Cum afectează lipsa somnului greutatea corporală

Click aici

Rezoluție de anul nou: ”Vreau să slăbesc!”

04.01.2019

Sărbătorile de iarnă au trecut, timp de câteva săptămâni ne-am permis să ne bucurăm de mesele delicioase chiar dacă am știut de la bun început că vom acumula câteva kilograme în plus.

Într-un studiu efectuat recent pe 1102 de persoane  cu privire la rezoluțiile pentru anul 2019, 473 dintre respondenți și-au stabilit rezoluții referitoare la o dietă mai sănătoasă și slăbire. Când au fost întrebați ce diete sunt dispuși să adopte aceștia au răspuns în felul următor:

  • 27.7% - dietă cu consum redus de carbohidrați
  • 26.9%- dietă bazată pe restricții calorice
  • 16.9%- dieta ketonică
  • 15.9%- dietă bazată pe consum redus de grăsimi
  • 12.6%- altele

Inițiatorii studiului au întrebat dieteticienii care dntre dietele de mai sus vor ajuta respondeții să slăbească mai repede și sănătos. Răspunsul acestora a fost: ”Depinde...”

Ce spun experții?

Dieta cu consum redus de carbohidrați

Carbohidrații au reputație proastă deoarece se află în compoziția multor alimente nesănătoase și fără valoare nutritivă. Reducerea numărului de carbohidrați nu poate fi decât benefică, spun experții, dar atenționează asupra carbohidrațiilor sănătoși din fructe, legume și cerealele integrale, care sunt esențiali pentru sănătate și pentru slăbire. Se recomandă eliminarea dulciurilor, băuturilor dulci, produselor de panificație din făină albă.

Restricționarea caloriilor

În procesul de slăbire reducerea numărului de calorii ingerate poate juca un rol important, dar importantă este și calitatea caloriilor ingerate. Nu toate caloriile sunt la fel, de exemplu una este să mâncăm o prăjitură, și totul altceva este să mâncăm o masă bazată pe proteine de calitate, ambele pot avea acelați număr de calorii. De asemenea experții recomandă a nu transforma în obsesie numărarea caloriilor.

Dieta Ketonică

Dieta ketonică este deja populară de câțiva ani și presupune consumarea cu predominanță a proteinelor, grăsimilor de calitate și foarte puțini carbohidrați. Chiar dacă această dietă poate oferi parte din rezultatele dorite, experții nu recomandă această dietă pe termen lung.

Dieta bazată pe consum redus de grăsimi

Ceea ce trebuie reținut de către orice adept al acestei diete este faptul că nu toate grăsimile sunt dăunătoare. Acestea oferă energie, contribuie la contrucția membranelor celulare și la absorbția anumitor nutrienți. Experții recomandă un consum redus de grăsimi saturate și înlocuirea lor cu grăsimi nesaturate (semințe, nuci, ulei de măsline, avocado...)

 

Dieteticienii recomandă ca indiferent de alegerea făcută, cei care doresc să slăbească în 2019 să nu adopte diete extreme, să nu se înfometeze sau priveze de nutrienți esențial. Un slăbit sănătos se face prin alegeri alimentare înțelepte, hidratare și un minim activitate fizică.

Este demontrat prins tudii clinice că un slăbit sănătos nu poate fi realizat dacă sistemul limfatic nu este complet funcțional, respectiv eliminarea excesului de apă și a toxinelor din organsim.

Și cum poți face cel mai ușor acest lucru?

NOUL WaterOut Strong, acum mai puternic și mai eficient. Asigură rezultate rapide și vizibile!