Salvează abdomenul de sărbători

Află mai multe

Termeni și condiții generale

Date companie

Denumire: Sensilab d.o.o.

Adresa: Verovškova 55a, 1000 Ljubljana

Număr de înregistrare: 2113732000

Cod fiscal: SI 27404927

Reprezentant legal: Domen Ščukovt, director executiv

E-mail: info@sensilab.ro

Telefon: 0312295205

1. Condiții generale

Termenii si conditiile generale sunt intocmite in conformitate cu legea privind protectia consumatorului pe baza recomandarilor Camerei de Comert din Slovenia si cu codurile internationale de comert electronic. Magazinul online Sensilab d.o.o. (in continuare denumit “magazin online”) este administrat de Sensilab d.o.o. furnizorul serviciilor de comert electronic (in continuare denumit ”Vanzator”).

Prin inregistrarea în magazinul online, utilizatorul primeste nume de utilizator care este acelasi ca adresa de e-mail si parola de utilizator pe care utilizatorul o stabileste. Numele de utilizator si parola utilizatorului definesc si asociaza utilizatorul cu datele introduse. Prin inregistrare, utilizatorul garanteaza ca este adult si ca este raspunzator pentru actiunile sale.

Prin inregistrare, vizitatorul devine utilizator si obtine dreptul de a cumpara. Prin cumpararea unui produs, utilizatorul devine cumparator. Acesti 'Termeni si conditii' definesc functionarea magazinului online, drepturile si obligatiile vizitatorului, utilizatorului si cumparatorului precum si relatia dintre Vanzator si utilizator in calitate de cumparator al produselor din oferta magazinului online.

2. Accesul la informații

Vanzatorul este obligat sa puna mereu la dispozitia utilizatorului:

  • Date de indentificare a Vanzatorului (in special denumirea si sediul social al firmei, precum si codul unic de identificare cu care este inregistrata);
  • Datele de contact care permit utilizatorului comunicarea rapida si eficienta cu Vanzatorul (adresa de e-mail, telefon etc);
  • Informatii privind principalele caracteristici ale produselor sau a serviciilor achizitionate in magazinul online, inclusiv a serviciilor post vanzare si a garantiilor;
  • Informatii despre accesarea produselor si serviciilor din oferta magazinului online;
  • Modul si termenii de livrare a produselor si executare a serviciilor, in special locul si termenul de livrare;
  • Informatii despre metoda de plata;
  • Informatii despre valabilitatea ofertelor magazinului online;
  • Informatii despre perioada in care este posibila renuntarea la oferta si conditiile de renuntare;
  • Informatii despre returnarea bunurilor si despre ce se poate returna;
  • Informatii despre procedura de reclamatii.

3. Oferta de produse, termenul de livrare și preluarea comenzilor

Oferta de produse in magazinul online, datorita naturii afacerii online, se schimba respecitv actualizeaza frecvent si rapid.

Termenul de livrarea al produselor care sunt pe stoc este de 3-5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, uneori din motive independente de noi pot apărea mici întârzieri.

Taxele de livrare au urmatoarele valori:

  • intre 0-119,99, valoarea transportului este de 20 RON,
  • pentru comenzi mai mari de 120 RON, transportul este gratuit, TVA inclus, pentru colete pana la 2 kg.

Pentru colete cu greutate mai mare de 2kg, va vom contacta pentru a va comunica valoarea taxei de livrare.

Taxa de livrare pe teritoriul Romaniei are aceeasi valoare indiferent de locatie.

4. Modalități de plată

Vanzatorul pune la dispozitia utilizatorului urmatoarele modalitati de plata pentru produsele magazinului online:

  • plata la livrarea produselor
  • sau plata prin card bancar direct la finalizarea comenzii
  • pentru opțiunea de plată la livrarea produselor se va adăuga un cost de 9 lei, numit cost servicii plata la livrare

5. Prețuri

Pretul de vanzare din magazinul online sunt valabile pentru toti utilizatorii magazinului online. Preturile in magazinul online sunt afisate in LEI si contin TVA, daca nu se specifica diferit.

TVA-ul se calculeaza:

  • pentru suplimente alimentare si alimente 9.5%
  • pentru produse cosmetice si taxa de transport 20%

Toate preturile afisate sunt preturile produselor si nu includ taxa de livrare (a se vedea punctul 3. si 10.). Toate preturile sunt valabile pentru comenzile plasate online.

