Alimente care încetinesc metabolismul și nu te lasă să slăbești.

Hormonii care te îngrașă!

Află aici

Alimente care încetinesc metabolismul și nu te lasă să slăbești.

10.10.2014

Alimentele pe care le includem în dieta noastră zilnică sunt răspunzătoare în mod direct de modul în care organismul nostru funcționează

Și când te gândești la siluetă, nimic nu este mai important decât o digestie eficientă  și un metabolism care să funcționeze corect! Bine-nțeles că alimentele pe care le mănânci zilnic afectează calitatea acestor două funcții esențiale ale organismului, unele dintre ele încetinind metabolismul și făcând aproape imposibilă slăbirea. Iată câteva dintre ele în rândurile ce urmează.

Musli sau cereale granola.

Cele mai multe dintre produsele existente pe piața din cereala granola sau musli conțin foarte mult zahăr sau miere procesată care este toxică pentru organism și încetinește metabolismul. Învață să prepari singură acasă un amestec format din migdale, semințe chia, caju și nuci pecan ce trebuie înmuiate timp de opt ore în apă după care se păstrează pe un prosop de hârtie pentru o zi. Aceste ingrediente mai pot fi amestecate cu stafide, fulgi de cocos sau scorțișoară după care se consumă ca atare.

Untul de arahide.

Untul de arahide a început să devină popular și la noi în țară. Se pare însă că el poate fi extrem de dăunător pentru sănătatea intestinelor datorită unor ciuperci care se dezvoltă pe alune în timpul depozitării lor. Acest lucru poate afecta în mod considerabil calitatea digestiei și a metabolismului. Totodată, alunele sunt printre cei mai comuni alergeni, conținând mult omega 6 care poate duce la inflamații în organism.

Uleiul de rapiță.

Chiar dacă este recomandat datorită proprietăților sale benefice pentru sănătate, uleiul de rapiță conține grăsimi hidrogenate care pot cauza inflamații în organism dar și dereglări hormonale și de metabolism. Se recomandă înlocuirea acestuia cu ulei de cocos sau unt provenit de la animale hrănite cu iarbă.

Sucurile naturale de fructe din comerț.

Chiar dacă pe unele dintre ele scrie 100% natural ele sunt pline de zahăr adăugat, coloranți și arome. În menținerea unui metabolism eficient este esențial să eviți orice formă de zahăr indiferent că este sirop de porumb, dextroza, fructoza, sucuri concentrate, maltodextrină, zahăr brun. Cel mai bine ar fi să le înlocuiești cu o limonada făcută în casă cu suc de lămâie, apă și îndulcitor stevia.