Coșul este gol?
Putem presupune că este astfel pentru că nu ai văzut ultimele noastre oferte
Termenii și condițiile generale sunt întocmite în conformitate cu legea privind protecția consumatorului pe baza recomandărilor Camerei de Comerț din Slovenia și cu codurile internaționale de comerț electronic. Magazinul online Sensilab d.o.o. (în continuare denumit “magazin online”) este administrat de Sensilab d.o.o. furnizorul serviciilor de comerț electronic (în continuare denumit ”Vânzător”).
Date despre companie: Sensilab d.o.o., Vision Healthcare group, Verovškova cesta 55a, 1000 Ljubljana
Număr de înregistrare: 2113732000
Cod fiscal: SI27404927
Termenii și condițiile generale sunt întocmite în conformitate cu legea privind protecția consumatorului pe baza recomandărilor Camerei de Comerț din Slovenia și cu codurile internaționale de comerț electronic. Magazinul online Sensilab d.o.o. (în continuare denumit “magazin online”) este administrat de Sensilab d.o.o. furnizorul serviciilor de comerț electronic (în continuare denumit ”Vânzător”).
Prin înregistrarea în magazinul online, utilizatorul primește nume de utilizator care este același ca și adresa de e-mail și parolă de utilizator pe care utilizatorul o stabilește. Numele de utilizator și parola utilizatorului definesc și asociază utilizatorul cu datele introduse. Prin înregistrare, utilizatorul garantează că este adult și că este răspunzător pentru acțiunile sale.
Prin acești Termeni și condiții generale se definește funcționarea magazinului online, drepturile și obligațiile vizitatorului, utilizatorului și cumpărătorului și relația de afaceri dintre comerciant și utilizator ca cumpărător de produse din oferta magazinului online.
Conținutul site-ului web este destinat utilizării informaționale și educaționale și nu este destinat să înlocuiască un consult medical. În ceea ce privește utilitatea sfaturilor și sugestiilor noastre, sfătuim consumatorul să se consulte cu medicul său personal în funcție de starea sa de sănătate.
Vânzătorul este obligat să pună mereu la dispoziția utilizatorului:
Datele de identificare ale Vânzătorului (în special denumirea și sediul social al firmei, precum și codul unic de identificare cu care este înregistrată);
Datele de contact care permit utilizatorului comunicarea rapidă și eficientă cu vânzătorul (adresa de e-mail, telefon etc);
Informații privind principalele caracteristici ale produselor sau a serviciilor achiziționate în magazinul online, inclusiv a serviciilor post vânzare și a garanțiilor;
Informații despre accesarea produselor și serviciilor din oferta magazinului online;
Modul și termenii de livrare a produselor și executare a serviciilor, în special locul și termenul de livrare;
Informații despre metoda de plată;
Informații despre valabilitatea ofertelor magazinului online;
Informații despre perioada în care este posibila renunțarea la ofertă și condițiile de renunțare;
Informații despre perioada în care este posibila renunțarea la ofertă și condițiile de renunțare;
Informații privind posibilitatea returnării produselor și despre costurile returnării;
Informații despre procedura de reclamații, respectiv datele de contact ale persoanei a persoanei de legătură.
Oferta de produse în magazinul online, datorită naturii afacerii online, se schimbă, respectiv actualizează frecvent și rapid. Din acest motiv pot apărea erori. Dacă identificați astfel de erori vă rugăm să ne informați pe adresa de email info@sensilab.ro Vom încerca remedierea situației în cel mai scurt timp.
Pentru toate produsele care au adresa de livrare în România, termenul de livrare este indicat pe pagina produsului din magazinul online. Fiecare produs din magazinul online este accesibil într-un timp rezonabil.
Pentru informații despre livrare și taxa de livrare click aici »
Prețurile în magazinul online sunt afișate în LEI și conțin TVA, dacă nu se specifică diferit. Toate prețurile afișate în magazinul online sunt prețurile produselor și nu conțin taxele de livrare (vezi punctul 3). Toate prețurile sunt valabile pentru comenzile plasate online.
