Cum să slăbești dormind (Nu e glumă!)

27.02.2017

Slăbitul în timpul somnului sună ca și un vis, nu e așa? Dar experții sunt de acord că acest vis poate deveni realitate!

Cercetatorii au ajuns la unison la aceeași concluzie: absența mâncării, aceasta este responsabilă pentru slăbire.

Garcinia Slim pune STOP poftei de mâncare!

Tot ce trbeuie să faci este să nu mai mânânci nimic după cină până la micul dejun, astfel îi oferi coprului tău o binemeritată pauză de 12 ore. Dacă reușești să reduci și hormonul de stres, cortizolul, pentru a avea un somn linistit, vei trăi visul ”slăbitului în somn”.

Kilogramele în plus ”încăpățânate”, care indiferent de dietă, de cât de mult sport  faci nu dispar, nu sunt cauzate de excesul de calorii sau grăsimi saturate, de fapt ele sunt rezultatul unor procese hormonale complexe.

Practica abținerii de la mâncare pentru perioade mai mari de 6 ore nu este nimic nou, bunicii noștri și chiar parte dintre noi practicăm acest lucru în timpul perioadelor de post. Această practică stimulează organismul să consume mai multă grăsime și să conserve mușchii și oasele.

Și ca să fim cinstiți, când ai mâncat ultima oară o salată sănătoasă la ora 10 seara? În general gustările de seara sunt compuse din mâncăuri care cu ușurintă intră în categoria ”junk-food”.

Da, o combinație de somn și absența mâncării se pare că este cheia spre succesul dietei tale. Somnul are un impact major asupra activității hormonale, iar acest lucru are efect și asupra greutății.  Această dietă te va ține departe de pofte, nu te vei simți privată de alimente și nu vei risca supra-alimentarea.

Dacă te preocupă posibilele efect asupra sănătății, avem vești bune: este perfect sănătos pentru majoritatea persoanelor să nu mânânce nimic timp de 12 ore.

Și nu uita: micul dejun este ”fundația” unei zile bune, a unei vieți sănătoase și a unei siluete perfecte!

Slăbește chiar și fără activitate fizică cu Fat Out! Thermo Burn!

Optimizează rezultatele cu FAT OUT! Thermo Burn de la Sensilab:

  • stimulează arderea grăsimilor chiar și în perioade de repaus 
  • crește nivelul de energie
  • Reduce pofta de mâncare, te ajută să reziști tentațiilor

Sursa: www.shape.com