Toate preturile sunt valabile in momentul plasarii comenzii si nu au prestabilit termen de expirare, Vanzatorul rezervandu-si dreptul de a modifica preturile fara o notificare prealabila.

In ciuda eforturilor mari depuse de către Vânzător pentru a asigura cumparatorului cele mai noi si exacte informatii, este posibil ca informatiile referitoare la pret sa fie incorecte. In cazul descris in fraza anterioara si in cazul in care pretul se schimba in timpul procesarii comenzii, Vanzatorul are urmatoarele obligatii:

  • Sa informeze utilizatorul (cumparatorul) despre noile preturi, utilizatorul (cumparatorul) in acest caz are posibilitatea de a isi schimba comanda partial sau total, sau sa confirme comanda cu noile preturi fara costuri suplimentare;
  • Sa ii ofere utilizatorului (cumparatorului) acces la comanda si in acelasi timp trebuie sa ii ofere o solutie in beneficiul ambelor parti.

6. Procesul de cumpărare

6.1 Primirea comenzii

Dupa primirea comenzii, utilizatorul (cumparatorul) va primi prin e-mail din partea Vanzatorului un mesaj de confirmare a comenzii. De la primirea mesajului de confirmare a comenzii, utilizatorul (cumparatorul) are la dispozitie o ora (1 h) in care poate anula comanda fara consecinte. Cu exceptia de mai sus a anularii comenzii, utilizatorul (cumparatorul), dupa primirea comenzii, nu mai poate schimba continutul comenzii. Utilizatorul (cumparatorul) are intodeauna la dispozitie in magazinul online al Vanzatorului, in profilul sau, informatii despre continutul si statusul comenzii.

6.2 Confirmarea comenzii

Daca utilizatorul (cumparatorul) nu anuleaza comanda asa cum este specificat la punctul 6.1., comanda se proceseaza. Vanzatorul, dupa primirea comenzii, verifica disponibilitatea produselor comandate si confirma comanda sau o respinge pe baza unui motiv. Vanzatorul, pentru a verifica acuratetea datelor si confirmarea adresa de livrarea, poate contacta telefonic utilizatorul (cumparatorul) la numarul de telefon comunicat de utilizator. Contractul de vanzare-cumparare a produselor comandate intre Vanzator si utilizator (cumparator) este in acest stadiu definitiv (vezi punctul 7.).

6.3 Expedierea bunurilor

Vânzătorul pregătește și expediază produsele comandate pentru a fi expediate în termenul convenit, uneori din motive obiective se pot înregistra întârzieri de câteva zile. Utilizatorul va fi notificat în acest sens.

7. Contractul de vânzare-cumpărare

Vanzatorul emite utilizatorului care achizitioneaza produse din magazinul online, factura in forma scrisa, cu defalcare a costurilor. Contractul de vanzare-cumparare in forma comenzii de achizitie este stocat electronic pe server-ul Vanzatorului, iar utilizatorul (cumparatorul) il poate accesa in orice moment in profilul sau. Contractul de vanzare-cumparare este incheiat in limba romana.

Contractul de vanzare-cumparare dintre Vanzator si utilizator (cumparator) intra in vigoare in momentul in care Vanzatorul confirma comanda (vezi puntul 6.2.). Din acest moment, toate preturile si conditiile de cumparare sunt definitive si se aplica atat Vanzatorului cat si utilizatorului (cumparatorului).

8. Dreptul de renunțare la comanda, returnarea produselor

Utilizatorul (cumparatorul) are dreptul, in 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, sa comunice Vanzatorului la adresa de e-mail info@sensilab.ro retragere din contractul de vanzare-cumparare, fara a indica motivul acestei decizii. Returnarea la termen a produselor cumparate de la Vanzator prin retragerea din contractul de vanzare-cumparare este considerata anulare. Singurul cost pe care trebuie sa il suporte utilizatorul (cumparatorul) ca urmare a anularii, este costul returnarii produselor.

