Intrebari Frecvente

Comenzi

Pot anula o comanda?

Poți anula o comandă printr-un e-mail trimis pe asistență prin chat de pe site-ul nostru în maxim 12 de ore de la plasarea comenzii.

Pot comanda și din afara tării?

Comenzile efectuate pe www.sensilab.ro sunt livrate doar în România

Despre produse

Produsele pentru slăbit dau rezultate și fără diete sau activitate fizică?

Toate produsele noastre pentru slăbit accelerează efectele dietelor și a activității fizice. Modul și timpul de slăbire variază în funcție de fiecare persoană, avâdb în considerare mai mulți factori precum:  vârsta, starea de sănătate, stilul de viață, greutate, etc. Suplimentele alimentare nu sunt un substituit pentru o dietă echilibrată și variată. Este important să aveți o alimentație variată și echilibrată și un stil de viață sănătos.

Pe ce perioadă ar trebui să folosesc suplimentele alimentare?

Pentru eficiență maximă se recomandă ca suplimentele alimentare să fie folosite pe o perioadă de minim 3 luni.

Cât timp trebuie să iau AquaSlim/WaterOut?

Ar trebui să iei AquaSlim/WaterOut timp de cel puțin 10 zile (sunt 10 pliculețe pe cutie). Poți să-l iei în siguranță atât timp cât dorești. Dacă mănânci multe alimente procesate sau sărate, dacă te balonezi des sau te confrunți cu retenția de lichide, îți recomandăm să folosești AquaSlim/WaterOut pentru o perioadă mai lungă de timp.

Cât de sigure sunt suplimentele alimentare?

Toate suplimentele noastre alimentare au ingrediente de înaltă calitate din surse de încredere. Toate ingredientele și loturile de produse sunt testate pentru metale grele și microorganisme potențial dăunătoare. Produsele noastre conțin concentrate de nutrienți sau alte substanțe cu efecte nutriționale sau fiziologice.

Suplimentele alimentare Slimmium sunt fabricate în conformitate cu standardele GMP și HACCP în unități de producție moderne situate în Uniunea Europeană. Toate suplimentele sunt conforme cu EFSA. Suplimentele alimentare nu sunt destinate să înlocuiască o dietă echilibrată, ci să o completeze.

Dacă iau suplimente alimentare, pot să opresc consumul de medicamente?

Categoric nu! Suplimentele alimentare nu înlocuiesc medicamentele prescrise de către medicu! Suplimentele alimentare ar trebui folosite în primul rănd pentru a preveni apariția afecțiunilor.

Sunt produsele aprobate de Ministerul Sanatatii?

Toate produsele și ingredientele conținute sunt aprobate de către Uniunea Europeană și certificate pentru a fi comercializate în tările membre. In plus ele sunt certificate de către Institutul de Bioresurse Alimentare din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale și sunt produse la standarde GMP și HACCP.

Femeile insarcinate sau cele care alăptează pot folosi suplimentele alimentare?

Suplimentele alimentare pentru slăbit nu pot fi folosite de către femeile însărcinate sau cele care alăptează deoarece pot afecta calitatea laptelui. Este nevoie de sfatul medicului înainte de a consuma orice fel de supliment alimentar.

Returnarea produselor

Pot sa returnez produsele comandate?

Conform "Termeni și condiții" produsele comandate pot fi returnate, în termen de 30 de zile de la achiziționare.

Se rambursează doar valoarea produsului, fără taxele de transport. 

Ce trebuie sa fac sa returnez un produs?

Trebuie să păstrezi factura care a însoțit pachetul și să completezi formularul special pentru returnare pe care il trimiți scanat la asistență prin chat de pe site-ul nostru

Produsele intacte se returnează la adresa: Sensilab, Obrtna Cona 30, 1370 Logatec, Slovenia

În căt timp îmi primesc banii inapoi?

Restituirea contravalorii produselor returnate se va face în termen de 30 de zile de la confirmarea returului, într-un cont bancar specificat de către dvs.

Costuri si livrare

Cum se face livrarea?

Livrarea se face doar prin firma de curierat URGENT CARGUS

Cat costa livrarea?

  • 19,99 lei pentru comenzi cu valoare de până la 149 lei
  • Gratuită pentru comenzi cu valoare mai mare de 149 lei
  • Pentru comenzile cu plata la livrare, se va achita în plus, o taxă de 1,90 lei

În cat timp îmi vor fi livrate produsele pe care le-am comandat?

Produsele sunt livrate în termen de 6-8 zile lucrătoare de la data efectuării comenzii. Uneori, datorită faptului că unele produse sunt foarte solicitate, livrarea se face cu câteva zile de întârziere. Produsele sunt transportate direct din Slovenia, de aceea și acest lucru poate adăuga câteva zile în plus la durata standard de transport,

Ce se intamplă dacă nu sunt la domiciliu în ziua livrării?

Sfatul nostru este sa alegi pentru livrare adresa de la locul de munca, în cazul în care in timpul orelor lucratoare nu ești în mod normal acasă. Dacă, indiferent de adresa aleasa și de motiv, nu esti disponibil atunci cand sosește coletul, îi poți comunica în prealabil curierului sau nouă la adresa de email info@sensilab.ro data și locația unde vei fi disponibil/ă.

Contul meu

Ce trebuie să fac ca să nu mai primesc alerte pe email?

Intră pe pagina Newslettere din secțiunea Contul meu. Aici poți modifică opțiunile tale pentru newsletterele și alertele pe care vrei sa le primești pe email.

Ce fac dacă nu mai țin minte parola?

Apasa butonul ”Autentificare” introdu adresa de email și apasă apoi butonul ”Ți-ai uitat parola”. Astfel vei primi în maxim o oră noua parolă pe email.