Salvează abdomenul de sărbători

Află mai multe

Scade natural nivelul glicemiei cu aceste alimente!

23.01.2018

Menținerea unui nivel normal de zahăr în sânge te poate proteja împotriva unor afecțiuni precum diabetul, bolile de inimă sau obezitate.

Pentru că ceea ce mănânci are un impact ridicat asupra glicemiei, noi am căutat care sunt alimentele cele mai benefice:

Avocado

Avocado conține grăsimi sănătoase pentru oricine, grăsimile conținute de avocado contribuie și la reducerea zaharurilor din fluxul sanguin.

Uleiul de măsline

La fel ca și avocado, uleiul de măsline conține grăsimi monostaruate care inhibă și dezvolatarea grăsimii abdominale..

Afine

Afinele pot reduce riscul de dezvoltare a diabetului, chiar și la persoanele care sunt în categorie de risc. Acestea conțin ingrediente bioactive care ajută la creșterea răspunsului la insulină.

Scorțișoară

Scorțișoara pregătește mușchii și ficatul pentru a intra în contat cu insulina, acest fapt îmbunătățește procesul de slăbire și contribuie la menținerea unui nivel de zahăr normal în sânge.

Semințele de chia

Semințele de chia ajută la îmbunătățirea nivelului de colesterol, menținerea unei tensiuni arteriale normale și a unui nivel de zahăr sănătos.

Condimentele naturale, oțetul

Condimentele naturale și oțetul contribuie la reducerea colesterolului și a zahărului din sânge.

Fructul de mango

Consumarea a 10 grame de mango în fiecare zi contribuie la scăderea nivelului de zahăr din sânge.

Usturoiul

Usturoiul este recunoscut ca și un aliment care reduce colesterolul, dar studii recente au arătat că acesta are un rol important și în menținerea unui nivel glicemic normal.

Dieta este esențială în cazul persoanelor care au un nivel ridicat de zahăr în sânge, alături de aceasta, un minim de activitate fizică și consumarea suplimentelor alimentare naturale și de calitate pot îmbunătăți semnificativ starea de sănătate.

Sensilab îți recomandă produsul natural Diabetyn care ajută la menținerea nivelurilor normale de glucoză în sânge. Diabetyn conține scorțișoară, dud alb, schinduf, crom și vitamina B6.