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte, NEFOLOSIT, si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

Nu se accepta pentru retur produse care prezinta urme de uzura sau consum, produse personalizate conform cerintelor clientului, produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse fara ambalajul original sau cu ambalajul deteriorat.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere, este suficient sa trimiteti comunicarea de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere. Perioada de retragere va expira la 14 zile dupa:

  • data livrarii, adica data la care dvs. sau o parte terta (alta decat transportatorul) indicata de dvs., intrati in posesia fizica a produsului; sau
  • in cazul mai multor produse care fac parte dintr-o singura comanda si livrate separat: (i) ultima zi in care dvs., sau o parte terta (alta decat transportatorul) indicata de dumneavoastra, intrati in posesia fizica a ultimului produs, sau (ii) daca este cazul, data la care va anuntam ca nu mai putem livra produsele comandate; sau
  • in cazul unei comenzi referitor la livrarea unui produs constand din mai multe loturi sau piese: (i) data la care dvs. sau o parte terta (alta decat transportatorul) indicata de dumneavoastra, intrati in posesia fizica a ultimului lot sau ultimei piese, sau (ii) data la care va anuntam ca nu putem livra loturi sau piese suplimentare.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra utilizand formularul de retragere, care vi se va transmite. Dupa analizarea optiunii de retragere, va vom transmite pe e-mail solutionarea cererii de retragere. Orice cerere de retragere primita va fi analizata si solutionata conform preverilor legale aplicabile in functie de tipologia produselor ce fac obiectul acesteia.

Va precizam ca produsele alimentare si cosmetice comercializate prin intermediul Site-ului, care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid sau nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform prevederilor art. 16, lit. d si e din OUG 34/2014, actualizata.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Daca cererea de retragere este confirmata de catre noi, vom rambursa suma aferenta produselor ce faca obeictul cererii de retragere pe care am primit-o de la dvs., cu exceptia costurilor de livrare nu mai tarziu de 30 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua rambursarea prin virament bancar, de aceea in formularul de returnare va fi nevoie sa completati datele contului bancar.

Costurile aferente returnarii produsului/produselor ce fac obiectul cererii de retragere vor fi suportate integral de catre dvs.

Ne rezervam dreptul de a amana rambursarea contravalorii produselor pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.

Cumparatorul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea sau inlocuirea unui produs. Renuntarea la cumparare in mod repetat va fi considerata abuz iar Vanzatorul are dreptul sa blocheze cu efect imediat, temporar sau permanent, accesul la contul implicat in abuz.

9. Drepturi de proprietate intelectuală

Sensilab d.o.o. se consideră a fi autorul site-ului de faţă. Fotografiile, textele, sloganurile, desenele, imaginile, secvenţele animate sonore sau nu, precum şi toate lucrările integrate în acest site sunt proprietatea Sensilab d.o.o. sau a unor terţi care au autorizat Sensilab d.o.o. să le utilizeze. Modelele şi lucrările prezentate în acest site sunt protejate în conformitate cu dispoziţiile legale referitoare la dreptul de autor şi drepturile conexe, precum şi la protecţia desenelor şi modelelor industriale.

Reproducerile, pe hârtie sau digitale, ale site-ului sus menţionat şi ale lucrărilor şi modelelor de care sunt reproduse acolo sunt autorizate cu condiţia ca acestea să fie destinate unei folosinţe strict personale, excluzând orice utilizare în scopuri publicitare şi/sau comerciale şi/sau de informare, astfel încât să se conformeze dispoziţiilor legislative privitoare la proprietatea intelectuală.

Cu excepţia dispoziţiilor de mai sus, orice reproducere, prezentare, utilizare sau modificare parţială sau integrală a site-ului, indiferent prin ce procedeu ori pe ce suport, a diverselor lucrări şi modele care îl compun, fără a se fi obţinut în prealabil autorizaţia de la Sensilab d.o.o., este strict interzisă şi constituie infracţiunea de contrafacere, care se pedepseşte conform legislaţiei în vigoare.

10. Garanția

Produsele au garantie, daca acest lucru este specificat pe factura sa pe certificatul de garantie. Garantia este valabila daca sunt respectate instructiunile si conditiile de garantie specificate pe certificatul de garantie sau pe factura. Perioada de garantie este specificata pe certificatul de garantie sau pe factura. Informatii despre garantie pot fi specificate in descrierea produselor in magazinul online. Daca in magazinul online nu exista informatii despre garantie, atunci produsul nu are garantie. Utilizatorul (cumparatorul) poate solicita garantie Vanzatorului sau direct producatorului sau centrului de service autorizat. Garantia poate fi solicitata de catre utilizator cu ajutorul certificatului de garantie sau a facturii. Producator sau centru service autorizat au obligatia de a oferi serivicii de garantie in termen de 45 de zile de la primirea produselor, sau sa inlocuiasca produsele cu altele identice in stare perfecta de functionare.