Toate prețurile sunt valabile în momentul plasării comenzii și nu au prestabilit termen de expirare, Vânzătorul rezervându-și dreptul de a modifica prețurile fără o notificare prealabilă.
În ciuda eforturilor mari depuse de către Vânzător pentru a asigura cumpărătorului cele mai noi și exacte informații, este posibil ca informațiile referitoare la preț să fie incorecte.
După primirea comenzii, utilizatorul (cumpărătorul) va primi prin e-mail din partea Vânzătorului un mesaj de confirmare a comenzii. Utilizatorul (cumpărătorul) are întotdeauna la dispoziție în magazinul online al Vânzătorului, în profilul sau, informații despre conținutul și statusul comenzii.
Dacă utilizatorul (cumpărătorul) nu anulează comanda, aceasta se procesează. Vânzătorul, după primirea comenzii, verifică disponibilitatea produselor comandate și confirmă comanda sau o respinge pe baza unui motiv. Vânzătorul, pentru a verifica acuratețea datelor și confirmarea adresei de livrare, poate contacta telefonic utilizatorul (cumpărătorul) la numărul de telefon comunicat de utilizator.La confirmarea comenzii, comerciantul informează prin e-mail cumpărătorul cu privire la estimarea datei de livrare. Contractul de cumpărare încheiat între utilizator (cumpărător) și comerciant este irevocabil în acest stadiu (a se vedea punctul 6).
Vânzătorul pregătește produsele comandate pentru a fi expediate în termenul convenit. Prin intermediul poștei electronice, vânzătorul informează cumpărătorul cu privire la politica de returnarea a produselor și de asemenea este încurajat să informeze vânzătorul cu privire la orice întârzieri.
Comerciantul va emite o factură utilizatorului care achiziționează un produs din magazinul online cu o defalcare a costurilor și cu menționarea dreptului de a se retrage din contract prin returnarea produsului achiziționat, dacă este necesar și posibil. Contractul de achiziție sub forma unei comenzi de achiziție este stocat electronic pe serverul comerciantului și este accesibil utilizatorului (cumpărătorului) în orice moment pe profilul său de utilizator.
Din acest moment, toate prețurile și alte condiții de cumpărare sunt fixe și se aplică atât comerciantului, cât și clientului (cumpărătorului).
Utilizatorul (cumpărătorul) are dreptul, în 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, să comunice Vânzătorului prin intermediul asistenței prin chat de pe site-ul nostru retragerea din contractul de vânzare-cumpărare, fără a indica motivul acestei decizii.Returnarea la termen a produselor cumpărate de la Vânzător prin retragerea din contractul de vânzare-cumpărare este considerată anulare. Singurul cost pe care trebuie sa îl suporte utilizatorul (cumpărătorul) ca urmare a anularii, este costul returnării produselor.
Produsele cumpărate trebuie returnate Vânzătorului în termen de maxim 14 zile de la data comunicării retragerii din contractul de vânzare-cumpărare. În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie în aceeași stare, în ambalajul și cutia originală, cu etichetele intacte, NEFOLOSIT, și împreuna cu toate documentele care l-au însoțit. Vă precizăm că produsele alimentare și cosmetice comercializate prin intermediul Site-ului, care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid sau nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de consumator sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform prevederilor art. 16, lit. d si e din OUG 34/2014, actualizată.
Vom rambursa suma aferentă produselor ce face obiectul cererii de retragere pe care am primit-o de la dvs., cu excepția costurilor de livrare nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract și ne transmiteți formularul și produsele. Vom efectua rambursarea prin virament bancar, de aceea în formularul de returnare va fi nevoie sa completați datele contului bancar.
Costurile aferente returnării produsului/produselor ce fac obiectul cererii de retragere vor fi suportate integral de către dvs.
Ne rezervam dreptul de a amâna rambursarea contravalorii produselor până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada ca ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Cumpărătorul are dreptul sa opteze o singură data pentru returnarea unui produs. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va fi considerata abuz iar Vânzătorul are dreptul să blocheze cu efect imediat, temporar sau permanent, accesul la contul implicat în abuz.
