Semenele dezechilibrelor hormonale

Află aici

Vitamina C este esențială în procesul de slăbire și pentru un sistem cardiovascular sănătos

19.10.2015

Este ceva ce vitamina C nu poate face? Cu fiercare studiu efectuat, se mai scoate la inveală câte o proprietate benefică a vitamine C, aceasta fiind implicată în aproape toate funcțiile organismului. Cele mai recente studii efectuate au arătat că vitamina C poate fi benefică în procesul de slăbire.

Foto: thescienceofeating

Cum te ajută vitamina C să slăbești?

Când vine vorba de slăbire toată lumea știe că trebuie să ne focalizăm asupra alimentației (îmbunătățirea obiceiurilor alimentare, un aport mai mic de calorii) cât și creșterea gradului de mișcare. Secretul unei slăbiri sănătoase este să facem pași mici, dar siguri.

Vitamina C asistă în procesul de slăbire prin îmbunătățirea sănătății cardiovasculare.

Ce spune studiul?

Studiul s-a canalizat asupra cercetării sănătății cardiovascularea la persoane care au probleme de greutate și un stil de viață sedentar. Jumătate din persoane au fost puse să facă plimbări de câteva ori pe săptămână, iar celeilalte jumătăți i s-a administrat 500 mg de vitamina C în fiecare zi pe tot timpul studiului.

Rezultatele au fost șocante. Amandouă grupurile de testare au prezentat o îmbunătățire semnificativă a sănătății cardiovasculare și scădere în greutate.

Persoanele care sunt supraponderale pot avea probleme în a începe un progam de exerciții fizice (pot apărea dureri articulare). Vitamina C le permite să-ți întărească inima și să-și îmbunătățească stilul de viață astfel încăt să poată începe un program de exerciții fizice în mod sănătos.

Este important de specificat că 500 mg de vitamina C este o cantitatea substanțială, dat fiind faptul că doza zilnică recomandată este de 30-180 mg pe zi. Datorită faptului ca vitamina C este o vitamină solubilă în apă, excesul se elimină din organism.

Cum să adaugi mai multă vitamina C în dieta ta?

În studiul de mai sus, participanții au luat suplimente alimentare cu conținut de 500 mg de vitamina C pe zi. Aportul de vitamina C poate fi crescut printr-o alimentare corectă. Pentru a crește nivelul de vitamina C din alimentație îți recomandăm să mănânci: căpșuni, papaya, broccoli, conopidă, citrice, pepene, ardei gras, guava, cireșe.

Sensilab recomandă ALL IN A DAY Vitamin C 500 mg

  • Vitamina C naurală extrasă din măceșe
  • Sprijină sistemul imunitar
  • Reduce oboseala și stările de epuizare
  • Are acțiune antioxidantă