11. Livrarea

Vanzatorul va livra utilizatorului (cumparatorului) produsele comandate in termenul convenit. Partenerul contractual al Vanzatorului este firma de curierat GLS. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a alege un alt serviciu de livrare, daca cu ajutorul acestuia asigura servicii mai eficiente.

12. Securitate

Vanzatorul utilizeaza mijloace tehnologice si organizationale adecvate pentru a proteja stocarea si transmiterea datelor cu caracter personal si a platilor. In acest scop, Vanzatorul foloseste Certificatul SSL 128-biti, emis de catre o organizatie autorizata.

Securitatea autorizarilor si tranzactiilor cu cardurilor de credit, este asigurata de sistemul MegaPOS. Autorizarile cardurilor de credit se face in timp real, cu verificarea imediata a datelor in banca. Datele cardurilor de credit nu sunt stocate pe serverul Vanzatorului.

Pentru securitate este raspunzator si utilizatorul, atat pentru securitatea numelui de utilizator si parola, precum si pentru programele folosite si protectia anti-virus a propriului calculator.

13. Protejarea minorilor

Vanzatorul, in magazinul online, nu accepta comenzi de la persoane despre care stie sau banuieste ca sunt minore, decat daca au acordul expres al parintilor sau tutorilor lor. Vanzatorul in magazinul online nu ofera acces liber la produse si servicii daunatoare minorilor.

Vanzatorul, fara permisiunea expresa a parintilor sau tutorilor lor, nu va accepta nici un fel de date cu caracter personal referitoare la minori, si nu va divulga tertilor date preluate de la minori, exceptie facand parintii si tutori lor. Orice comunicare destinata minorilor va fi adecvata varstei lor si nu va exploata increderea lor, lipsa de experienta sau simtul de loialitate.

14. Opinia utilizatorilor și recenzia produselor

Parerile, comentariile si recenziile produselor oferite de utilizatori sau vizitatori, sunt parte a functionalitatii unui magazin online si sunt destinate comunitatii utilizatorilor.

Vanzatorul nu este raspunzator pentru continutul opiniilor, comentariilor si recenziilot produselor pe care le au utilizatorii sau vizitatorii. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a verifica si respinde opinii, comentarii sau recenzii care contin neadevaruri evidente, sunt inselatoare, ofensive, obscene sau care in opinia Vanzatorului nu ofera beneficii altor utilizatori sau vizitatori ai magazinului online. Vanzatorul nu este responsabil pentru informati referitaore la opinii, comentarii si recenzi, si este scutit de obligatii care decurg din aceste informatii.

Prin exprimarea de opinii, comentarii sau recenzii, utilizatorul sau vizitatorul este de acord in mod expres cu termenii de utilizare si permite Vanzatorului sa faca publice in mass media si internet, textele sau parti ale textelor lor. Vanzatorul are drept de folosire nelimitat a continutului opiniilor, comentariilor sau recenziilor, si in orice scop care este in interesul Vanzatorului, inclusiv publicarea de reclame si comunicari de marketing. Autorul opiniilor, comentariilor sau recenziilor declara si garanteaza ca este proprietarul material si moral al drepturilor de autor ale opiniilor, comentariilor si recenziilor scrise, si ca aceste drepturi sunt transferate gratuit, definitiv si pe perioada nelimitata Vanzatorului.

15. Responsabilitate

Vanzatorul, prin toate eforturile, va incerca sa asigure informatii corecte si actualizate in magazinul online, dar proprietatile produselor, datele de livrare sau preturile se pot schimba atat de repede incat Vanzatorul nu reuseste in timp util sa corecteze informatiile publicate in magazinul online.

Desi Vanzatorul incearca sa ofere imagini exacte ale produselor vandute in magazinul online, este indicat ca imaginile sa fie tratate ca simbolice. Fotografiile nu garanteaza proprietatile produselor.

Vanzatorul, din momentul predarii pachetului cu produsele comandate firmei de curierat, nu mai este raspunzator pentru daunele fizice, distrugerea sau pierderea pachetului, lipsa din pachet, sau daca pachetul prezinta semne de deschidere. In aceste cazuri, utilizatorul (cumparatorul) trebuie sa depuna plangere la firma de curierat. In cazul in care pachetul este deteriorat, utilizatorul trebuie sa inapoieze curierului pachetul in stadiul in care l-a primit, fara a aduga sau elimina ceva din pachet, si sa completeze o reclamatie. Vanzarul, impreuna cu firma de curierat, va asigura rezolvarea reclamatie in cel mai scurt timp.