Chiar dacă ne străduim să oferim cele mai corecte informații, uneori ca urmarea schimbărilor de pe site se pot produce erori.
Vânzătorul va încerca să rezolve aceste erori în cel mai scurt timp posibil.
Utilizatorul poate notifica vânzătorul despre erorile de pe site fie la numărul de telefon 0312295205 fie prin poșta electronică.
Dacă din cauza erorii cumpărătorul va plăti mai mult, vânzătorul se angajează să returneze banii în cel mai scurt timp posibil.
Vânzătorul se va asigura ca înainte de a expedia produsele să fie toate ambalate în ambalajul specific pentru transport. Toate produsele sunt atent verificate înainte de a fi pregătite pentru expediere.
Eroarea este reală dacă:
produsul nu are caracteristicile necesare utilizării sale normale sau pentru comercializare;
produsul nu are caracteristicile necesare pentru utilizarea specifică pentru care cumpărătorul o cumpără, pe care vânzătorul a cunoscut sau ar fi trebuit să o cunoască;
produsul nu are calitățile și distincțiile convenite sau prescrise în mod explicit sau implicit;
vânzătorul a livrat un lucru care nu corespunde modelului sau eșantionului oferit, cu excepția cazului în care eșantionul sau modelul a fost afișat numai pentru notificare.
Cumpărătorul trebuie să notifice comerciantul și să furnizeze o descriere detaliată a erorii în scris la adresa de e-mail info@sensilab.ro sau sunându-ne la numărul de telefon 0312295205 în cel mult două luni de la data la care a fost detectată eroarea. Comerciantul nu este responsabil pentru erorile care apar după 2 ani de cumpărare. Cumpărătorul trebuie să permită comerciantului să revadă produsul.
Dacă un utilizator (cumpărătorul) face reclamație unui produs în primele șase luni de la primirea produsului, comerciantul trebuie să demonstreze că plângerea clientului este nejustificată, adică produsul nu are nicio eroare. Dacă un utilizator (cumpărătorul) depune o plângere după șase luni de la primirea produsului, utilizatorul (cumpărătorul) trebuie să dovedească existența erorii în sine.
Utilizatorul care a informat corect Vânzătorul despre eroare are dreptul să solicite:
remedierea erorii sau
returnarea unei părți din suma achitată, proporțională cu eroarea sau
înlocuirea produselor cu eroare cu produse fără eroare sau
rambursarea sumei achitate
Decizia asupra a cărei opțiuni utilizatorul se decide, îi aparține în totalitate acestuia.
Dacă existența erorii la produsul reclamat nu este controversată, Vânzătorul trebuie să respecte cererea utilizatorului cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 8 zile.
Vânzătorul trebuie să răspundă în scris Cumpărătorului, în cel mult 8 zile de la primirea reclamației, dacă există suspiciunea că defectul bunurilor sau erorile reclamate sunt subiecte de controversă.
Produsele sunt acoperite de garanție, dacă acest lucru este indicat în mod explicit pe cardul de garanție sau pe factura de cumpărare. Pentru produsul pentru care se oferă o garanție, vânzătorul, prin îndeplinirea condițiilor de garanție și în perioada de garanție, garantează cumpărătorului funcționarea perfectă a articolului. La revendicarea garanției, se aplică condițiile indicate pe cardul de garanție care însoțește produsul. Vânzătorul garantează cumpărătorului buna funcționare a produsului în perioada de garanție, care începe din momentul în care produsul este livrat cumpărătorului. Perioada de garanție este de un an sau perioada de timp indicată pe cardul de garanție. Garanția poate fi revendicată numai prin prezentarea facturii de cumpărare sau a cardului de garanție, prin urmare este în interesul clientului să păstreze aceste documente cu grijă.
