Tu cât zahăr mănânci?

10.09.2015

Și tu ai o relație dragoste-ură cu dulciurile? Tu le iubești, ele te urăsc și se încăpățânează să lase semne pe corpul tău!

Sursa foto: Thinkstock

Cât de mult zahăr ar trebui să mâncăm zilnic?

Organizația Mondiala a Sănătății susține că mai mult de 25 grame zahăr/zi  dăunează grav sănătății.

Chiar dacă ești slabă și glicemia nu este ridicată, nu înseamnă că zahărul pe care îl consumi nu îți afectează sănătatea.

Zahărul este considerat o adevărată toxină care cauzează numeroae boli, de la bolile de inimă, până la diabet sau cancer. Mare partea a zahărului din alimentația noastră vine din zaharurile rafinate adăugate alimentelor procesate.

Beneficiile unei alimentații fără zahăr

  • Pierdere în greutate- după o lună de renunțare totală la toate alimentele care conțin zahăr, fără niciun alt efort în plus, se pot pierde două kilograme
  • Reducere riscul apariției bolilor de nutriție si celor cardiovasculare
  • Somn îmbunătățit
  • Stare psihică îmbunătățită, plus de energie și dispariția durerilor de cap
  • Îmbunătățirea aspectului pielii
  • Dispariția tulburărilor tractului digestiv- gazele intestinale în exces și balonarea sunt simptome ale unei alimentații care conține exces de zahăr
  • Reducerea poftelor alimentare

Sfatul Sensilab- Renunță 30 de zile la zahăr și urmează programul 30 DAYS Liver Detox pentru curățarea și regenerarea ficatului și vei observa diferența: vei pierde în greutate, vei avea mai multă energie, starea de bine în general se va îmbunătăți, digestia va funcționa normal.

30 DAYS Liver Detox conține:

  • 3 suplimente alimentare naturale 100% și fără efecte adverse
  • O broșură cu recomandări, rețete și instrucțiuni pentru cele 30 de zile ale programului
  • Cutia pentru dozarea ușoară a capsulelor