Top 6 alimente sănătoase care te pot îngrășa

Hormonii care te îngrașă!

Află aici

Top 6 alimente sănătoase care te pot îngrășa

16.12.2014

Mănânci sănătos în fiecare zi pentru a te ține departe de tot felul de afecțiuni dar și pentru a-ți menține greutatea corporală la un nivel optim? Fii atentă la ceea ce pui în farfurie dacă ții la siluetă!

Chiar și alimentele sănătoase te pot îngrășa și chiar destul de mult. Ți-am pregătit mai jos un top al celor mai sănătoase 6 alimente care contribuie la îngrășarea organismului.

Peștele gras (somon, ton, hering, sardele)  cu un conținut bogat de acizi grași esențiali contribuie la acumularea kilogramelor în plus dacă este consumat zilnic sau de mai mult de 3 ori pe săptămână. Desigur, este un aliment foarte sănătos pentru că aduce organismului proteine de cea mai bună calitate și nutrienți esențiali însă nu trebuie să exagerezi cu consumul său dacă ții la siluetă. 

Ouăle. Sunt bogate în proteine de foarte bună calitate. Partea cea mai buna din ouă este albușul pentru aminoacizii care susțin creșterea masei musculare. Și gălbenușul este bun, dar formula ideală este un gălbenuș și două albușuri. Nutriționiștii recomandă să nu consumi mai mult de 2-3 ouă pe săptămână întrucât acestea au unul dintre cele mai ridicate nivele de colesterol. 

Semințele, nucile, alunele, migdalele conțin grăsimi sănătoase dar care, consumate în cantități ridicate, pot să devină un adevărat „dușman” al siluetei. 30 de grame de oleaginoase conțin aproximativ 135 de calorii. Bineînțeles, depinde și de categoria pe care o alegem, unele dintre ele fiind mai inofensive. 

Bananele sunt un aliment foarte sănătos conținând o paletă foarte largă de minerale dar și carbohidrați și vitamine. Este necesar să incluzi în dieta zilnică cel puțin două banane, de preferat consumate în prima parte a zilei în combinație cu portocale, fulgi de ovăz și un produs lactat. Formula este ideală într-un plan alimentar care urmărește creșterea în greutate. 

Avocado este fără exagerare un super-aliment.  Fiecare fruct este „ambalat” în zece grame de fibre și de două ori mai mult potasiu decât ar conține o banană. Cu toate acestea, datorită conținutului său ridicat de grăsime (grăsimi bune, dar tot grăsimi) este destul de ușor să cazi în extrema cealaltă și să acumulezi kilograme în loc să le dai jos. 

Salata. Nimic nu este mai sănătos decât un bol plin cu legume proaspete. Totuși, de obicei o salată nu înseamnă doar atât, nu? Crutoanele, dressing-ul și puțină brânză dată prin răzătoare pot transforma o salată într-o cantitate calorică asemănătoare unui bol de paste!