În cazul în care produsul pentru care garanția este obligatorie nu funcționează perfect sau nu are caracteristicile enumerate în cardul de garanție sau în anunțul de vânzare, cumpărătorul poate cere mai devreme vânzătorului să remedieze defectele în perioada de garanție conform Legii privind protecția consumatorilor. Vânzătorul se angajează să repare defectele de funcționare a produsului care au apărut în perioada acoperită de garanție, într-un termen care nu depășește 45 de zile și care începe de la data primirii produsului defect. Dacă produsul nu este reparat în termen de 45 de zile, vânzătorul este obligat să îl înlocuiască cu același produs, nou și fără defecte. În cazul în care vânzătorul nu repară sau înlocuiește produsul în termenul stabilit, cumpărătorul poate anula contractul și solicita o rambursare.
Garanția intră în vigoare din ziua în care produsul este livrat clientului și se aplică defectelor de material și de fabricare și tuturor părților produsului, cu excepția consumabilelor. Garanția nu este valabilă:
În cazul unei solicitări de revendicare a garanției, vânzătorul va verifica dacă există defecte în fabricarea sau materialul produsului, iar reparația conform garanției va fi efectuată după confirmare. În cazul în care se constată că este vorba de uzură sau deteriorare sau un defect cauzat de utilizarea necorespunzătoare a produsului, cererea de garanție va fi respinsă. Pentru aplicarea garanției, contactați vânzătorul sau un centru de service autorizat indicat pe cardul de garanție cu produsul, factura și cardul de garanție. Aceasta va aranja tot ce este necesar pentru a elimina erorile.
Drepturile de revendicare a garanției ale consumatorului nu afectează regulile referitoare la răspunderea vânzătorului cu privire la defectele produsului.
Ne-am angajat să respectăm cele mai înalte standarde etice în afaceri și pentru protecția consumatorilor, reprezentate de garanția noastră de satisfacție de 100%.
Sub incidența condițiilor de mai jos, oferim un drept de retur de 30 de zile (60 de zile, în cazul în care clientul (cumpărătorul) a achiziționat această opțiune), denumit garanție de satisfacție. Aceasta permite clienților să returneze articolul (articolele) cumpărat(e) chiar și după expirarea dreptului legal de retragere de 14 zile. Clientul (cumpărătorul) poate beneficia de garanția de satisfacție prin returnarea articolelor (la adresa Sensilab d.o.o., Obrtna cona Logatec 30, 1370 Logatec, Slovenia; mai multe informații la: asistență prin chat de pe site-ul nostru) în termen de 30 de zile (60 de zile, în cazul în care clientul (cumpărătorul) a achiziționat această opțiune) de la primirea acestora. Vom rambursa clientului prețul de achiziție integral al articolelor, cu excepția costurilor de livrare și returnare, cu condiția ca acesta să fi îndeplinit toate condițiile de mai jos.
Pentru a beneficia de garanția de satisfacție, clientul (cumpărătorul) este obligat să completeze online Cererea de aplicare a garanției de satisfacție. Prin completarea formularului online menționat se consideră că clientul (cumpărătorul) își exercită dreptul la garanția de satisfacție. Completarea formularului online menționat este singura modalitate valabilă de a solicita garanția de satisfacție. Orice altă formă de comunicare în acest sens va fi ignorată de către furnizor.
Produsele care au o garanție de satisfacție sunt marcate vizibil în magazinul online. În cazul în care clientul (cumpărătorul) nu este mulțumit de achiziție, vânzătorul va rambursa integral clientul (cumpărătorul) în termen de 30 de zile (60 de zile, în cazul în care clientul (cumpărătorul) a achiziționat această opțiune) de la emiterea cererii de garanție. Singurul cost pentru client (cumpărător) atunci când este emisă o garanție de satisfacție este costul returnării produselor la Vânzător.
Garanția de satisfacție este valabilă timp de 30 de zile (60 de zile, în cazul în care clientul (cumpărătorul) a achiziționat această opțiune) de la data primirii comenzii pentru produse în valoare de utilizare de către o persoană pe o perioadă de o lună. De asemenea, clientul (cumpărătorul) poate primi o rambursare pentru pachetele destinate unei utilizări de mai multe luni, însă clientul (cumpărătorul) trebuie să returneze vânzătorului produsele nefolosite, nedeteriorate, în ambalajul și cantitățile originale și să includă ambalajul produselor folosite, cu excepția cazului în care acestea au fost distruse, deteriorate, pierdute sau cantitatea lor a scăzut fără ca acestea să fi fost utilizate de către client (cumpărător).
