Salvează abdomenul de sărbători

Află mai multe

Slăbește cu…apă chioară

23.01.2014

Vrei să scapi de câteva kilograme iar dietele nu te ajută deloc?

Nimic mai simplu, bea apă!!

Te simți obosită şi nu te poţi concentra?

Bea apă !

Ai senzaţia de picioare şi mâini umflate?

Bea mai multă apă!

Vrei să scapi de câteva kilograme iar dietele nu te ajută deloc?

Nimic mai simplu, bea apă!!

Te simți obosită şi nu te poţi concentra?

Bea apă !

Ai senzaţia de picioare şi mâini umflate?

Bea mai multă apă!

De ce apă? 

Apa constituie 70% din ţesuturile corpului uman. Totodată apa reprezintă 80 % din sânge, 20% din compoziţia oaselor, 75% din muşchi şi 90% din compoziţia creierului.

Pe scurt, eşti ceea ce bei !

Lipsa apei în organism nu poate fi compensată de nici o alta substanţă, astfel încât ea este vitală şi indispensabilă tuturor proceselor din organism.

Doi mari factori importanţi ne afecteaza silueta şi sănătatea în fiecare zi, dar pe care îi ignorăm atunci când vrem să dăm jos kilogramele în plus –  consumul insuficient de apă şi lipsa de mişcare. 

Cum slăbeşti cu apă? 

„Dieta” cu apă are o regulă simplă dar strictă: bea mai multă apă !

Ca în orice dietă trebuie să îți propui un program pe care să-l respecţi cel puţin o săptămână pentru a vedea rezultate.

DIMINEAŢA, înainte de masă bea două căni de apă

LA PRÂNZ, bea un litru cu înghiţituri mici,  timp de 30 de minute

SEARA, înainte de cină, bea două cănide apă între ora cinci şi şase.

Între mese, bea iar apă, cu înghiţituri mici. În total ar trebui să ajungi la 2,5  sau chiar 3 litri de apă băuţi în fiecare zi.

De preferat ar fi ca apa băută să fie rece, pentru că este absorbită în organism mult mai repede decât apa caldă. Unele cercetări au dovedit că apa rece poate ajuta la arderea caloriilor.  

La ce ne ajută apa chioară

Atunci când nu bem apă favorizăm depunerile de grăsime în organism. Rinichii nu mai funcționează normal fără o cantitate suficientă de apă iar o parte din sarcina lor este transferată ficatului.

Ficatul are însă rolul de a transforma rezervele de grăsime în energia necesară corpului. Dacă ficatul preia funcţia rinichilor atunci lucrează ineficient şi va prelucra mai puţine grăsimi iar surplusurile se depun, spre disperarea noastră.

Apa este singurul şi cel mai important catalizator în scăderea şi menţinerea greutăţii. 

  • apa activează metabolismul
  • împiedică depunerea de grăsime
  • ajută la reprimarea poftei de mâncare
  • oferă energia necesară organismului 

De foarte multe ori confundăm deshidratarea cu senzaţia de foame, iar un consum optim de apă ne scapă de senzaţia falsă de foame şi astfel poţi respecta mai uşor programul orelor de masă. Apa este responsabilă de consumul a 75 de calorii la fiecare masă, cu condiţia să bem  un pahar cu o jumătate de oră înainte.

Ţi se pare puţin ? La un calcul simplu asta înseamnă 6,5 kilograme pe an !

Un consum optim de apă are multiple beneficii pentru organsim:

  • creşte rezistenţa fizică
  • reglează nivelului de fluide şi de electroliţi
  • previne oboseala musculară
  • împiedică durerile articulare   

Prin urmare câteva pahare de apă pe zi fac diferenţa între o siluetă de vis şi grăsimea acumulată inestetic. Dacă bei apă ai mai multă energie şi un tonus muscular mai bun iar organismul tău îţi va mulţumi mai târziu pentru că o bună funcţionare a organelor te ţine departe de boli.

Tu câtă apă ai băut azi ?