Salvează abdomenul de sărbători

Află mai multe

Dacă mănânci sănătos și tot nu poți slăbi atunci acesta ar putea fi motivul

03.04.2018

Faci sport în mod constant, mânânci sănătos... kilogramele în plus sunt tot acolo, adică pe corpul tău. Îți sună cunoscut? Motivul eșecului tău ar putea fi unul dintre hormonii tăi, și anume cortizolul.

Cortizolul este un hormon foarte important în organism, acesta fiind responsabil de răspunsul la stres. Dar, expunerea constantă la cantități ridicate din acest hormon cauzează apariția sindromului Cushing.

Cea mai comună cauză a sintezei continue de coritzol este stresul constant. De aceea cortizolul mai este numit și hormonul de stres. În cantități ridicate acesta distruge musculatura, dereglează metabolismul și cauzează formarea depozitelor de grăsime abdominală.

Sensilab recomandă AdrenaLux, produs natural pe bază de ginseng, rhodiola și vitamina B5  care susține glanda suprarenală, responsabilă cu sinteza de cortizol, contribuind astfel la buna funcționare a acesteia și la o sinteză normală de cortizol. 

Simptome ale nivelului ridicat de cortizol:

  • Schimbari bruște de dispoziție
  • Oboseală permanentă
  • Dureri de cap
  • Palpitații și hipertensiune arterială
  • Lipsa poftei de mâncare sau apetit excesiv
  • Creșterea în greutate fără niciun motiv aparent
  • Probleme digestive
  • Urinare frecventă, diaree, constipație
  • Probleme cu somnul
  • Imunitate scăzută
  • Păr facial și riduri
  • Față umflată.

Cum poți reduce nivelul de cortizol

  • Elimină din dieta zilnică alcoolul, cafeaua, țigările, dulciurile
  • Consumă: pește de calitate, ouă, carne de pui, broccoli, dovleac, anghinare, migdale, lapte, fulgi de ovăz, fasole...
  • Mânâncă de 5 ori pe zi, mese mici
  • Fă sport de maxim 3 ori pe săptămână, dar nu mai mult de 50 de minute, deoarece prea mult sport crește nivelul de cortizol. Niciodată nu fă antrenament 7 zile la rând, odhnește- te 2-3 zile între antrenamente.
  • Somn odihnitor- este important să dormi 8 ore pe noapte deoarece contribuie la scăderea nivelului de cortizol și ajută la regenerarea celulelor corpului
  • Relaxează-te
  • Consumă suplimente care conțin:  vitamina C, rhodiola, vitamina B5, acid folic, vitamina A, zinc, ginseng, crom, magneziu, calciu, mușețel.
  • Hidratează-te-  este indicat dimineața pe stomacul gol să consumi un pahar cu apă, și de asemenea înainte să dormi. De-alungul zilei consumă suficiente lichide, de preferință apă, supe, ceaiuri neîndulcite.

Sensilab recomandă noul NightBurn, băutură pe bază de garcinia cambogia și extracte de plante care promovează relaxarea și un somn odihnitor. Extractul de garcinia cambogia stimulează arderea grăsimilor atunci când dormi.