Garanția de satisfacție poate fi solicitată numai dacă este însoțită de factura originală.
Clientul (cumpărătorul) nu poate solicita garanția de satisfacție mai mult de o dată pe an pentru același produs. Clientul (cumpărătorul) poate solicita trei garanții de satisfacție pe an pentru produse diferite. Dispozițiile prezentului paragraf se aplică atât pentru dreptul de returnare de 30 de zile, cât și pentru dreptul de returnare de 60 de zile.
Vânzătorul garantează că produsul va funcționa în conformitate cu scopul său, dacă clientul (cumpărătorul) urmează instrucțiunile date. Aceasta este baza pentru a pretinde o garanție de satisfacție. Pentru mai multe informații despre procesul de returnare, vă rugăm să ne trimiteți un mesaj prin intermediul asistenței prin chat de pe site-ul nostru
În cazul în care clientul (cumpărătorul) a achiziționat asigurarea pentru colete, iar produsele livrate (sau ambalajul) s-au dovedit a fi deteriorate în vreun fel, atunci clientul (cumpărătorul) are dreptul de a-i fi expediate din nou aceleași produse, fără întrebări și fără a fi nevoie să dovedească deteriorarea produselor sau a ambalajului primit. Solicitarea poate fi făcută prin trimiterea unei fotografii a produsului (produselor) și/sau a ambalajului deteriorat(e) la FANCOURIER.
Vânzătorul va livra utilizatorului (cumpărătorului) produsele comandate în termenul convenit. Partenerul contractual al Vânzătorului este firma de curierat FANCOURIER. Vânzătorul își rezervă dreptul de a alege un alt serviciu de livrare, dacă cu ajutorul acestuia va asigura servicii mai eficiente.
În cazul în care clientul (cumpărătorul) a achiziționat opțiunea "Nu aștepta la coadă", produsele achiziționate vor fi predate serviciului de livrare în termenul indicat pe site-ul web în momentul plasării comenzii. Opțiunea "Nu aștepta la coadă" nu afectează (scurtează) neapărat timpul efectiv de livrare a produselor achiziționate.
În cazul deteriorării vizibile a ambalajului sau a mărfurilor, reclamația clientului ar trebui să fie făcută către furnizorul serviciilor de livrare la primirea bunurilor. Cumpărătorul acestor bunuri nu este obligat să accepte și poate refuza transportul. În cazul în care ambalajul este deteriorat fizic, nu există nici un conținut sau nu există semne de deschidere sau dacă produsele sunt deteriorate în pachet, iar cumpărătorul a preluat totuși un astfel de pachet, atunci cumpărătorul trebuie să inițieze procedura de reclamație împreună cu furnizorul.
Comerciantul utilizează mijloace tehnologice și organizaționale adecvate pentru a proteja transmiterea și stocarea datelor cu caracter personal și a plăților. În acest scop, comerciantul utilizează un certificat SSL de 256 biți emis de o organizație autorizată.
Sistemele on-line autorizate sunt responsabile pentru securizarea autorizațiilor și tranzacțiile cu carduri de credit. Autorizațiile pentru cardurile de credit se execută în timp real, cu verificarea imediată a datelor în bănci. Informațiile despre carduri nu sunt stocate pe serverul comerciantului.
Pentru securitate, utilizatorul este, de asemenea, responsabil pentru asigurarea securității numelui său de utilizator și a parolei, precum și pentru protejarea software-ului și utilizarea antivirusului adecvat.
Toate informațiile cu privire la politica de confidențialitate și protecția datelor personale pot fi citite aici.
Vânzătorul, prin toate eforturile, va încerca să asigure informații corecte și actualizate în magazinul online, dar datele de livrare sau prețurile se pot schimba atât de repede încât Vânzătorul nu reușește în timp util să corecteze informațiile publicate în magazinul online.
