timpul săptămânii, nu sunt permise următoarele: zahărul, pâinea, grăsimile saturate și alcoolul.

Cum funcționează dieta trișorului?

Prin faptul că poți trișa (însă într-un mod controlat) vei putea să te bucuri de alimentele tale preferate  ( chiar dacă nu sunt foarte sănătoase, fie ele băuturi sau deserturi) fără să ai sentimentul acela constant de vină. În momentul în care ți se permite să mănânci controlat orice tip de aliment în perioada de trișat,  ți se va întări angajamentul pe care ți-l iei în timpul săptămânii ce presupune ca de Luni până vineri să mănânci sănătos.

Exemplu de meniu pentru dieta trișorului.

  • Micul dejun: două ouă fierte, jumătate de grapefruit, cafea cu îndulcitor și lapte degresat.
  • Prânz: ton cu maioneză fără grăsimi, roșii și salată verde, tortilla, o cană de sparanghel, ceai rece.
  • Gustarea de după-amiază: un pumn de arahide prăjite fără sare sau ulei.
  • Cina: piept de pui la grătar, broccoli și ardei grași la aburi, orez brun.
  • Gustarea de seară: O cană de ciocolată caldă, îndulcită cu zaharină. 

Concomitent cu planul alimentar se va face și foarte multă mișcare fizică în timpul săptămânii.

Începe să slăbești!

Malinie® + Green Coffee Gratis

Pentru un corp bine conturat

AVANTAJE PRINCIPALE:

  • COMBINAȚIE UNICĂ: cetonă de zmeură și cafea verde 

  • Ajută la dizolvarea depozitelor de grăsime

  • Suprimă apetitul și accelerează metabolismul.

  • Reglează eliberarea energiei în timpul metabolismului