Semenele dezechilibrelor hormonale

Află aici

Un intestin curat, cheia către sănătate!

06.01.2015

Din păcate cei mai mulți dintre noi se simț din ce în cei mai slăbiți și fără energie și luptă în fiecare zi cu problemele digestive, sensibilitatea alimentară și uun sistem imunitar slăbit. Interesant este faptul că 70% din celulele care alcătuiesc sistemul nostru imunitar se află pe peretele intestinului. Cu toate acestea, o digestie lentă, dieta săracă în nutrienți, stresul, toxinele din mediul înconjurător și din alimente ne atacă grav corpul.

De aceea, acum este momentul să acționezi și să incluzi în dieta ta ingrediente care ajută la curățarea intestinelor. Toate acestea te vor ajuta la curățarea colonului, să pierzi în greutate să îmbunătățești funcția digestivă și să te re- energizezi.

Legume cu frunze verzi

Aceste plante fibroase și luminoase sunt foarte bune pentru curățarea intestinului. Sunt de asemenea bogate în minerale și antioxidanți care ajută corpul să se protejeze împotriva toxinelor periculoase la care suntem expuși. Ține minte, dacă ai probleme grave ale sistemului digestiv, cel mai bine este să consumi aceste legume fierte, deoarece sunt mai ușor de digerat. Încearcă supe simple, saute sau gătitul la aburi. Adaugă întotdeauna grăsimi sănătoase: ulei de măsline sau avocado, plus un pic de acid: lămâie sau oțet balsamic deoarece sprijină absorbția corectă a nutrienților.

Semințele Chia

Aceste semințe sunt extraordinar de puternice în curățarea intestinului. Atunci când sunt înmuiate în apă, se umflă și capătă o consistență gelatinoasă. Ele ajută la curățarea stomacului și sunt în special recomandate celor care au probleme cu constipația. Conțin acizi grași omega 3, pentru care corpul îți va mulțumi. Poți adăuga o lingură de semințe de chia într-un pahar cu apă și să le consumi ca atare sau poți face p budincă din lapte si fructe de pădure sau le poți adăuga in smoothie-uri.

Recomandarea Sensilab: Semințele Chia BIO 

Psyllium

Acestea sunt alte semințe puternice cu un potențial serios de curățare a intestinelor. Este asemănător cu chia, de aceea se va pune în apă la înmuiat înainte de consumare. Pentru că este atât de puternic se recomandă o doză mică pentru a vedea cum reacționează organismul. Asigură-te că bei suficientă apă pe parcursul zilei pentru a facilita curățarea intestinului.

Ierburi

Există o multitudine de suplimente pe bază de plante care pot fi folosite pentru curățarea intestinului. Cu toate acestea, se pot folosi și plante sau ierburi pe care le poți adăuga în dieta zilnică. Înearcă semințe de fenicul care ajută la eliminarea mucusului și ameliorează acumularea de gaze. Menta este de asemenea recomandată pentru a ajuta balonarea. Oregano are atât propietpți antivirale cât și antifungice.

Piperul Cayenne

Acest tip de piper face mai mult decât să adauge ”căldură” meselor. Dizolvă mucusul și luptă cu simptomele indigestiei. Crește fluxul de producție a enzimelor și sucurilor gastrice, contribuind astfel la metabolizarea alimentelor și eliminarea toxinelor.

Prebioticele

Știai că suntem de fapt formați din mai mulți microbi decât celule? Intestinul nostru conține 100 de trilioane de microorganisme iar acestea joacă un rol esențial pentru funcția digestivă, protecția împotriva infecțiilor, absorbția nutrienților și funcția sistemului imunitar. Chiar UAU! Prebioticele sunt fibre nedigerabile cu care acești microbi se hrănesc. Încearcă praz, ceapă, usturoi, mere, migdale, banane sau cartofi dulci.

Probioticele

Alimentele probiotice sunt acelea fermentate care conțin bacterii benefice. Ele tind să aibe un gust ușor sau intens de acru și sunt cunoscute de asemenea pentru că ajută la suprimarea poftelor. Încearcă varză acră, chefir sau iaurt natural. Aceste alimente ajută la popularea intestinului cu bacterii bune oferind intestinului o putere mai mare și capacitatea de a funcționa mai bine. Este o idee foarte bună să folosești de asemenea un supliment

Recomandarea Sensilab: combinația de prebiotice și probiotice din Symbiotic + pentru adulți și copii.