Obiceiuri care te îngrașă și te îmbolnăvesc

Hormonii care te îngrașă!

Află aici

Obiceiuri care te îngrașă și te îmbolnăvesc

07.08.2017

În ciuda faptului că încercăm să mențiem un stil de viață sănătos, uneori mici obiceiuri pe care le considerăm poate neimportante ne pot sabota întreagul efort.

Vom analiza împreună cele mai mari greșeli pe care le comiți și probabil nici nu îți dai seama:

Bei apă din sticle de plastic

Știi că este importantă să fii hidratat/ă pe tot parcursul zilei, de aceea probabil ai lângă tine o sticlă cu apă. Întotdeauna acordă atenție ambalajului apei, verifică ca plasticul să fie BPA free.BPA are un impact negativ asupra stării de sănătate și promovează formarea depozitelor de grăsime în zona abdominală.

Nu bei ceai verde

Ceaiul verde, bogat în antioxidanți, contribuie la accelerarea metabilismului și promovează arderea grăsimilor.

Nu dormi suficient

Lipsa somnului duce în timp la acumularea de kilograme în plus, anxietate, despresie, tensiune vasculară ridicată și dereglări hormonale.

Ții diete prea radicale

Indiferent de ce dietă alegi să adopți, nu uita că moderația este cheia succesului, altfel vei ajunge să suferi de deficiențe cu potențial periculos asupra organismului.

Mânânci porții prea mari de mâncare și prea repede

Mestecă mâncarea bine, bucură-te de arome și gust, iar astel vei reuși să resimți și senzația de saturare la momentul potrivit și vei evita supralimentarea.

Nu îți faci regulat analizele medicale

Este indicat ca anual să efectuăm un set de analize generale, practică care poate preveni apariția unor afecțiuni grave precum  bolile de nutriție sau deficiențele de nutrienți.

Nu consumi suficiente grăsimi sănătoase

Se știe că un aport ridicat de grăsimi trans crește riscul de apariție a bolilor cardio-vasculare, a obezității sau a bolilor de nutriție. Consumul de grăsimi sănătoase precum sunt cele conținute de nuci, migdale, ulei de măsline, avocado sau pește gras te va ajuta de fapt să îți menții sănătatea și chiar să slăbești.

Nu mânănci suficiente proteine

Consumul suficient de proteine de calitate este foarte important deoarece proteinele oferă sațietate, previn supralimentarea și mențni masa musculară.

Nu faci suficentă mișcare

Da, știm, când vii de la serviciu ai prefera să stai pe canapea și să te uiți la televizor...dar noi îți spunem că este cea mai proastă alegere. Este bine ca în fiecare după-masă să dedicăm 1 oră activitățiilor fizice, nu mergi la sală, atunci alege să alergi sau să înnoți, niciuna dintre acestea nu este o alternativă pentru tine? Atunci alege să te plimbi sau să grădinărești.

Nu te relaxezi suficient

Încearcă să limitezi munca la programul orelor de lucru, nu adu munca cu tine acasă. După -mesele și week-end-urile dedică-le familiei și relaxării.

Nu mănânci regulat

Credeai că dacă mânănci o masă pe zi vei slăbi mai repede? Nimic mai greșit! Pentru a avea un metabolism funcțional este nevoie să avem cele 3 mese pe zi:  un mic dejun bogat și sănătos, un prânz delicios și o cină ușoară.

Pentru o digestie bună  și  un slăbit sănătos îți recomandăm băutura PsylliSlim,  bogată în fibre de calitate și cu un gust deosebit.