Dieta lunii iunie: slăbește 5 kilograme

Iunie, prima lună de vară, cu parfum de tei și aromă de cireșe, este o oportunitate deosebită de a pierde în mod sănătos și echilibrat câteva kilograme.  Fiind  luna legumelor și fructelor zemoase, răcoritoare și pline de culoare, îți prezentăm în rândurile de mai jos  câteva alimente ce pot fi utilizate cu succes în cura de slăbire la început de sezon estival dar și idei de meniuri pentru fiecare etapă a zilei.

Fructele și legumele sunt vedetele verii iar meniul nostru ar trebui să se axeze în special pe ele. Fiind bogate in fibre, vitamine și minerale ele ne ajută să slăbim dacă nu le asociem cu alimente grase sau făinoase.

Micul dejun 

Poate include la alegere :        

  • Lapte degresat cu cereale integrale;
  • Un suc proaspăt de fructe și legume + o felie de pâine prăjită + 150 g  brânză degresată;
  • 2 ouă fierte tari și o roșie; 

Gustare:  200 gr. de cireșe*

*Cireșele sunt bogate în vitaminele A, B, C, fier, fosfor, calciu, potasiu, magneziu, zinc, cobalt, cupru si mangan. Au acțiune depurativă și energizantă, acționând împotriva infecțiilor, au rol in regenerarea țesuturilor și sunt benefice în tratarea reumatismului, afecțiunilor hepatice și a diabetului. Pot fi consumate și de bolnavii cu litiaze renale și biliare. Deoarece inhibă foamea, pot fi consumate si de persoanele obeze. 

Prânz

Poate include la alegere:  

  • Supă de legume;
  • 150 g carne de curcan/ pui la grătar+ salată verde & castraveți*;
  • Orez basmati cu ciuperci;
  • Mâncare de bame*; 

Gustare: 200 de gr. zmeură*

*Castraveții sunt legume specifice lunii iunie  cu un conținut de 96% apă  și vitamine precum A, C, K magneziu și potasiu și foarte puține calorii. Sunt ideali pentru curele de slăbire.

*Zmeura. Este bogata în vitamine, fosfor, mangan, potasiu și zinc și este unul dintre cele mai eficiente fructe împotriva obezității deoarece scade pofta de mâncare. Ea mai ajută în tratarea bolilor digestive și ale sistemului respirator. Află care este secretul ascuns Sensilab  cu zmeură AICI

*Bamele. Sursă excelentă de fibre, vitamina A, B6, C si K, bamele conțin magneziu și calciu și ar trebui mâncate în supe sau făcute la grill.  Ele au marele avantaj de a fi extrem de slabe în calorii ( 31 kcal la 100 grame).

Cina

Poate include la alegere:

  • Pește slab la grătar cu broccoli;
  • Salată asortată (ciuperci, roșii, ardei, măsline, porumb, salată verde);
  • Friptură de vită cu ardei copți; 

Alte alimente specifice lunii iunie și cu rol important în curele de slăbire ar mai fi: papaya, vișinele, dudele, căpșunele. 

Tu ce alimente folosești în cura ta de slăbire la început de vară?

Soluția Sensilab

Produse pentru tine

-61%
Preț special 139,00  RON Preț obișnuit 354,00  RON
Vezi produsul