Dieta care accelerează metabolismul

Află aici

Acest mineral este cel mai benefic pentru relaxare

13.12.2016

Pregătirile pentru sărbătorile de iarnă te epuizează? Te simți obosită, stresată, starea de spirit nu este dintre cele mai bune? Toate aceste simptome pot fi un semn al deficenței de magneziu.

Magneziul este cel mai puternic antidot împotriva stresului și contribuie semnificativ la creșterea calității somnului.

Mineralul relaxării

Lipsa magneziului din organismul nostru poate cauza o întreagă pleidă de simptome neplăcute, și este esențial pentru prevenirea anumitor boli. Magneziul este responsabil pentru peste 300 de reacții enzimatice și se regăsește în toate țesuturile, mai ales în oase, mușchi și creier. Este extrem de important în procesul energetic care are loc în celule, stabilizează membrana celulară și contribuie la regenerarea mușchilor.

Uneori, este suficient să consumăm o singură capsulă de magneziu de bună calitate pentru a reduce unele afecțiuni precum: depresia, durerile musculare, durerile menstruale, crampele. Etc.

Foarte multe persoane suferă de lipsă de magneziu și nu știu

Nivelul de magneziu din organism poate fluctua, scădearea acestuia este favorizată de consumul excesiv de sare, cafea, băuturi carbogazoase, consum excesiv de alcool, consumul de antibiotice sau alte medicamente, menstruație intensă, stres prelungit sau diuretice. Problema cea mai mare este că magneziul se acumulează greu în organsim și se elimină foarte ușor prin urinare și transpirație.

Ce este de făcut?

Dacă suferi de vreunul dintre simptomele care indică deficiență de magneziu atunci îți recomandăm:

  • Redu consumul de cafea, sare și alcool
  • Relaxează-te
  • Discută cu medicul tău dacă ești sub tratament medical
  • Consumă alimente bogate în magneziu precum: germeni de grău, migdale, hrișcă, mei, smochine, curmale, usturoi
  • Consumă suplimente alimentare naturale cu magneziu care se absorabe rapid și complet în organism, precum este ALL IN A DAY Magneziu produs de Sensilab.