Cum slăbești 4 kg într-o săptămână

Hormonii care te îngrașă!

Află aici

Cum slăbești 4 kg într-o săptămână

01.08.2014

Nu este ușor să pierzi câteva kilograme bune într-un timp foarte scurt. Totuși cu un dram de ambiție și cu alimente alese pe sprânceană acest deziderat poate deveni realitate. Important este să respecți câteva reguli de bază general valabile la care să adaugi lichidele și mâncarea potrivită pentru organismul tău dar și pentru a pierde 4 kilograme în doar o săptămână.

Îți prezentăm în rândurile de mai jos un meniu pentru fiecare zi a săptămânii alături de sfaturile necesare pentru succes garantat!

  • Primul pas este să înlături din meniu caloriile nefolositoare: băuturile acidulate,frappe-urile cu frișcă și ciocolată, alcool , pâine, prăjeli și dulciuri dar și toate alimentele de tip fast-food.
  • Mănâncă trei mese fixe pe zi și două gustări.
  • Consumă minim 2 litri de apă;
  • Ultima masă nu trebuie să depășească ora 18.

Meniu:

Luni

Mic – dejun: fulgi de ovăz cu quinoa + lapte de soia.

Gustare: o salată de fructe ( maxim 300 de gr.)  din kiwi, o portocală și măr.

Prânz: ghiveci de legume ( morcov, vinete, dovlecel, țelină – fără cartofi și cu maxim 2 linguri de ulei de măsline la preparare.

Gustare: o mănă de migdale crude.

Cină: salată de crudități (morcov și țelină)  cu lămâie stoarsă.

Marți

Mic-dejun: doua felii de tofu cu salata de legume (roșii, ardei gras, castraveți).

Gustare: un morcov crud.

Prânz: mâncare de praz cu măsline.

Gustarea 2:  40g caju crud.

Cina: 3 linguri de humus + salata de tabouleh cu roșii.

Miercuri

Mic-dejun: salata de crudități cu lămâie stoarsă, o felie groasă de tofu și o felie de pâine integrală.

Gustare: 1  kiwi.

Prânz:  un bol de supă cremă de legume.

Cina: piure de ștevie +  două felii de soia fiartă, condimentată.

Joi

Mic – dejun: ovăz cu quinoa și lapte de soia.

Gustare:  1 măr.

Prânz: orez brun cu legume asiatice.

Gustare: o mână de nuci crude.

Cina: Ciorbă de lobodă.

Vineri

Mic – dejun: salată de hrișcă ( ulei de măsline, hrișcă, sare, boia, nucșoară, ienibahar).

Gustare: 250 de gr. de căpșuni

Prânz: un bol de supă cremă de ciuperci.

Gustare: 1 morcov crud.

Cină: 1 bol de supă de roșii.

Sâmbătă

Mic-dejun: 3 linguri de salată de vinete fără maioneză + un ardei capia.

Gustare: 1 portocală.

Prânz: legume la cuptor cu tofu.

Gustare: o mână de alune de pădure.

Cina: Piure de spanac + o felie de tofu

Duminică

Mic – dejun: ovăz cu quinoa și lapte de soia

Gustare: 1 Măr.

Prânz: Supă cremă de broccoli.

Gustare: 1 morcov mediu.

Cina:  ciuperci la grătar cu mărar și salată de castraveți cu oțet balsamic.