NOU- Ceai pentru ficat! Reducere specială pentru primii 100 de cumpărători!

Grăbește-te!

Genele care îngrașă și încetinesc metabolismul

12.09.2019

De câte ori nu ai auzit persoane spunând: ”mă îngraș pe fond genetic, și mama e la fel” ?  Poate chiar și tu ai spus-o sau gândit-o, sau poate că doar i-ai judecat pe alții.

Adevărul este că e frustrant să observi cum prietena ta mănâncă cam orice, iar tu, ai sentimentul că te îngrași doar uitându-te la mâncare.

Când două persoane au aceeași dietă dar răspund diferit în ceea ce privește acumularea de kilograme, cu siguranță discutăm despre rezultatul acțiunii a doi factori principali: genetica și modul cum genele tale interacționează cu mediul.

Influența genetică

Peste 400 de gene diferite sunt implicate în procesul de îngrășare, iar câteva dintre ele joacă un rol direct prin afectarea apetitului, senzației de sațietate, metabolismului, modului de distribuire a grăsimilor și modului în care răspundem la stres.

Puterea cu care moștenirea genetică afecteaza greutatea corporală variază de la persoană la alta. Cercetătorii au demonstrat că majoritatea problemelor noastre sunt cauzate de alegerile făcute, iar nu de gene. Spre exemplu, 90% dintre cazurile de obezitate sunt datorate stilului de viață și doar 10% riscului genetic.

Cât de mult depinde greutatea ta de factorul genetic?

Evolutiv, omul a dezvoltat capacitatea de a depozita grăsime pentru ”vremuri grele”, dar în ziua de astăzi aceasta capacitate a devenit mai mult o povară decât un ajutor.

În mod normal, prin disciplină poți scăpa de kilogramele în plus, dar există acel 10% din populație la care aceste gene au o influență mult mai puternică.

Probabil genele sunt vinovate în proporție mai mare pentru greutatea ta dacă:

  • dintotdeauna ai avut mai multe kilograme decât normal
  • ai sentimentul că nu poți să slăbești indiferent de ceea ce ai face în acest sens

Dar vestea minunată este că prin efectuarea unor alegeri înțelepte, activitatea acelor acelor gene care nu te lasă să slăbești poate fi suprimată.

Cum putem reduce influența genelor asupra greutății corporale

Există câteva lucruri pe care le poți face în fiecare zi, mici lucuri care vor face diferența. Iată ce obiceiuri zilnice îți recomandăm să adopți:

  • Ține stresul sub control- este extrem de important ca în fiecare zi să dedici timp activitățiilor care îți fac plăcere și te deconectează de la orice sursă de stres
  • Ai fost la sauna? Dacă nu, poate este timpul să încerci! Sauna are efect relaxant și detoxifiant pentru organism
  • Mișcare- nu uita de un minim de mișcare pe zi, chiar dacă aceasta este reprezentată de mersul pe jos au urcatul scărilor
  • Acordă mai multă atenție alimentației- consumă mai mult broccoli, varză, fructe, nuci
  • Bea ceai verde- este dovedit că accelerează metabolismul
  • Limitează consumul de alcool - alcoolul crește nivelul de estrogen și cortizol și încetinește metabolismul.

Asociază sfaturile de mai sus cu produsele din pachetul ADIO kilograme!

Combinație de 4 produse pentru o cură de 1 lună de zile. Fiecare produs acționează diferit și la momente din zile diferite:

  • Dimineața vei consuma în primele 10 zile câte un plic de WaterOut dizolvat într-un litru de apă rece- te va ajuta să elimini excesuld e apă și să pregătești corpul pentru slăbire
  • Înainte de masa de prânz vei consuma timp de 30 de zile o capsulă de AdipoSlim- te va ajuta să scapi de grăsimea din zona burții și să eviți apariția efectului yo-yo
  • După masa de prânz vei consuma un plic de BootBurn Active dizolvat într-un pahar de apă- te va ajuta să arzi grăsimile intens
  • Seara, înainte de somn vei consuma un plic de NightBurn dizolvat într-un pahar cu apă rece- te va ajuta să dormi mai bine și să stimulezi arderea grăsimilor în timpul nopții.