Semenele dezechilibrelor hormonale

Află aici

Dieta de urgență te ajută să slăbești 4 kg în 3 zile

10.07.2015

Dieta de trei zile este practic pentru toți cei care vor să slăbească într-un timp scurt. Ea ne permite să ne pregătim pentru o perioadă mai lungă de slăbit rațional. Ne întărește motivația și ne confirmă dorința de a ne schimba obiceiurile alimentare.

Ce este dieta de urgență de 3 zile?

Este o dietă restrictivă, hipocalorică, ce se va ține doar trei zile. Astfel putem slăbi semnificativ, chiar și până la 4 kg. În timpul acestei diete trebuie să oferim organismului între 600 și 1000 de calorii pe zi.

Baza dietei o reprezintă respectarea strictă a meselor propuse și a repartizării lor pe parcursul zilei. Datorită ei, vom iniția rapid procesul de ardere a țesutului adipos. Respectarea orelor fixe de masă va determina corpul să folosească energia furnizată în mod corect și să nu o stocheze sub formă de grăsime.

Elementul crucial al dietei de trei zile este hidratarea frecventă a organismului. Se recomandă să beți apă înainte de fiecare masă. Acest comportament reduce senzația de foame și permite eliminarea din organism a produselor metabolice. 

Ronțăitul este strict interzis în timpul dietei de trei zile. Se permite doar consumul de apă și băuturi neîndulcite. Dacă aveți îndoieli și doriți să mâncați ceva „nesănătos”, cel mai bine este să vă gândiți la ce impact au acele produse asupra corpului dvs.

Este indicat să țineți dieta când nu mergeți la serviciu, fiindcă în prima zi de schimbare a nutriției poate apărea o senzația de neputință, răceală sau dureri de cap.

Avantajul imens al acestei diete este accesibilitatea sa și ușurința cu care poate fi ținută. Ingredientele dietei sunt ușor de găsit. Putem pregăti rapid mesele recomandate, fiindcă nu presupun procese lungi de gătire sau preparare.

Pentru cine este recomandată dieta de urgență?

Dieta de trei zile este structurată astfel încât să permită suplimentarea ingredientelor și să favorizeze arderea de țesut adipos.  Dieta este dedicată persoanelor obeze care doresc să facă primul pas în direcția schimbării obiceiurilor nutriționale. Putem avea grijă de aparatul nostru digestiv deoarece mesele din dieta de trei zile sunt ușoare și preparate mai ales în fierbere în aburi.

Dieta de trei zile este restrictivă și hipocalorică, dar diversă. Ea oferă toți nutrienții necesari: 

  • proteine,
  • carbohidrați,
  • grăsimi (mai ales saturate),
  • vitamine și săruri minerale. 

Este o dietă ușoară și nu ne arde tractul digestiv. Ea presupune mese calde și legume și fructe bogate în fibre. Datorită posibilității de a bea cafea naturală putem oferi organismului cafeină revigorantă. Astfel, reducem senzația de oboseală și surmenare. În timpul acestei diete ne simțim ușori, nu suferim de flatulență și nu avem senzația de stomac încărcat.

Folosită de persoane sănătoase în zile nelucrătoare, dieta de trei zile este una dintre dietele sănătoase și eficiente. 

Nu se recomandă

Dieta de trei zile nu trebuie ținută de copii, femei însărcinate și mame care alăptează și nici de persoanele cu afecțiuni cronice sau de peste 65 de ani.

Dieta de trei zile, ca orice dietă hipocalorică, nu trebuie ținută la menstruație și în perioade de epuizare sau suprasolicitare

Dieta pas cu pas

ZIUA 1

MIC DEJUN:  
Un grapefruit sau un măr, o felie de pâine prăjită cu avocado, un pahar de cafea neagră.  

PRÂNZ:
Două linguri de ton sau alt pește slab (100 g), o felie de pâine prăjită, un pahar de cafea neagră.  

CINĂ:
O felie de carne slabă gătită (maxim 100 g), o ceașcă de legume fierte în abur (hrean, morcovi, țelină), jumătate de ananas

ZIUA 2

MIC DEJUN:  
Un ou fiert tare, o felie de pâine prăjită, o jumătate de banană, un pahar de cafea neagră.  

PRÂNZ:
O jumătate de ceașcă de brânză dulce degresată cu cinci biscuiți sărați, un pahar de cafea neagră.  

CINĂ:
Grătar de pui, doi morcovi fierți la abur, o jumătate de pahar de înghețată de vanilie.   

ZIUA 3

MIC DEJUN:  
O felie subțire de cașcaval, somon sau avaocado, roșii cherry, un măr mare, un pahar de cafea neagră. 

PRÂNZ:
2 ouă fierte tare, o felie de pâine prăjită, un pahar de cafea neagră. 

CINĂ:
Două linguri de ton sau alt pește marin slab (100 g), o jumătate de ceașcă de conopidă, o jumătate de pahar de înghețată de vanilie.  

Nu uita de mișcare!

Țineți minte că activitatea fizică trebuie să fie un obicei, e nevoie de seriozitate și este posibil, dacă ea vă aduce mulțumire. Un comportament foarte benefic este petrecerea timpului cu familia în mod activ. Făcând sport alături de familie, ne creăm un stil de viață activ. Sunt recomandate mai ales să

  • Mergeți în pas grăbit când mergeți la magazin sau la serviciu,
  • Coborâți din autobuz sau tramvai cu o stație înainte de destinație,
  • Parcați mașina la o oarecare distanță de serviciu/școală/magazin
  • Încercați să urcați scările - nu folosiți liftul,
  • Mergeți pe jos cât de des se poate,
  • Jucați-vă activ cu copiii (fotbal, dat cu rolele)

Cafea verde: bomba de slăbire care are grijă de sănătatea ta

  • Capsule green coffee 100% naturale fără efecte secundare
  • Cafeaua verde contribuie la o slăbire sănătoasă
  • Accelerează metabolismul grăsimilor
  • Reglează eliberarea energiei în timpul metabolismului
  • Conţine extract de cafea verde, cu cel puţin 45% acid clorogenic