Deși Vânzătorul încearcă să ofere imagini exacte ale produselor vândute în magazinul online, este indicat ca imaginile să fie tratate ca simbolice. Fotografiile nu garantează proprietățile produselor.
Vânzătorul respectă legislația în vigoare cu privire la protecția consumatorului. Vânzătorul are stabilit un sistem eficient de soluționare a reclamațiilor și o persoană dedicată, pe care, în caz de probleme, utilizatorul (cumpărătorul) o poate contacta telefonic sau prin e-mail. În astfel de cazuri, utilizatorul (cumpărătorul) poate cere ajutor la nr. de tel: 0312295205. Utilizatorul (cumpărătorul) poate trimite reclamații prin intermediul asistenței prin chat de pe site-ul nostru Procedura de reclamații este confidențială.
Vânzătorul, în termen de 5 zile lucrătoare va confirma primirea reclamației și va comunica utilizatorului (cumpărătorului) cât va dura procedura și îi va comunica în timp stadiul procedurii. Vânzătorul va face tot posibilul să rezolve orice litigiu pe cale amiabilă. În cazul în care nu se ajunge la un acord amiabil, orice litigiu între Vânzător și utilizator (cumpărător) va fi soluționat de instanțele competente din Ljubljana. Vânzătorul și utilizatorul (cumpărătorul) recunosc reciproc validitatea comunicației electronice (prin e-mail) în instanța de judecată.
Acești Termeni și condiții și orice litigiu între Vânzător și utilizator (cumpărător) se supun legilor procedurale slovene, și nu se supun normelor de drept internațional privat.
Pentru toate cazurile, precum și drepturi și obligații care nu sunt cuprinse în acești Termeni și condiții, se va aplica Legea Obligațiilor, Legea comerțului electronic, Legea protecției datelor cu caracter personal și Legea privind protecția consumatorului.
În conformitate cu standardele legale, Sensilab nu recunoaște ca fiind competent pentru rezolvarea disputelor cu consumatorii niciun contractor pentru rezoluțiile din afara curților de judecată, dispute pe care consumatorul ar putea să le inițieze în conformitate cu Actul Rezoluțiilor Litigiilor în afara Instanțelor de Judecată.
Dacă cumpărătorul/ consumatorul nu este satisfăcut cu rezoluția disputei, ea sau el pot înainta o petiție în concordanță cu actul mai sus menționat pentru inițierea procedurii specifice disputelor consumatorilor în afara instanțelor de judecată prin intermediul platformei europene pentru rezolvarea online a disputelor (ODR). În conformitate cu actul mai sus menționat, Sensilab oferă linkul către organismul european ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show Cumpărătorul poate decide să inițieze o acțiune la instanța competentă unde ea sau el au rezidența permanentă.
Vânzătorul, în cazul modificării regulamentului care stabilește funcționarea magazinelor online, a securității datelor precum și a altor domenii care sunt legate de funcționarea magazinului online a Vânzătorului, și în cazul schimbării propriilor politici de afaceri, poate schimba și/sau completa acești Termeni și condiții, și va informa utilizatorii în mod corespunzător.
Fiecare modificare și/sau completare la capitolul de Termeni și condiții intră în vigoare și se aplică după opt zile de la publicarea modificărilor și/sau completărilor. Dacă modificările și/sau completările la Termeni și condiții sunt necesare pentru respectarea unor reglementări, pot, în mod excepțional, intra în vigoare și aplicare într-un timp mai scurt.
Utilizatorul (cumpărătorul) care nu este de acord cu modificările și/sau completările la Termeni și condiții, trebuie, în termen de opt zile, să anuleze înregistrarea sa, deși, după expirarea acestei perioade nu mai este valabilă iar anularea înregistrării nu mai este permisă. Anularea înregistrării se face prin declarația în scris a utilizatorului către Vânzător.
Termenii și condițiile au fost adoptate de către directorul Sensilab d.o.o., Domen Ščukovt, director executiv, în Ljubljana, 19.10.2020.
Vă dorim cumpărături plăcute în magazinul nostru online!