16. Reclamații, litigii si aplicarea legislației

Vanzatorul respecata legislatia in vigoare cu privire la protectia consumatorului. Vanzatorul are stabilit un sistem eficient de solutionare a reclamatiilor si o persoana dedicata, pe care, in caz de probleme, utilizatorul (cumparatorul) o poate contacta telefonic sau prin e-mail. In astfel de cazuri, utilizatorul (cumparatorul) poate cere ajutor la nr. de tel: 0312295205. Utilizatorul (cumparatorul) poate trimite reclamatii la adresa de e-mail info@sensilab.ro. Procedura de reclamatii este confidentiala.

Vanzatorul, in termen de 5 zile lucratoare va confirma primirea reclamatiei si va comunica utilizatorului (cumparatorului) cat va dura procedura si ii va comunica in timp stadiul procedurii. Vanzatorul va face tot posibilul sa rezolve orice litigiu pe cale amiabila. In cazul in care nu se ajunge la un acord amiabil, orice litigiu intre Vanzator si utilizator (cumparator) va fi solutionat de instantele competente din Ljubljana. Vanzatorul si utilizatorul (cumparatorul) recunosc reciproc validitatea comunicatiei electronice (prin e-mail) in instanta de judecata.

Acesti Termeni si conditii si orice litigiu intre Vanzator si utilizator (cumparator) se supun legilor procedurale slovene, si nu se supun normelor de drept international privat.

Pentru toate cazurile, precum si drepturi si obligatii care nu sunt cuprinse in acesti Termeni si conditii, se va aplica Legea Obligatiilor, Legea comertului electronic, Legea protectie datelor cu caracter personal si Legea privind protectia consumatorului.

16.1 Rezoluția disputelor rezolvate în afara curțiilor de judecată

În conformitate cu standardele legale, Sensilab nu recunoaște ca fiind competent pentru rezolvarea disputelor cu consumatorii niciun contractor pentru rezoluțiile din afara curților de judecată, dispute pe care consumatorul ar putea să le inițieze în conformitate cu Actul Rezoluțiilor Litigiilor în afara Instanțelor de Judecată. Dacă cumpărătorul/ consumatorul nu este satisfăcut cu rezoluia disputei, ea sau el pot înainta o petiție în concordanță cu actul mai sus menționat pentru inițierea procedurii specifice disputelor consumatorilor în afara instanțelor de judecată prin intermediul platformei europene pentru rezolvarea online a disputelor (ODR). În conformitate cu actul mai sus menționat, Sensilab oferă linkul către organismul european ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show Cumpărătorul poate decide să inițieze o acțiune la instanța competentă unde ea sau el au rezidența permanentă.

17. Politica de protecție a datelor cu caracter personal

Toate informațiile cu privire la politica de confidențialitate și protecția datelor personale pot fi citite aici.

18. Modificari la Termeni și condiții

Vanzatorul, in cazul modificarii regulamentului care stabileste functionarea magazinelor online, a securitatii datelor precum si a altor domenii care sunt legate de functionarea magazinului online a Vanzatorului, si in cazul schimbarii propriilor politici de afaceri, poate schimba si/sau completa acesti Termeni si conditii, si va informa utilizatorii in mod corespunzator.

Fiecare modificare si/sau completare la capitolul de Termeni si conditii intra in vigoare si se aplica dupa opt zile de la publicarea modificarilor si/sau completarilor. Daca modificarile si/sau complearile la Termeni si conditii sunt necesare pentru respectarea unor reglementări, pot, in mod exceptional, intra in vigoare si aplicare intr-un timp mai scurt.

Utilizatorul (cumparatorul) care nu este de acord cu modificarile si/sau completarile la Termeni si conditii, trebuie, in termen de opt zile, sa anuleze inregistrarea sa, desi, dupa expirarea acestei perioada nu mai este valabila si anularea inregistrari nu mai este permisa. Anularea inregistrarii se face prin declaratia in scris a utilizatorului catre Vanzator.

Termenii si conditiile au fost adopate de catre directorul Sensilab d.o.o., Domen Ščukovt, director executiv, in Ljubljana, 26.07.2018.

Va dorim cumparaturi placute in magazinul nostru online!